premijera

[FOTO] Kia predstavila novi Stonic GT Line; 1,0-litreni T-GDi motori i blage hibridne opcije

Poput ostalih modela iz linije Stonic, model GT Line također nudi mogućnost prilagodbe s novim dvobojnim vanjskim opcijama boja, kao i nizom blagih hibridnih i nehibridnih opcija pogonskog sklopa

Poput ostalih modela iz linije Stonic, model GT Line također nudi mogućnost prilagodbe s novim dvobojnim vanjskim opcijama boja, kao i nizom blagih hibridnih i nehibridnih opcija pogonskog sklopa

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Europska prodaja započinje tijekom zadnjeg tromjesečja 2020. godine i svi će modeli kupcima ponuditi jedinstveno Kijino sedmogodišnje jamstvo od 150.000 kilometara

Kia je danas otkrila novi Kia Stonic GT Line, najnoviju liniju modela te marke koja je zaslužila sportsku inspiraciju ‘GT Line’ specifikacije. Stonic GT Line u prvi plan stavlja najsportskije elemente dizajna marke, s emotivnijim izgledom, iznutra i izvana, te ekskluzivnim značajkama dizajna GT Line. Poput ostalih modela iz linije Stonic, model GT Line također nudi mogućnost prilagodbe s novim dvobojnim vanjskim opcijama boja, kao i nizom blagih hibridnih i nehibridnih opcija pogonskog sklopa.

Emilio Herrera, glavni operativni direktor Kia Motors Europe, je rekao: 'Stonic je postigao veliki uspjeh za Kia u Europi od početka prodaje 2017. godine, s do danas prodano više od 150.000 primjeraka. U 2019. godini postao je i naš četvrti najprodavaniji model u Europi. Stonic vole njegovi vlasnici, a nova varijanta GT Line bira najbolje Stonicove značajke, nudeći dizajn nadahnut najsnažnijim automobilima u našoj postavi. Očekujemo da će varijanta GT Line dodatno poboljšati poželjnost postave Stonic u onome što je postalo visoko konkurentni kutak na tržištu.'

Proizvodnja linije Stonic GT započinje u listopadu u Kijinom proizvodnom pogonu Sohari u Koreji. Europska prodaja započinje tijekom zadnjeg tromjesečja 2020. godine i svi će modeli kupcima ponuditi jedinstveno Kijino sedmogodišnje jamstvo od 150.000 kilometara.

Kia Stonic GT Line

Kia Stonic GT Line

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Vanjski dizajn nadahnut GT-om

Vanjski dizajn Stonic GT Line daje sportskiji izgled gradskom crossover izgledu automobila, nadahnut Kijinim moćnim GT modelima, Stingerom, Ceedom GT i ProCeedom GT.

To se očituje u novom dizajnu prednjeg i stražnjeg branika za svrhovitije držanje na cesti. Prednji odbojnik pojačan je integriranim LED svjetlima za maglu, tri različita usisnika zraka preko prednjeg dijela automobila i metalnim oblogama duž donjeg ruba. Rešetka s tigrovim nosom također dobiva svoj jedinstveni dizajn, dok su poklopci zrcala u crnoj boji. Nadalje, modeli GT Line standardno su opremljeni novim potpuno LED prednjim svjetlima, stvarajući prepoznatljiv svjetlosni potpis. Straga ga istaknutiji stražnji odbojnik razlikuje od ostalih Stonićevih inačica, dizajnom oponašajući dvostruke ispušne sisteme i stražnji difuzor te GT Line značku na vratima prtljažnika.

Kao i kod postojećih inačica modela, prilagodba ostaje ključna točka privlačnosti za liniju Stonic GT. Do danas je trećina svih modela Stonic imala dvobojnu vanjsku završnu boju, a i GT Line nudi isti izbor. Ovisno o tržištu, kupci mogu odabrati između 15 dvobojnih kombinacija boja za karoseriju i krov. Model GT Line dodatno proširuje ove opcije boja, s naglascima u boji oko tri usisnika zraka prednjeg odbojnika koji odgovaraju kontrastnoj boji krova. Svi modeli Stonic GT Line opremljeni su 17-colnim naplatcima od aluminijske legure.

Kia Stonic GT Line

Kia Stonic GT Line

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Jedinstvene nadogradnje interijera s Kijinim najnovijim značajkama 'povezanog automobila'

Nadogradnje kabine Stonic GT Line također podižu njezine značajke nadahnute performansama u odnosu na druge modele u liniji Stonic. Najočitija modifikacija je usvajanje ukrasa s efektom ugljikovih vlakana na ploči, završni izgled jedinstven za modele GT Line.

Sjedala su također jedinstvena za novu varijantu, obrubljena u kombinaciji crne tkanine i sintetičke kože s cjevovodima i kontrastnim šavovima u bijeloj boji. Vozače također susreće novi perforirani kožni D-izrezani upravljač s logotipom GT Line i kontrastnim šavovima, kao i 4,2-inčni digitalni zaslon između brojčanika na instrument tabli.

Poput ostalih modela iz linije Stonic, nova je varijanta dostupna s Kiinim najnovijim ‘povezanim automobilom’ i informacijsko-zabavnim tehnologijama. U središtu armaturne ploče nalazi se veliki 8,0-inčni sustav za informiranje i zaslon osjetljiv na dodir s Kiinim najnovijim sustavom UVO Connect ‘Phase II’, koji poboljšava povezanost i kontrolu vozila.

Novi infotainment sustav nudi se s izborom Display Audio-a ili opcionalnih tehnologija satelitske navigacije, ovisno o specifikacijama vozila. U bilo kojem obliku, sadrži Bluetooth višestruku vezu, omogućavajući korisnicima da istovremeno povežu do dva mobilna uređaja - jedan za upotrebu bez ruku i telefona; drugi samo za medijsku upotrebu. Također nudi bežični Apple CarPlay i Android Auto na modelima opremljenim Display Audio sustavom, uklanjajući potrebu za mnogim vlasnicima da svoj pametni telefon povežu kabelom.

Kia Stonic GT Line

Kia Stonic GT Line

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Kijine nove telematičke značajke UVO Connect 'Faza II' uključuju niz usluga na brodu, uključujući informacije o prometu uživo, vremenske prognoze, zanimljiva mjesta, cijene goriva i detalje o potencijalnom parkiranju na ulici i izvan njega - uključujući cijenu , mjesto i dostupnost. Internetsko prepoznavanje glasa omogućuje korisnicima traženje točaka interesa, adresa, vremenskih promjena ili slanje tekstnih poruka glasovnim naredbama. Nova usluga usmjeravanja ‘Online Navigation’ koristi podatke u realnom vremenu i povijesne podatke o prometu zasnovane na oblaku za preciznije predviđanje vremenskih ruta nego ikad prije.

Korisnici također mogu pristupiti pripadajućoj aplikaciji UVO, kompatibilnoj s Android i Apple pametnim telefonima, koja nudi novi ‘Phase II ’značajke poput Navigacije posljednjim miljama. To pomaže kupcima da nastave navigaciju do odredišta nakon što parkiraju i ostave automobil iza sebe. Kupcima Kie pomaže u navigaciji u gradovima gdje su parkirališta često udaljena od trgovina, kafića i restorana.

Izbor pogonskih sklopova s ​​turbopunjačem i blago-hibridnih motora

Stonic GT Line nudi Kijino novi benzinsko blago-hibridni pogonski sklop (MHEV) 'EcoDynamics +'. Spajanjem 1,0-litrenog T-GDi (turbopunjača s izravnim ubrizgavanjem benzina) motora Smartstream s 48 V MHEV sustavom, pogonski sklop EcoDynamics + pruža veću učinkovitost neprimjetnim ulaganjem i rekuperacijom električne energije. Kompaktna litij-ionska polimerna baterija od 48 volti nadopunjuje izlazni moment motora motorom električnom snagom, putem nove jedinice Mild-Hybrid Starter-Generator (MHSG).

MHSG je remenom povezan s radilicom motora i neometano se prebacuje između načina rada 'motor' i 'generator'. U načinu rada 'motor', pod ubrzanjem, MHSG pruža pomoć u električnoj energiji za smanjenje opterećenja motora i emisija. Kako se automobil usporava, MHSG ima mogućnost pod određenim uvjetima prebaciti se u način 'generatora', povratom energije iz radilice radi punjenja baterije.

Novi Smartstream motor ima tehnologiju kontinuirano promjenjivog trajanja ventila (CVVD). To omogućuje motoru neometano prebacivanje između različitih ciklusa izgaranja ovisno o opterećenju, maksimalizirajući učinkovitost u svim situacijama vožnje. Motor Smartstream proizvodi 100 KS ili 120 KS sa svakim motorom koji nudi Drive Mode Select sustav s načinima Eco, Sport i Normal.

Kijin iMT zadržava rad uobičajenog ručnog mjenjača, s papučicom kvačila i ručnim mijenjanjem brzina

Kijin iMT zadržava rad uobičajenog ručnog mjenjača, s papučicom kvačila i ručnim mijenjanjem brzina

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Stonic GT Line standardno je opremljen Kijinim novim inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT) ili opcijskim 7-brzinskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). iMT je novi Kijin sustav 'spojke po žici', koji doprinosi učinkovitosti goriva, a zadržava vozačev angažman konvencionalnog ručnog mjenjača. Umjesto mehaničke spone, iMT spojka aktivira se elektronički. Besprijekorno se integrira s MHSG-om kako bi ugasio motor ranije od Kijinog sustava Idle Stop & Go start-stop pri zaustavljanju.

Oba mjenjača, iMT i 7DCT, omogućuju razdoblja isključivanja motora u 'jedrenje' (sailing) kako bi se poboljšala učinkovitost goriva u ekološkom načinu rada. Radi pri brzinama do 125 km/h, a motor se ponovno aktivira kad vozač pritisne papučice gasa, kočnice ili kvačila.

Pored modela EcoDynamics +, Stonic GT Line nudi se i nehibridni Smartstream 1,0-litreni T-GDi motor snage 100 KS te uparen s ručnim mjenjačem sa šest brzina ili 7DCT.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!