Tupperware

Kultni američki brend posuđa pred gašenjem nakon 77 godina, mladi ga ne vole

11.04.2023 u 12:55

Bionic
Reading

Poznati brend kućanskih proizvoda Tupperware suočava se s propasti nakon što su dionice kompanije u ponedjeljak pale za gotovo 50 posto. Ulagači su već duže vremena zabrinuti jer brend ne uspjeva privući mlađe kupce, a aktualni potop dionica uslijedio je nakon objave koju je tvrtka izdala u petak

U dramatičnoj objavi kompanija upozorava da postoji 'značajna sumnja u sposobnost da nastavi s vremenski neograničenim poslovanjem'.

Tvrtka osnovane prije 77 godina u posljednje vrijeme nastoji povratiti staru slavu u borbi s novom konkurencijom u uvjetima pada potražnje za proizvodima za kućanstvo.

Tupperware je objavio da radi na pronalaženju dodatnog kapitala kako bi ostao u poslu, uz napomenu da neće imati dovoljno novca za financiranje operativnog poslovanja ako im to ne uspije.

Preispituju i mogućnosti smanjenja broja zaposlenih i prodaju nekretnina kao opcije za smanjenje troškova.

'Tupperware je krenuo u smjeru preokreta poslovanja i današnji dan označava kritičan korak u rješavanju našeg položaja kapitala i likvidnosti', rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez.

Tupperware također nastoji izbjeći delistiranje s burze nakon što mu je Njujorška burza izdala upozorenje zbog nepodnošenja godišnjeg izvješća.

  • +3
Tupperware Izvor: Profimedia / Autor: fotodezign 10 / Alamy / Alamy / Profimedia

Multinacionalna tvrtka koja proizvodi široki spektar proizvoda za dom, najpoznatija po svojim plastičnim posudama za posluživanje i pohranu hrane, već duže vremena bori se da privuče mlađe kupce i uvjeri potrošače da su njegovi proizvodi održivi.

Kako bi to postigla tvrtka je u svoj asortiman proizvoda uvela održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, a razvija i proizvode od recikliranog miješanog plastičnog otpada.

Tržišnoj dominaciji tvrtke koja traje desetljećima prijeti konkurencija drugih popularnih marki, uključujući Rubbermaid, Glad, Pyrex i Oxo.

Godine 2021. Tupperware je krenuo u veliku stratešku promjenu sklapanjem ugovora s Targetom, trgovcem na malo popularnim među mlađim generacijama.