teška odluka

Renault Grupa prodaje Renault Rusiju i kontrolne udjele u AvtoVAZ-u

16.05.2022 u 14:55

Bionic
Reading

Sporazum omogućuje Renault Grupi da u određenim razdobljima tijekom sljedećih šest godina otkupi svoj udjel u AvtoVAZ-u

Renault Grupa objavila je odluku o prodaji svog poslovanja u Rusiji. Upravni odbor Renault Grupe jednoglasno je odobrio potpisivanje sporazuma o prodaji 100 posto dionica u Renault Rusiji gradu Moskvi i njezina 67,69-postotnog udjela u AvtoVAZ-u institutu NAMI (Središnji institut za istraživanje i razvoj automobila i motora).

Zaključivanje ovih prijenosa ne podliježe nikakvim uvjetima, a prethodno su pribavljena sva potrebna odobrenja. Sporazum omogućuje Renault Grupi da u određenim razdobljima tijekom sljedećih šest godina otkupi svoj udjel u AvtoVAZ-u.

Teška odluka

'Danas smo donijeli tešku, ali nužnu odluku kojom nastojimo odgovorno postupiti prema svojih 45.000 zaposlenika u Rusiji, očuvati učinkovitost poslovanja Grupe i osigurati da se u budućnosti vratimo na rusko tržište u drugačijem kontekstu. Vjerujem da je Renault Grupa sposobna dodatno ubrzati svoju transformaciju i premašiti srednjoročne ciljeve', rekao je Luca de Meo, glavni direktor Renault Grupe.

Kao što je najavljeno 23. ožujka, naknada za negotovinsko usklađivanje u iznosu računovodstvene vrijednosti konsolidirane nematerijalne imovine, nekretnina, tvornice i opreme te goodwilla Grupe u Rusiji trebala bi biti evidentirana u rezultatima za prvu polovicu 2022. godine. Na dan 31. prosinca 2021. ta je vrijednost iznosila 2,195 milijuna eura. Poslovanje u Rusiji stoga će se dekonsolidirati u konsolidiranim financijskim izvještajima Renault Grupe za šestomjesečno razdoblje koje završava 30. lipnja 2022. i evidentirat će se kao obustavljene aktivnosti u skladu sa zahtjevima MSFI-ja 5.

Renault Grupa potvrđuje financijske izglede koje je objavila 23. ožujka 2022.

Uoči ispunjenja roka za ostvarivanje srednjoročnih ciljeva strateškog plana Renaulution, Grupa će ove jeseni na Danu tržišta kapitala predstaviti najnovije financijske izglede i strategiju kojom se želi pozicionirati kao referentna grupacija koja je istovremeno konkurentna, tehnološka i održiva.