otvorit će trgovinu u zagrebu

Jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom stigao u Hrvatsku

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 12.10.2021 10:24
  • Objavljeno 12.10.2021 u 10:18
Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija

Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Bonami

Bonami, jedan od najvećih europskih trgovaca namještajem i proizvodima za dom, stigao je u Hrvatsku, s više od 45.000 proizvoda u svojoj e-trgovini, a najavljuje i otvaranje fizičke trgovine u Zagrebu

'Bonami želi nadahnuti kupce na stvaranje lijepih interijera i domova ugodnih za život te stoga nudi visokokvalitetne, a istodobno povoljne proizvode, kao i vrhunsku uslugu, od besprijekorne dostave do usluge dizajnera za interijere. Ponuda je za sada usmjerena na iznimno raznovrsne dodatke i ukrase za dom te manji namještaj, kao što su fotelje, stolići i tepisi, a sljedećih mjeseci proširivat će je i većim komadima kao što su dvosjedi, trosjedi, komode i ormari', poručili su iz češke kompanije.

'Kupci u Hrvatskoj vole online kupnju i tržište stalno raste, bez naznaka usporavanja. No, potencijal je i dalje velik, osobito za pouzdanu e-trgovinu kao što je Bonami. Uvjeren sam da će lokalni tim u Hrvatskoj dovesti Bonami tijekom sljedeće tri godine među tri vodeće domaće online trgovine s ponudom namještaja i proizvoda za dom, jednako kao što smo to već napravili na tržištima u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj', rekao je Pavel Voparil, predsjednik Uprave Bonamija.

Voparil je kompaniju osnovao 2013. godine u Češkoj, a već sljedeće godine proširila se u Poljsku te zatim u Slovačku, Rumunjsku i Mađarsku. Najnoviji val ekspanzije doveo je Bonami u Hrvatsku, Sloveniju, Litvu i Latviju.

Voparil ističe da 2020. nije bila jednostavna, ali su ostvarili poslovni uspjeh jer su kupci prepoznali prednosti koje im nudi online kupnja u odnosu na konkurenciju koja je ponajprije usmjerena na svoje fizičke trgovine. Ostvareni uspjeh usmjeravaju na daljnji rast i širenje, a dolazak u Hrvatsku procjenjivali su na osnovi ekonomskih i demografskih pokazatelja te stanja u industriji i kod konkurencije.

Presudilo je povjerenje u rast hrvatskog tržišta i gospodarstva, ističe Voparil, kao i spremnost Bonamija na daljnju internacionalizaciju poslovanja, s fokusom na jedinstvenost svakog tržišta i učinkovitost poslovnih procesa. Također, Bonami je prošle godine udvostručio kapacitete središnjeg skladišta

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!