Ograničena serija

Žuta za oproštaj: Pogledajte kako će izgledati posljednja serija Smarta

Žuto-crna izvedba posljednjeg Smarta s klasičnim motorom

Žuto-crna izvedba posljednjeg Smarta s klasičnim motorom

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

Ova posljednja dizajnerska serija Smarta s klasičnim motorom ograničena je samo na 21 primjerak, nakon kojega marka prelazi na potpuno električne modele

O sudbini marke Smart zna se uglavnom sve, ali prije samo koji dan smo vidjeli kako će izgledati posljednja serija ovog popularnog gradskog auomobila. Do 2020. godine Smart će biti prvi proizvođač automobila koji će dosljedno prebaciti svoju cijelu paletu modela s motora s unutarnjim izgaranjem na električni pogon. Ali prije nego što će podružnica Mercedesa sljedeće godine postati isključivo električna, marka predstavlja ekskluzivno i strogo ograničeno posebno izdanje posljednjih 21 primjeraka Smarta s klasičnim motorom, koje je dizajnirao Konstantin Grcic samo za strastvene kolekcionare.

Inače, ovaj njemački industrijski dizajner, rođen 1965. godine poznat je po svojim dizajnerskim rješenjima proizvoda masovne uporabe, poput namještaja i kućanskih aparata. On sam tvrdi da stvara 'suvremeno umjetničko djelo za ulicu'. Naziv posljednje serije je '#21' , što asocira na 21 godinu postojanja Smarta, pa će sukladno tome biti proizvedeno i 21 vozilo. U kolovozu 2019. iz tvornice napuštaju vozila ograničene kolekcije, koju je projektirao Konstantin Grcic i realizirana u suradnji s tuning tvrtkom Brabus.

Posljednja serija Smarta, prije elektrifikacije nosi oznaku #21

Posljednja serija Smarta, prije elektrifikacije nosi oznaku #21

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

Pekretnica u povijesti marke Smart, početak je nove ere i ona je primjetna u izboru koncepta boje kao i u cjelokupnom dizajnu. Igra boja također je počast prvoj generaciji Smarta, od sjajnog žutog nosa do brojke #21 u stilu oznake iznad mat crnog stražnjeg kraja. Upotrijebljena žuta boja temelji se na izvornoj boji 'hello yellow' i referira na njegovo podrijetlo.

  • +11
  • +8

Ograničena serija Smarta

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

'Smanjiti na maksimum' bio je koncept prvih vozila. A tadašnja ideja je bila rad s različitim umjetnicima. Švicarski umjetnik Roman Signer, između ostalog, vozio je automobil kroz neku vrstu tunela, na kraju kojega je iz viseće kante s bojom ona padala preko cijele dužine Smarta. Dizajn 'Final Collector's Editiona' je promjena iz žutu u crnu boju i Grcicev dizajn također navodi dio te povijesti.

Ovako izgleda Smart koji je dizajnirao Konstantin Grcic

Ovako izgleda Smart koji je dizajnirao Konstantin Grcic

Izvor: Promo fotografije / Autor: Daimler AG - Global Communication

'Daleko više od automobila, Smart je bio i ostaje velika ideja nove urbane mobilnosti. Odlučujući korak za prelazak na isključivo električnu energiju od 2020. je stoga logičan. Final Collector's Edition je i oproštajni i novi početak za nas i označava značajnu prekretnicu, ne samo u povijesti tvrtke Smart, već i u pravcu budućnosti,' kaže Daniel Lescow, voditelj odjela za upravljanje robnim markama i proizvodima Smart.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!