dejt na konferenciji

Tinder će vam pomoći oko spoja u privatnom životu, a ova domaća aplikacija da odaberete najboljeg partnera u poslu

07.12.2018 u 11:48

Bionic
Reading

Nakon šesnaest mjeseci rada i uloženih dva milijuna kuna platforma koja bi nam trebala olakšati povezivanje tijekom velikih poslovnih događanja u potrazi je za investitorima

Eventrify je softverska platforma za web, Android i iOS koja prati niz aktivnosti i interakcija za vrijeme konferencije poput registracije sudionika, posjeta predavanjima, radionicama, odlaska na ručak i svečanu večeru, posjete štandovima te prilikom interakcije s drugim sudionicima kongresa.

Od sličnih proizvoda razlikuje se u tome što organizatoru i sponzorima pruža kompletnu uslugu za vođenje konferencije i praćenja svih interakcija na kongresu, s posebnim naglaskom na jednostavnost korištenja za sudionike događanja. 'Ako se kumica na placu ne zna koristiti našom mobilnom aplikacijom, onda nismo postigli efekt koji želimo', rekao je tportalu Dejan Lugonja, jedan od pokretača i glavni izvršni direktor startupa Eventrify.

Jedna od ukupno sedam funkcionalnosti sustava je povezivanje sudionika prema njihovim interesima, trenutnoj lokaciji na kojoj se nalaze, predavanjima koja ih zanimaju te ciljevima koje su si postavili. Napredni algoritam uzima sve te čimbenike u obzir te izbacuje popis top osoba koje svakako morate upoznati dok ste na konferenciji.

'Tinder vam pomaže da dogovorite spoj u privatnom životu, a Eventrify da odaberete najboljeg sugovornika koji će postati vaš potencijalni poslovni partner', opisao je Lugonja.

Implementacija traje ovisno o broju i vrsti odabranih usluga te razini prilagodbe sustava procesima organizatora, u rasponu od sedam do 90 dana. 'U većini situacija, sustav se prilično brzo prilagođava željama i potrebama svakog klijenta. Za neke usluge potrebno je osigurati hostese, ali za veći dio usluga nisu potrebni dodatni ljudski resursi niti edukacija', rekao je Lugonja.

Personalizirani sadržaj za svakog sudionika

Do inicijalne ideje došli su kroz vlastito iskustvo u ulozi sudionika raznih konferencija i drugih događanja. 'Konferencije su odlično mjesto na kojima možete upoznati zanimljive ljude, razmijeniti iskustva i pokrenuti poslovnu suradnju. Problem je što program konferencija zna biti vrlo ambiciozan, ispunjen cjelodnevnim aktivnostima, predavanjima i radionicama. Vrijeme za networking i upoznavanje je vrlo ograničen pa iz tog razloga trebate biti vrlo efikasni pri pronalaženju idealnog sugovornika', naveo je Lugonja.

Lugonja i njegov tim - u kojem su još Dušan Barić, Matija Pinko i Pavle Andrić - prepoznali su priliku i krenuli u smjeru razvoja rješenja koje sugerira koja predavanja biste mogli posjetiti i koje ljude upoznati tijekom konferencije, konvencije i sličnih događanja.

Uz pomoć sponzora razvili su rješenje koje omogućava praćenje realiziranih posjeta na štandu te dodatne načine interakcije s posjetiteljima, a kako bi sponzori i izlagači dobili korisne povratne informacije o stavovima i načinu korištenja njihovih proizvoda i usluga.

'S druge strane razmišljali smo kako poboljšati organizatoru upravljanje resursima te smo osmislili niz usluga koje mu omogućuju da se više fokusira na komunikaciju sa svojim ključnim klijentima i partnerima, a manje da se bavi operativnim stvarima', dodao je Lugonja.

Praćenje dolazaka na konferenciju, obavještavanje sudionika o zbivanjima, praćenje interakcija između sudionika i prikupljanje povratnih informacija – sve što bi trebalo omogućiti organizatoru bolju kontrolu i upravljanje nad događanjem kojeg organizira našlo se u platformi Eventrify.

Pritom nisu zaboravili ni sudionike, za koje su osmislili niz usluga koje bi ih trebale staviti u prvi plan, tako da oni postaju sukreatori događanja u kojem sudjeluju. 'Oni su ti koji određuju teme, predavače i smjer konferencije. Svaka konferencija treba ponuditi sadržaj personaliziran i prilagođen pojedinom sudioniku. Naš cilj je stvoriti konferenciju koja prepoznaje potrebe svojih sudionika', pojasnio je Lugonja.

Dva milijuna kuna za razvoj

Razvoj funkcionalnog proizvoda trajao je 16 mjeseci. Još uvijek ga nadograđuju i proširuju temeljem povratnih informacija prikupljenih od klijenata. U inicijalnom razvoju sudjelovala su dva web developera i dva developera mobilnih aplikacija, dizajner korisničkog sučelja i iskustva, projektni menadžer te tri ključna klijenta.

Inicijalni razvoj financirali su sami. Lugonja trošak razvoja procjenjuje na nešto ispod dva milijuna kuna. 'Obzirom da nastavljamo s razvojem novih funkcionalnosti te da smo krenuli s razvojem pametnog uređaja koji pamti koga ste sve upoznali na konferenciji u kojem trenutku i gdje, otvoreni smo za investicije', poručio je.

Eventrify koriste organizatori konferencija, sponzori i sudionici. Povremeno se među korisnicima nađu i festivali, ali Lugonja kaže kako im to nije primarno zanimljiv tržišni segment. Ipak, otvoreni su za suradnju s lokalnim pružateljima usluge prodaje i naplate ulaznica.

Sustav je dosad testiran na događanjima kao što su Europski kongres u cestovnom prometu i konferencija Launch u San Franciscu, gdje je ta rješenja koristilo preko 6.000 sudionika. Trenutno ga koristi sedam profesionalnih organizatora konferencija u Hrvatskoj i svijetu. 'Naša rješenja koristila su se na devet svjetskih konferencija do sada. Plan nam je da unutar tri godine 100 konferencija s međunarodnim karakterom koriste rješenja koja nudimo', najavio je Lugonja.

Sustav za dogovaranje sastanaka i traženje najboljeg kontakta na konferenciji je besplatan za sudionike. Svaki sudionik ima mogućnost samostalno odlučiti želi li koristiti uslugu povezivanja ili ne. Sve naše usluge naplaćujemo isključivo organizatorima, pa cijena varira ovisno o količini usluga koje organizator koristi.

Prijavili su se na program Startup Factory u Tehnološkom parku Zagreb gdje su pokrenuli razvoj pametnog uređaja koji prati sve interakcije na konferenciji kako bi na kraju dana dobili interaktivnu mapu svih interakcija i kontakata koje ste uspostavili.

S uslugom Eventrify Smart planiraju vizitke i akreditacije učiniti u potpunosti bespotrebnima, a izlagačima omogućiti automatsku evidenciju posjeta na štandovima. Za razvoj te usluge Eventrify trenutno traži potencijalne investitore i lokalne partnere.

Tvrtka ima sjedište u Londonu zato što je britanska prijestolnica jedno od svjetskih sjedišta kongresne industrije i privatnih investicija, a za sada je i dio Europske unije. Lugonja kaže kako želi da Eventrify ostane hrvatski proizvod, ali bi zbog sve većih cijena rada u Lijepoj našoj uskoro mogli biti prisiljeni razvoj prebaciti u neku od susjednih zemalja.