CJENOVNO PRIHVATLJIVIJI
Audi je proširio svoju obitelj električnih vozila, upoznajte e-tron 50

Audi e-tron 50 quattro je manji brat e-trona 55
Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi
Audi je odlučno krenuo u proširenje svoje obitelji električnih automobila, pa je predstavio SUV model e-tron 50 quattro koji će biti cjenovno prihvatljiviji od većeg e-trona 55, ali će imati i manji domet. Budući e-tron 50 quattro će moći prijeći jednim punjenjem samo 300 kilometara umjesto 400 kilometara, u odnosu na svog većeg brata.

Audi e-tron 50 quattro je električni SUV
Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi
Prema Audiju ovaj novi model će biti dostupan od četvrtog tromjesečja u Europi i koštati će manje od 70.000 eura. No što nam e-tron 50 quattro donosi? Prije svega domet od 300 kilometara prema WLTP ciklusu, te dva elektromotora koja isporučuju ukupno 230 kW i isporučuju 540 Nm najvećeg okretnog momenta. Baterija mu je kapaciteta 71 kWh - u usporedbi s trenutno dostupnim e-tronom 55 čija je baterija znatno veća; 95 kWh. No e-tron 55 ima i znatno veći domet, ali i više snage.
Ubrzanje novog e-trona 50 je od 0 do 100 km/h 7 sekundi. A krajnja brzina mu je elektronički ograničena na 190 km/h. Na High-Power-Charging-Station - stanici za punjenje velike snage, Audi e-tron 50 quattro može napuniti do 120 kW snage. Dakle, električni SUV e-tron 50 spreman je za otprilike pola sata za sljedeću fazu na dugim relacijama.

Unutrašnjost novog e-trona 50 quattro
Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi
Alternativno, baterija se može napuniti i izmjeničnom strujom (AC) s 11 kW snage punjenja u oko sedam sati. Nakon izlaska na tržište, drugi ugrađeni punjač po želji će dopuniti ponudu. Omogućuje punjenje do 22 kW na široko korištenim izmjeničnim punjačima.
Za punjenje kod kuće, Audi e-tron 50 quattro standardno je opremljen kompaktnim mobilnim sustavom punjenja. Podržava snagu punjenja do 11 kW kada je spojen na industrijsku utičnicu od 400 V. Do 2,3 kW moguće je punjenje na utičnici od 230 volti.
Oba Audijeva električna modela, e-tron 50 quattro i e-tron 55 proizvoditi će se u pogonu u Bruxellesu.