TRIKOVI ZA VITKOST

Uz pomoć ovih savjeta riješit ćete se dosadnog trbuščića jednom zauvijek

12/12

Trbušnjaci

Naravno, ne možemo utjecati na to gdje će nam se skladištiti masnoće u tijelu, no možemo ciljano utjecati na izgradnju mišićnog tkiva, što pomaže u sagorijevanju masnoća. Između ramena i kukova postoje deseci mišića koji su uključeni u svaki pokret koji radimo pa pronađite vježbe kojima ćete ih potaknuti. Za početak, pokušajte raditi vježbe za trbušne mišiće tri, četiri puta tjedno, kao i vježbe kojima se aktivira tzv. jezgra. Najbolja stvar je to što za vježbe za ovo područje tijela ne morate odlaziti u teretanu, već ih možete uspješno odraditi i kod kuće.

Trbušnjaci

Trbušnjaci

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prethodna slika Sljedeca slika
Svi koji su nekad provodili dijetu dobro znaju kako gubitak kilograma na kritičnim, ciljanim dijelovima nije nimalo lak zadatak. Iako se salo nataloženo u području trbuha brže gubi nego na nekim drugim dijelovima tijela, ako želite zadržati teško stečen vitak struk, to će zahtijevati ne samo redovito vježbanje i izbalansiranu prehranu, već i promjene životnih navika
  • Autor: E. K.
  • Objavljeno 14.04.2019 u 16:20