SLUŽBENA NAJAVA

[FOTO] Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV: Treća generacija prvog serijskog EV-a na svijetu otvara novo poglavlje

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Budući model će se temeljiti na CMF-EV platformi Saveza Renault-Nissan-Mitsubishi, a do tada će Nissanova temeljna buduća linija modela uključivati pet modela, od kojih su svi elektrificirani crossoveri: Juke, Qashqai, Ariya i X-Trail te budući LEAF

Nissan je prošle godine proslavio 10 godina posve električnog modela LEAF, prvog serijskog električnog vozila na svijetu. No kako sada stvari stoje potpuno nova treće generacija koja je najavljena za 2025. godinu dobija potpuno novi dizajnerski oblik. Ovaj kompaktni obiteljski automobil C-segmenta postaje kompaktni SUV, a s obzirom da je to izjavio Guillaume Cartier, šef tvrtke Nissan u Europi za uvijek dobro upućeni britanski Autocar, posve smo sigurni da će to upravo i biti tako.

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Prvi serijski potpuno električni automobil

Inače, revolucionarni LEAF prve generacije na ceste je stigao u prosincu 2010. Prvo je stigao u Japan, zatim u Europu i Ameriku, a sada je prisutan u 59 zemalja. Kupci diljem svijeta kupili su više od pola milijuna primjeraka modela LEAF.

Nissan slavi 10 godina posve električnog modela LEAF, prvog serijskog................

Nissan slavi 10 godina posve električnog modela LEAF, prvog serijskog................

Izvor: Promo fotografije / Autor: Francesc Montero Desembre

Trenutak velikog napretka je došao 2017., kada je druga generacija modela LEAF dobila doseg od 400 km, papučicu e-Pedal i sustav ProPILOT. Druga generacija modela LEAF uvela je dotad 'neviđene tehnologije koje su povećale užitak u vožnji, praktičnost i učinkovitost'.

Nissan LEAF e+ 62 kWh Tekna

Nissan LEAF e+ 62 kWh Tekna

Izvor: tportal.hr / Autor: Z.M.

Godine 2019. Nissan je predstavio najnapredniju verziju LEAF e+, čiji novi električni pogon otada ima snažniji motor i veći doseg. Baterija ima 55 posto veći kapacitet; 62 kWh. Time je doseg povećan na 528 km (WLTP - gradska vožnja), bez utjecaja na prostranost ili dizajn vozila. Jedino što je ostalo isto jest trenutačno dostupan okretni moment koji LEAF čini tako zabavnim u vožnji.

Nissanov peti elektrificirani SUV

Tako će Nissan LEAF buduće treće generacije postati električni crossover/SUV model koji će se graditi u Nissanovoj tvornici Sunderland, a ujedno će novi LEAF postati i peti Nissanov elektrificirani SUV. Planovi za izgradnju novog crossovera u Sunderlandu u sklopu velikih ulaganja od milijardu funti (1,18 milijardi eura) u englesku tvornicu kako bi se osigurala njezina budućnost objavljeni su još u srpnju.

Prve dvije generacije LEAF-a i posebna sportska verzija LEAF NISMO

Prve dvije generacije LEAF-a i posebna sportska verzija LEAF NISMO

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

LEAF najnovije generacije će se temeljiti na CMF-EV platformi Saveza Renault-Nissan-Mitsubishi oko 2025. godine. Time će Nissan značajno povećati obnovljivu energiju tvornice Sunderland, jer će do tada Nissanova temeljna buduća linija modela uključivati ​​pet modela, od kojih su svi elektrificirani crossoveri: Juke, Qashqai, Ariya i X-Trail, uz budući LEAF.

Isprobali smo novi Nissan Qashqai, treću generaciju vrlo uspješnog crossovera

Isprobali smo novi Nissan Qashqai, treću generaciju vrlo uspješnog crossovera

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Japanski proizvođač automobila više neće razvijati modele s konvencionalnim motorima u Europi, poput limuzina, hatchbacka i karavana. Osim toga će u suradnji s Mitsubishijem i Renaultom partnerima iz Saveza, tražiti osnovu za druge segmente, uglavnom mali automobil koji će zamijeniti Micru.

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Novi Nissan LEAF 2025. postaje kompaktni SUV

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Usredotočenost na elektrifikaciju znači da Nissan više neće ulagati u tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem kako bi se uskladili s emisijama EU7, norme koja se očekuje u Europi sredinom ovog desetljeća. Guillaume Cartier je još dodao kako se Nissan: 'Strateški, kladi na elektrifikaciju, odnosno na električna vozila. A ako ulaže u EU7, početni trošak iznosi oko polovice profitne marže po automobilu, pa bi tako oko 2000 eura morali prenijeti na kupca. U konačnici bi to trebalo smanjiti i cijenu EV-a.'

Nissan Ariya novi potpuno električni coupé-crossover na F1 stazi u Monaku

Nissan Ariya novi potpuno električni coupé-crossover na F1 stazi u Monaku

Izvor: Promo fotografije / Autor: Nissan

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!