PRVA FOTOGRAFIJA

[FOTO] Škoda najavila novu Fabiu: Veliki korak naprijed u pogledu tehnologije i dizajna

Škoda Fabia - nova generacija, prva teaser fotografija

Škoda Fabia - nova generacija, prva teaser fotografija

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Škoda se odlučila za najsuvremenije benzinske motore za četvrtu generaciju Fabije, pa svi motori dolaze iz generacije EVO motora grupe Volkswagen i kombiniraju visoku učinkovitost s malim emisijama

Škoda je objavila prvu teaser fotografiju nove, četvrte generacije Fabije. Na siluetnoj slici krovna linija prvi put nagovještava nove proporcije malog automobila koji se prvi put temelji na modularnoj poprečnoj platformi MQB-A0 grupe Volkswagen. Ova platforma poboljšava unutarnji prostor i podržava upotrebu najsuvremenijih sustava pomoći i značajki povezivanja. Nova Fabia pokreće najnovija generacija benzinskih motora, što ju čini savršenim za mlade obitelji i nedavno diplomirane studente ili kao idealan drugi automobil. Svjetska premijera nove Škode Fabije predviđena je za proljeće 2021. godine.

Škoda Fabia - nova generacija, prva teaser fotografija

Škoda Fabia - nova generacija, prva teaser fotografija

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Prelaskom na plartformu MQB-A0 grupe Volkswagen, Škoda Fabia je veća od svoje prethodnice u svim dimenzijama. Primjerice, obujam prtljažnika, koji je već bio jedan od Fabijinih jakih strana, narastao je za dodatnih 50 litara. Zahvaljujući još krućoj strukturi karoserije, MQB-A0 donosi i daljnja poboljšanja u pasivnoj sigurnosti, kao i mogućnost ugradnje brojnih modernih sustava pomoći, koji su prije bili dostupni samo u višim klasama vozila. Sudeći prema prvim informacijama to će predstavljati velik korak naprijed i u pogledu tehnologije i dizajna.

Prva generacija Škode Fabije

Prva generacija Škode Fabije

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Moderni benzinski motori osiguravaju visoku učinkovitost i veliki domet

Škoda se odlučila za najsuvremenije benzinske motore za četvrtu generaciju Fabije. Svi motori dolaze iz generacije EVO motora grupe Volkswagen i kombiniraju visoku učinkovitost s malim emisijama. Nova Škoda Fabia uvijek dolazi s pogonom na prednje kotače, s ručnim mjenjačem ili automatskim 7-stupanjskim DSG-om. To znači da je mali automobil optimalno opremljen za putovanja u gradu kao i za velike udaljenosti. To će novu Škodu Fabiju učiniti jednim od najuniverzalnijih modela u svom segmentu, baš kao što je bila i prva generacija predstavljena 1999. godine.

Prva generacija Fabije je imala tri karoserijska oblika

Prva generacija Fabije je imala tri karoserijska oblika

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Prva generacija Fabije slijedila je modele Favorit i Felicia koji potječu iz 1980-ih. Na kraju tisućljeća Fabia je postala definicija malog gradskog automobila i obiteljskog automobila za 21. stoljeće. Ime novog modela nastavilo je tradiciju svojih prethodnika započinjući s F. Prva Škoda Fabia je postala prvi moderni Škodin automobil za B segment (nazvan 'supermini' u anglosaksonskim zemljama) koji je u potpunosti razvijen pod okriljem Volkswagen Grupe.

  • +9
  • +6

Nova generacija Škode Fabije

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Prva generacija Fabije je koristila tada najnoviju platformu grupe za male automobile, poznatu kao PQ24. U usporedbi s prethodnicima, bio je to uistinu potpuno novi model s novim tehnologijama i dizajnom.

'Dobili smo osnovne dimenzije i tehničke specifikacije koje je diktirala platforma, a naš posao bio je dizajnirati moderan, ali i dalje relativno konzervativan mali automobil', prisjeća se Václav Capouch, koji je bio koordinator vanjskog dizajna u dizajnerskom timu Škode. Na kraju su paralelno proizvedena tri alternativna dizajna. Osim verzije Václava Capoucha, dizajne su izradili Belgijanac Luc Donckerwolke i Brazilac Raul Pires.

Daniel Petr je dizajnirao Škodu Fabiju WRC

Daniel Petr je dizajnirao Škodu Fabiju WRC

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Tri različita tumačenja tri različita dizajnera pružila su prvi obris buduće Fabije. Svima im je bilo zajedničko da je tijelo bilo osjetno zaobljenije na stražnjem dijelu krova i oko stražnjih prozora nego u konačnom dizajnu. Iako su se tri verzije razlikovale, imale su zajedničke neke očite značajke: podebljana linija bokova s ​​čistom, ravnom površinom i način na koji su stranice automobila odvojene od ostalih površina jednom izraženom crtom koja je išla s prednje strane branik na stražnja svjetla.

Unutrašnjost prve generacije Fabije

Unutrašnjost prve generacije Fabije

Izvor: Promo fotografije / Autor: Škoda

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!