Securitas Hrvatska, vodeća tvrtka na hrvatskom tržištu privatne zaštite, lansirala je aplikaciju MySecuritas u svoje poslovanje. Riječ je o aplikaciji koja klijentima omogućuje pregled, upravljanje i komunikaciju vezano uz njihove sigurnosne usluge
Operativno iza projekta stoji ekspertni tim te voditeljica projekata nadzornog centra kompanije Jelena Tomuliča.
Aplikacija MySecuritas, kaže Tomuliča, namijenjena je prvenstveno klijentima Securitasa, tvrtkama i organizacijama koje koriste sigurnosne usluge. Njome se mogu služiti menadžeri sigurnosti, facility menadžeri, odgovorne osobe unutar tvrtki koje koriste usluge Securitasa. Namijenjena je korisnicima koji žele brz i jednostavan pristup informacijama o svojoj sigurnosnoj situaciji.
Primjerice korisnici tako mogu pregledavati zaštitarske izvještaje, izvještaje o alarmima, incidentima ali i dobivaju uvid u stanje sigurnosti u stvarnom vremenu jer imaju pregled senzora. Također, mogu upravljati uslugama te prijaviti probleme, zahtijevati dodatne usluge ili mijenjati postojeće, a tu je i direktna komunikacija s operativnom podrškom.
'Razvoj MySecuritas aplikacije bio je strateški projekt koji je nastao iz potrebe za digitalizacijom i modernizacijom sigurnosnih usluga, s ciljem pružanja većeg uvida, kontrole i učinkovitosti za klijente. Razvoj je započeo kao odgovor na zahtjeve tržišta i korisnika koji su tražili brži, transparentniji i centraliziran pristup informacijama o sigurnosti. Tim stručnjaka iz različitih područja unutar Securitasa radio je više od godinu dana na razvoju aplikacije - od koncepta i dizajna do funkcionalnog softverskog rješenja. Poseban naglasak bio je na sigurnosti podataka, jednostavnosti korištenja i prilagodljivosti različitim klijentima', izjavila je Tomuliča.
Iz Securitasa dodaju kako je bitan aspekt aplikacije personalizirano iskustvo, ali i konstantno ažuriranje na temelju povratnih informacija korisnika.
Inače, My Securitas je aplikacija povezana s Guarding Platformom koja predstavlja jezgru digitalizacije Securitasa na globalnoj razini. Na toj platformi nalazi se i aplikacija za same zaštitare gdje je moguće napraviti digitalne evidencije, patrolne rute, prijave dolaska i odlaska, zabilješke, upravljanje incidentima, slanje fotografija i sl.
'Trenutno je u Hrvatskoj više od 5000 lokacija implementirano na Guarding Platformu s tendencijom daljnjeg rasta. Ovo je samo dio globalne digitalizacije koju smo pokrenuli', rekla je Tomuliča, dodavši kako je posebnost platforme i MySecuritas aplikacije u tome što u realnom vremenu objedinjuje i povezuje zaštitare i klijente što je snažan iskorak u samoj industriji.
Iz Securitasa tvrde da je digitalizacija važan segment njihova poslovanja, ali tehnologija ne može zamijeniti ljudsku procjenu i empatiju, preventivnu snagu te odgovornost i etiku.