Bilo da se radi o električnom vozilu na baterije (BEV), plug-in hibridu (PHEV), hibridu (HEV) ili vozilu s motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE) Toyota želi napraviti automobile koji izgledaju lijepo i koje će svi htjeti voziti. Ovaj automobil prepun je izuma usmjerenih na ostvarenje toga
Toyota je vrlo uvjerljivo otvorila sajam japanski automobila Japan Mobility Show 2025 prezentacijom Kojija Sata, predsjednika i izvršnog direktora, člana Upravnog odbora (predstavnika direktora) Toyota grupe. Ono što je svakako izazvalo najviše pažnje je potpuno novi izgled najprodavanijeg automobilskog modela u povijesti – Toyota Corolla. Zasad samo u obliku konceptnog vozila u obliku limuzine (sedan).
Nova Corolla koja dolazi će biti ponuđena kao električno vozilo na baterije (BEV), plug-in hibrid (PHEV), hibrid (HEV) i s konvencionalnim motorom s unutarnjim izgaranjem (ICE). Toyota također navodi da bi nova Corolla mogla koristiti i CO₂-neutralne goriva. Nova generacija globalnog modela, kao što je to Corolla ne može s ograničiti samo na jedan tip pogonskog sklopa.
Na ulazu posjetitelji mogu pronaći izloške koji predstavljaju mnoge od najvrjednijih modela od samog početka Toyote. Toyoda Model AA je prvi pokušaj proizvodnje osobnih automobila. Kamion tipa G1 - početna točka Toyotinih gospodarskih vozila, koja su toliko važna za svakodnevni život. I Toyodin automatski tkalački stan tipa G...
Toyota grupa započela je s drvenim tkalačkim stanom koji je izumio mladi Sakichi Toyoda - inspiriran problemima svoje majke. Kroz kontinuirana poboljšanja, kasnije u životu, Sakichi je izumio Toyodin automatski tkalački stan tipa G.
U srži svega toga bila je želja da se djeluje za druge. To je bila i nastaviti će biti početna točka svakog izazova koji preuzima globalno najveći proizvođač autombila - Toyota.
Ova japanska marka je dugo naporno radila kako bi 'Mobilnost za sve' učinili stvarnošću. Ali dok su stajali na prvoj liniji proizvodnje, uvijek je postojalo nešto što se činilo pomalo čudnim.
To nešto je bilo... često kažemo 'za sve', ali istina je da ne postoji niti jedan proizvod koji savršeno odgovara svima na isti način.
Na kraju reklame bila je buduća Corolla
Model Corolla simbolizira njihovo 'vama' - drugim riječima, izradu automobila za određenu osobu. U skladu s vremenom i životima ljudi, Corolla se oduvijek transformirala za 'vas' ispred sebe.
Bez obzira na izgled ili tip karoserije, oduvijek je bila Corolla. Zato je Corolla oduvijek bila 'automobil za sve'. Da bi takva i ostala, postavili su si pitanje 'kako bi se Corolla trebala razvijati?'
'Zemlja je prostrana, a svijet raznolik. Ceste se razlikuju, kao i energetske stvarnosti. Uz to, postoji jedna stvar koju svi dijelimo: osjećaj brige za Zemlju. I još jedna stvar... Želja za vožnjom automobila koji izgleda cool... Mislim da mnogi od nas dijele takvu želju.' izjavio je Koji Sato.
Bilo da se radi o električnom vozilu na baterije, plug-in hibridu, hibridu ili vozilu s motorom s unutarnjim izgaranjem - bez obzira na izvor energije – Toyota želi napraviti automobile koji izgledaju lijepo i koje će svi htjeti voziti. Ovaj automobil prepun je izuma usmjerenih na ostvarenje toga.