NE KUPOVATI

11 najgorih Androida svih vremena

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 12.02.2014 09:29
  • Objavljeno 12.02.2014 u 09:29
android

android

Izvor: Screenshot / Autor: Google

Koliko god da je platforma Android prilagodljiva, to joj je ujedno i najveća snaga i najznačajnija slabost. Otkako postoji, tržište je ugledao niz proizvoda koje ne bi poželjeli ni za kupnju ni za poklon, ili zapravo - ni za što. Proizvoda koji spadaju u tu kategoriju ima kod praktički svakoga, Samsung, Sony, LG, izuzetaka gotovo da nema

Prvi u nizu uređaja koji ne biste poželjeli nikome Samsungov je Galaxy Ace. Kako piše stranica Androidpit.com, zapravo ga je moguće poželjeti samo mazohistima. Uređaj 'srednjeg segmenta' koji kvalitetama ne spada ni blizu. Malen ekran, očajne razlučivosti, kamerica koja pruža fotografije kao uređaji iz daleke prošlosti, rušenja sustava...

Galaxy Fit Samsungov je drugi uređaj na ovoj listi. Uređaj koji je svjetlo dana ugledao u 2013. još uvijek je imao Android u verziji 2.3 (!?), a donio je ekran 'fenomenalne' razlučivosti 320 puta 240 piksela i niz... Zapravo, teško je uopće govoriti o ovom uređaju a da ga se ne opiše kao 'lošu šalu iz Samsunga'. Ekipa Androidpit opisuje ga jednako korisnim kao fiksni telefon s rotirajućim biračem.

Samsung Galaxy S Beam izazvao je veliku pažnju medija po svojoj pojavi. U pitanju je bio smartphone koji je u svom vrhu sadržavao minijaturni projektor. Nepraktičnost, cijena i ostali problemi svoje su pokazali, jer je uređaj potpuno zaboravljen - baš kao i ideja spajanja projektora sa smartphoneom. Barem dok tehnologije ne uznapreduju.

HTC Wildfire 'najbolji je način za zaustaviti prijatelja da koristi vaš mobitel'. Kako piše Androidpit, riječ je o uređaju koji je sve dobro vezano uz Android pretvorio u noćnu moru, a najbolje o tome će posvjedočiti njegovi nesretni vlasnici.

Ne, Sony nije izuzetak. Toliko medijske buke izazvano je  modelom Xperia Play, a toliko je projekt neslavno propao. Možda je i bolje, s obzirom na to da je kao 'konzola' uređaj bio potpuna katastrofa. Loše kontrole, nedovoljno procesorske snage, krajnje ograničen izbor igara... Sve je to igralo ulogu u padu ove ideje, koja se zasad iz kompanije nije ponovila. Potrable plejka u ruke i vozi!

LG Optimus L3 II bizaran je uređaj, bizarnog naziva i još bizarnijeg puta na tržište - koji se odvio na ljeto 2013. 'S ekranom razlučivosti koja je podsjećala na Game Boy iz devedesetih, uređaj je jednako debeo kao taj Nintendov proizvod, a za očajnim karakterom ne kaskaju ni ostale karakteristike', navodi stranica.

LG Optimus Vu još je jedan pokus iz LG-evih labosa koji nije smio ugledati svjetlo dana. Format stranica uređaja od 4:3 bio je osuđen na propast već po objavi priopćenja o postojanju uređaja.

Znali ste da se i Panasonic okušao u izradi smartphonea? O da. Ne trebate se pitati zašto su odustali. Njihov Eluga bio je solidno dizajniran uređaj. Bio je čak i među prvim vodootpornim uređajima koji su izgledali jako lijepo. S druge strane, loš hardver koji uključuje i pretpotopnu kamericu odigrao je svoje. Ubroji li se u računicu i neshvatljivo kratko trajanje baterije, Panasonic nije igrao na kartu povratka.

Ah, da, gdje bi svijet bio bez fenomenalnih katastrofa koje su bili HTC Cha Cha i HTC First, prvi 'Facebook mobiteli'. Cha Cha, svojevrsna kopija BlackBerryja kad je riječ o ideji te HTC First koji se pojavio naknadno po predstavljanju sučelja Facebook Home imali su jednu zajedničku crtu - brzo su zaboravljeni i izbrisani s lica tržišta.

Motorola je modelom Flipout pokušala biti inovativna, no to joj se obilo o glavu. Riječ je o uređaju koji je imao kvadratan omjer stranica s fizičkom tipkovnicom koja bi se pojavila po njegovu rotiranju. Upravo očajan ekran te ostatak hardvera ovaj su model učinili legendarnim - kada bi se govorilo o dnu pri izvedbi.

Nikako se ne smije zaboraviti i na '3D eru' uređaja, koju su proizvođači televizora i kamkordera pod svaku cijenu htjeli prodati i u svjetove poput mobilnog. HTC Evo 3D i LG Optimus 3D su primjer kako takve ideje prolaze u tržištu koje jednostavno ni u TV segmentu nije bilo zainteresirano za 3D. U pitanju je bila najobičnija marketinška 'fora' koja se pokušala prodati pod inovaciju, a tako je i završila - neslavno.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!