Brand Finance Global 500
Mercedes-Benz je najvrjednija marka u Njemačkoj u 2022.: Volkswagen, BMW, Audi i Porsche također među prvih 500

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+
Izvor: Promo fotografije / Autor: Mercedes-Benz AG
Mercedes-Benz najvrjednija je njemačka marka u 2022. To je rezultat izvješća 'Brand Finance Global 500 2022' u kojem se svake godine utvrđuje 500 najvrjednijih i najjačih marki na svijetu. Mercedes-Benz vodi na ljestvici najvrjednijih njemačkih marki na 15. mjestu, a odmah iza njega Deutsche Telekom na 17. mjestu s nevjerojatnim rastom većim od 50 posto od 2020.

U izvješću 'Brand Finance Global 500' svake godine identificira 500 najvažnijih brendova širom svijeta
Izvor: Promo fotografije / Autor: Brand Finance
Porsche je najjači među njemačkim markama uvrštenim na Global 500. No, sektor maloprodaje također snažno raste u drugoj godini korone: Edeka i Lidl bilježe najveći rast vrijednosti robne marke od svih njemačkih brendova. Ukupno četiri njemačka brenda prvi put su se mogla preporučiti među 500 najboljih – uključujući samo tri maloprodajna i logistička brenda. Što se tiče vrijednosti marke po zemljama, Njemačka prestiže Japan i zauzima treće mjesto, iza SAD-a i Kine. Pogledajte izvješće na ovoj poveznici Brand Finance Global 500 za 2022.
Brand Finance vodeća je na svjetskom tržištu neovisna konzultantska tvrtka za vrednovanje i analizu brenda sa sjedištem u Londonu. U izvješću 'Brand Finance Global 500' svake godine identificira 500 najvažnijih brendova širom svijeta. Za to su odlučujuće dvije ključne brojke: snaga marke (Brand Strength) i vrijednost marke (Brand Value). Snaga robne marke daje nefinancijsku ili nemonetarnu izjavu o učinkovitosti marke u specifičnom konkurentskom kontekstu. Vrijednost marke, s druge strane, daje ekonomsku izjavu o monetarnoj vrijednosti marke.

Lista vrijednosti marke (Brand Value)
Izvor: Promo fotografije / Autor: Brand Finance
Njemačke marke automobila ponovno među 50 najvrijednijih
S procjenom od 60,8 milijardi američkih dolara, Mercedes-Benz ponovno je najvrjednija marka, ne samo u Njemačkoj nego i u cijeloj Europi. Porsche ostaje najjača njemačka marka na Brand Finance Global 500 ljestvici. Uz Volkswagen, BMW i Audi, Mercedes-Benz i Porsche ponovno su u 'Brand Finance Global 500'. Međutim, svih pet automobilskih marki ispod su razine prije pandemije zbog pada prodaje povezanog s pandemijom zbog smanjene potražnje i problema s lancem opskrbe. Istodobno, trend u cijeloj industriji prema pretvorbi električnih vozila i održivom pristupu proizvodnji i prodaji je u porastu.
Deutsche Telekom diše za vrat Mercedes-Benzu
Telekomunikacijski div narastao je u vrijednosti robne marke za više od 50 posto (od 2020.). S procjenom od 60,2 milijarde američkih dolara Deutsche Telekom dolazi odmah iza Mercedes-Benza: na 17. mjestu. Uspješno poslovanje i visok rast kupaca, posebice u SAD-u, glavni su razlozi za ovo značajno povećanje. Uz brzu ekspanziju 5G mobilne komunikacijske tehnologije i njenih optičkih mreža, Deutsche Telekom otvara nove izglede za prihod.

Top 25 najvrjednijih marki na svijetu za 2022.
Izvor: Promo fotografije / Autor: Brand Finance
Maloprodajni i logistički brendovi snažno rastu
Sedam od deset najbrže rastućih njemačkih brendova na Brand Finance Global 500 ljestvici dolazi iz maloprodaje i logistike. Najveći rast u odnosu na prethodnu godinu zabilježili su Edeka (63 posto) i Lidl (59 posto). Od 2020. godine Delivery Hero i Zalando su najviše porasli, i to za 303 posto i 115 posto. Vrijednost vaše robne marke učetvorostručila se ili udvostručila u posljednje dvije godine.
Tiktok raste – i najvažniji brendovi na svijetu
Tiktok je najbrže rastući brend na svijetu. Vrijednost robne marke Tiktok utrostručila se tijekom prošle godine, porasla je za 215 posto s 18,7 milijardi dolara na 59,0 milijardi dolara. Na 18. mjestu na Brand Finance Global 500, Tiktok je najviši pridošlica na Brand Finance ljestvici. Drugi najbrže rastući brend je još jedna aplikacija za društvene mreže: Snapchat je povećao vrijednost svoje robne marke za 184 posto na 6,6 milijardi dolara. Južnokorejski internetski brend Kakao nalazi se na trećem mjestu s rastom od 161 posto.
Podij Brand Finance Global 500 ostaje nepromijenjen: Apple je broj jedan s procjenom od 355,1 milijardu dolara, Amazon je drugi (350,3 milijarde dolara), a Google treći (263,4 milijarde američkih dolara).
- mercedes-benz
- porsche
- Deutsche Telekom
- Brand Finance
- brand finance global 500
- navrjednije marke na svijetu 2022.


DELL laptopi i monitori
Besplatna dostavaDELL Vostro 3510 s Core i7 procesorom, 16GB RAM-a te 15.6" IPS ekranom i vrhunski monitori.
KUPI SADA

SUMUP
TOP!Čitač kreditnih i debitnih kartica, bez mjesečnih naknada!
KUPI SADA

iPhone 13 Pro Max
Uštedi 750 knJedinstveni smartphone izdržljivog procesora s 128GB memorije te vrhunskom kamerom.
KUPI SADA

HUAWEI MateView GT
Uštedi 800 kn27" monitor sa zakrivljenim zaslonom i velikom brzinom osvježavanja savršen je za učenje, igranje i rad.
KUPI SADA

GORENJE hladnjak
Uštedi 950 knUgradbeni kombinirani hladnjak s NoFrost te IonAir tehnologijama, 180/68l.
KUPI SADA

MIDEA perilica rublja
Uštedi 700 kn12 kg, 1400 o/min, energetski razred B, inverter motor, LED zaslon, 57 db.
KUPI SADA