TRIKOVI ZA VITKOST

Uz pomoć ovih savjeta riješit ćete se dosadnog trbuščića jednom zauvijek

9/12

Dobro se naspavajte

Kvalitetan san vrlo je bitan kad se radi o postizanju željene linije. Dakle, nije dobro ni premalo ni previše sna. Jedna je studija provedena 2017. u Velikoj Britaniji pokazala kako su osobe koje su spavale manje od 5,5 sati unosile 385 kalorija na dan u usporedbi s onima koje su spavale između sedam i 12 sati. Osim toga, bile su sklonije praznim kalorijama, poput npr. čipsa ili sličnih masnih grickalica. Iako je duljina potrebnog sna individualna, idealno je između sedam ili osam sati.

Dobro se naspavajte

Dobro se naspavajte

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Prethodna slika Sljedeca slika
Svi koji su nekad provodili dijetu dobro znaju kako gubitak kilograma na kritičnim, ciljanim dijelovima nije nimalo lak zadatak. Iako se salo nataloženo u području trbuha brže gubi nego na nekim drugim dijelovima tijela, ako želite zadržati teško stečen vitak struk, to će zahtijevati ne samo redovito vježbanje i izbalansiranu prehranu, već i promjene životnih navika
  • Autor: E. K.
  • Objavljeno 14.04.2019 u 16:20