DRUŠTVENE MREŽE

Facebook je upravo patentirao novu jezivu metodu sakupljanja korisničkih podataka

28.06.2018 u 10:20

Bionic
Reading

Pomoću nove tehnologije Facebook bi mogao korištenjem nečujnog signala aktivirati mikrofone vaših pametnih uređaja te sakupljati dodatne informacije potrebne za njihovu glavnu aktivnost - ciljani marketing

Facebook se već neko vrijeme putem TV reklama ispričava građanima Sjedinjenih Država zbog zlorabljenja njihovih privatnih podataka. I da, kao što ste i pretpostavili, reklame su prilično loše, no prema svemu sudeći - one služe kao savršena podloga za Facebookov najnoviji eksperiment koji ponovno želi zavući prste u naše privatne živote.

Novi Facebookov patent zapazio je Metro, a njegovo ime je 'broadcast content view analysis based on anbient audio recording' (analiza pregleda emitiranog sadržaja temeljena na snimci ambijentalnog zvuka). On opisuje sustav pomoću kojeg se posebna zvučna poruka koju ljudsko uho ne može prepoznati te koja se ugrađuje u stvari poput TV reklama.

Kako funkcionira?

Nakon što hipotetski korisnik pogleda TV reklamu, zvučni otisak prsta može natjerati smartfon ili drugi uređaj da upali mikrofon te počne prenositi podatke Facebooku. Drugim riječima - ova tehnologija omogućava Facebooku da prepozna kada mijenjamo program posred reklame ili se udaljavamo od uređaja te to šalje Facebooku na daljnju analizu.

informacije su zlato

Od kupovine do pokreta mišem: Ovo su svi načini na koje nas Facebook prati

Pogledaj galeriju

Premda ideja Facebooka kao kompanije koja se kaje zbog svojih pogrešaka nekima zvuči kao nešto logično, valja uzeti u obzir da ovdje pričamo o multimilijunskoj kompaniji koja zarađuje tako da učinkovitije sakuplja vaše informacija od svih njezinih konkurenata.

Kada dolazi?

Tim rečeno, patenti poput ovog se na kraju dana ne čine kao nešto izvanredno, već kao logični razvoj poslovanja i posezanja za još većim profitom. Na sreću svih koji makar malo brinu za svoju privatnost, patent je predan krajem 2016. i objavljen tek 16. lipnja ove godine, što među ostalim znači da se Facebook nikamo ne žuri s njegovom integracijom u postojeće sustave, pogotovo tako brzo nakon skandala s Cambridge Analyticom.