TRIKOVI ZA VITKOST

Uz pomoć ovih savjeta riješit ćete se dosadnog trbuščića jednom zauvijek

6/12

Unesite dovoljno proteina, osobito prije vježbanja

Postoji valjan razlog zbog kojeg svi hvale proteine jer nam takva prehrana daje osjećaj sitosti, ali i ublažava neugodan osjećaja u mišićima nakon treninga snage. Kako ne biste nakon treninga pali u iskušenje opustošiti frižider, nutricionisti savjetuju pojesti obrok s najmanje 12 grama proteina. A ako ste i dalje gladni nakon treninga? Pojedite užinu bogatu proteinima koja uključuje i neke ugljikohidrate, poput proteinske pločice s cjelovitim žitaricama, jer vaše tijelo treba ugljikohidrate, osobito nakon dugog aerobnog treninga.

Unesite dovoljno proteina, osobito prije vježbanja

Unesite dovoljno proteina, osobito prije vježbanja

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prethodna slika Sljedeca slika
Svi koji su nekad provodili dijetu dobro znaju kako gubitak kilograma na kritičnim, ciljanim dijelovima nije nimalo lak zadatak. Iako se salo nataloženo u području trbuha brže gubi nego na nekim drugim dijelovima tijela, ako želite zadržati teško stečen vitak struk, to će zahtijevati ne samo redovito vježbanje i izbalansiranu prehranu, već i promjene životnih navika
  • Autor: E. K.
  • Objavljeno 14.04.2019 u 16:20