REVOLUCIJA, A NE EVOLUCIJA

Nova Nissan Micra stigla u Hrvatsku

02.06.2017 u 14:03

Bionic
Reading

Micra je veoma važan automobil u Nissanovoj ponudi pa ne bi trebalo čuditi što su se Japanci trznuli nakon relativnog neuspjeha posljednjeg modela, te tržištu ponudili nasljednika koji bi ozbiljno mogao pomutiti planove konkurenciji

U 33 godine proizvodnje Nissan je izradio 3.3 milijuna Micri. Svaka generacija do sada prodavala se u više od 800.000 primjeraka. Osim posljednje koja nije uspjela doseći ni 300.000 kupaca. Japanci su zato odlučili okrenuti ploču. Kupci gradskih kompakata možda i žele manji automobil no definitivno se nisu spremni odreći luksuznije opreme s prestižnijih modela.

Zato je Nissan Micru nakrcao gotovo svime što vam može pasti na pamet. Od aktivnog ovjesa i hrpetine sigurnosne opreme, do kožnatih sjedala i naprednog Boseovog audio sustava.

Naglasak je stavljen na dizajn koji sada djeluje atraktivnije i mladenačkije. Mališan će se nuditi u deset boja od kojih će tri, narančasta, zelena i crvena, u Nissanovoj gami biti rezervirane isključivo za Micru. Doduše, nismo baš više sigurni koliko možemo koristiti riječ ‘mališan’ za opis Micre budući da je u novoj generaciji ona poprilično narasla - 17 cm u dužinu, 7,8 cm u širinu, uz dodatnih 7,5 cm međuosovinskog razmaka. Pritom je automobil niži za 5,5 cm i mnogo impresivnije - lakši za 60 kg. Valja napomenuti da je, nakon Seatove Ibize, Micra najširi automobil u segmentu. Dizajn nije samo privlačan, on je i učinkovit. Testovi u zračnom tunelu pokazali su da Micra generira otpor zraka od 0,29 Cd što je, pogodili ste, najbolje u klasi.

Kupci će moći birati između tri motora - dva benzinca i jednog dizelaša. Osnovni motor je jednolitreni atmosferac sa 71 KS. Tu je i 0,9 litreni turbobenzinac s 90 KS, te jednako snažni 1.5 litreni dizelaš.

Japanci su značajno poradili i na sigurnosti. S opremom "Safety" automobil je na Euro NCAP testu zaradio pet zvjezdica uz čak 91% zaštite za odrasle. Već standardna oprema nudi ESP, automatsko kočenje i limitator brzine, a uz nadoplatu za paket Safety dolazi i sustav za prepoznavanje pješaka i nesvjesni izlazak iz trake, te sustavi za prepoznavanje znakova i automatsko podešavanje dugih svjetala. Tu si i kamera za vožnju unatrag odnosno pogled iz ptičje perspektive, te sustav za provjeru mrtvog kuta.

Micra je zasad prvi automobil koji nudi Boseovu novu tehnologiju reprodukciju audio zapisa sa zvučnicima smještenim u naslon za glavu. Sustav pruža uistinu zanimljiv doživljaj glazbe, te uspješno pretvara Micrin interijer u pravu malu akustičnu oazu.

Domaći koncesionar planira prodati 150 primjeraka nove Micre do kraja godine. Početna cijena automobila u Hrvatskoj za jednolitrenog benzinca s opremom Visia iznosit će 102.257 kn. Posebna akcija koju Nissan nudi prilikom lansiranja jest kreditiranje bez kamate, kao i pet godina jamstva, te tri godine besplatnog redovitog održavanja.

Što mislite o novoj Micri recite nam u komentarima.

Više o ovo temi pročitajte ovdje.