NOVO VODSTVO

Aston Martin Lagonda imenovao novog šefa; Tobias Moers stiže iz Mercedes-AMG-a

26.05.2020 u 18:45

Bionic
Reading

Položaj Palmera kao izvršnog direktora bio je predmet nagađanja otkad je milijarder Lawrence Stroll na čelu konzorcija koji je prošlog mjeseca otkupio 25 posto tvrtke, prodavši dio tog udjela drugom konzorciju koji vodi direktor Formula 1 momčadi Mercedes-AMG F1 Toto Wolff

Odbor Aston Martin Lagonde je danas objavio kako su imenovali Tobiasa Moersa na mjesto glavnog izvršnog direktora. Tobias Moers (54) će biti imenovan u Odboru kao izvršni direktor, a zamijenit će dosadašnjeg izvršnog direktora dr. Andyja Palmera. Novi direktor Moers stiže u sjedište britanskog proizvođača sportskih automobila u Gaydon, u Engleskoj, 1. kolovoza ove godine.

U privremenom razdoblju Keith Stanton, trenutno potpredsjednik i glavni direktor proizvodnih operacija, imenovan je privremenim glavnim operativnim dužnosnikom za podršku izvršnom predsjedniku i novom vlasniku Aston Martina Lawrenceu Strollu, ocu vozača Formule 1 Lancea Strolla.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Aston Martin

Zanimljivo je to što je Tobias Moers stigao iz tvrtke Mercedes-AMG, velikog konkurenta, ujedno i partnera britanskog proizvođača kad je riječ o motorima. Nijemac je vrlo uspješan i iskusan automobilski profesionalac koji je proveo više od 25 godina na rukovodećim pozicijama u Daimler AG-u, vlasniku Mercedes-AMG-a.

Trenutno je predsjednik Uprave i glavni izvršni direktor Mercedes-AMG GmbH, a tu dužnost obnaša od listopada 2013. Također je vršitelj dužnosti glavnog tehničkog direktora. Uspostavio je veliki uspjeh u provođenju poslovne transformacije ove tvrtke poznate po tuningu vozila Mercedes-Benza u nemilosrdnom konkurentskom okruženju.

Pod Tobiasovim vodstvom, Mercedes-AMG je više nego udvostručio svoj portfelj proizvoda i udvostručio broj prodanih AMG automobila, s jasnim nizom daljnjih mogućnosti za širenje, posebno u elektrifikaciji pogonskih sklopova u segmentu performansi. Tobiasov fokus na operativnu i proizvodnu učinkovitost donio je značajno povećanje marži. Ovaj snažni financijski učinak podržan je uvođenjem jasne strategije upravljanja brendom, koja je postigla mjerljivi porast vrijednosti i svijesti o marci.

Lawrence Stroll, izvršni predsjednik Aston Martin Lagonda, je rekao: 'Odbor je utvrdio da je sada vrijeme da novo vodstvo provede naše planove. U ime Uprave želim zahvaliti Andyju na njegovom marljivom radu, osobnoj predanosti i predanosti Aston Martinu Lagondi od 2014. godine. U to vrijeme tvrtka je uspješno obnovila svoj osnovni asortiman sportskih automobila, s DB11, Vantage i DBS Superleggera i doveo je prvi SUV marke, DBX na razinu spremnosti da isporuke započnu na ljeto. Nadalje, razvoj hibridnog automobila Aston Martin Valkyrie koji je definirao doba, otvorio je put ka rasponu središnje postavljenom motoru. Također bih htio pohvaliti njegovo vodstvo kroz trenutne izazove i nesigurnosti koje je predstavio COVID-19.'

Dosadašnji izvršni direktor Andy Palmer je rekao: 'Bila je privilegija služiti Aston Martinu Lagondu gotovo šest godina. Pokretanje mnogih novih proizvoda, uključujući novi DBX, pokazuje predanost i sposobnost naših zaposlenika. Želio bih zahvaliti svom menadžerskom timu i cijelom osoblju na njihovom napornom radu i podršci, posebno tijekom izazova koje je postavio COVID-19. Ponosan sam na vas sve i bila mi je čast raditi s vama.'

Položaj Palmera kao izvršnog direktora bio je predmet nagađanja otkad je milijarder Lawrence Stroll na čelu konzorcija koji je prošlog mjeseca otkupio 25 posto tvrtke, prodavši dio tog udjela drugom konzorciju koji je vodio direktor Formula 1 momčadi Mercedes-AMG F1 Toto Wolff.

Aston Martin Vantage Roadster Izvor: Promo fotografije / Autor: Aston Martin

Prošlog mjeseca Stroll je ponovio uvjerenje u proizvodni plan koji su izradili Palmer i njegov tim, usredotočivši se u početku na pokretanje novog SUV-a DBX, zatim hiperautomobila Valkyrie, a zatim i novi superautomobil sa središnje postavljenim motorom, nazvan Valhalla.

No, Palmer je vodio tvrtku do svog javnog IPO-a 2018., a zatim nadgledao neuspjehe - uključujući gubitak od 120 milijuna funti u prva tri mjeseca ove godine - što je dovelo do toga da je cijena dionica od tog trenutka pala za 90 posto.