U9 Xtreme je konstruiran na prvoj serijski proizvedenoj ultravisokonaponskoj platformi napona 1200 V pokretanoj četirima motorima vrhunskih performansi, od kojih svaki može ostvariti i do 30.000 okr./min. Njegova ukupna snaga iznosi više od 3000 KS. Tako omjer snage i mase iznosi 1217 KS po toni
Yangwang U9 Xtreme već je najbrži automobil na svijetu, a sad je perjanica BYD-jeve luksuzne marke dodatno pomakla granice performansi. Samo mjesec dana nakon što je na testnoj stazi ATP Papenburg postavio svjetski rekord u najvišoj ostvarenoj brzini – čak 496,22 km/h – Yangwang s ponosom objavljuje da je ostvario najbrži krug za električne supersportske automobile na stazi Nürburgring, među ljubiteljima automobila poznatoj i kao Zeleni pakao.
Tim inženjera još od srpnja 2024. provodi dugoročna testiranja na stazi Nürburgring Nordschleife dugoj 20,832 km, a golemu količinu podataka prikupljenih tim testiranjima upotrijebili su u razvoju modela U9 Xtreme. Yangwang sada može potvrditi da je 22. kolovoza 2025. U9X napravio krug oko Nürburgringa za 6:59,157 minuta i tako skinuo 5 sekundi od prethodnog rekorda električnih supersportskih automobila, čime je postao prvi automobil u toj kategoriji koji je krug prošao za manje od sedam minuta.
Stella Li, izvršna potpredsjednica marke BYD izjavila je: 'Predani smo pomicanju granica onoga što možemo ostvariti tehnologijom, a Nürburgring predstavlja legendaran izazov i za automobile i za vozače, tako da nimalo ne čudi da naši inženjeri tamo nastoje ostvariti svoje snove. Čestitam cijelom timu na ovom fenomenalnom ostvarenju. U9 Xtreme, uskoro dostupan u ograničenoj seriji, dokazao je da nije najbrži automobil na svijetu samo na ravnom potezu, nego da raspolaže performansama i dinamičkim osobinama koje mu omogućuju da ostvari rekordno vrijeme čak i na stazi s najrazličitijim konfiguracijama zavoja.'
Za upravljačem je bio Moritz Kranz, iskusni njemački vozač koji je u svojoj karijeri u GT natjecanjima na iznimno izazovnom Nordschleifeu odvezao više od 10.000 krugova. Tom je prilikom izjavio: 'Nürburgring Nordschleife najzahtjevnija je staza na svijetu, a naše vrijeme kruga rezultat je vještina BYD-jevih i Yangwang-ovih inženjera. Bez njihovog napornog rada na uravnoteženju performansi snažne električne platforme i voznih osobina šasije, ovaj vrhunski rezultat ne bi bio ostvariv.'
Ukupna snaga više od 3000 KS
U9 Xtreme je konstruiran na prvoj serijski proizvedenoj ultravisokonaponskoj platformi napona 1200 V pokretanoj četirima motorima vrhunskih performansi, od kojih svaki može ostvariti i do 30.000 okr./min. Njegova ukupna snaga iznosi više od 3000 KS. Tako omjer snage i mase iznosi 1217 KS po toni, čime je podigao letvicu u pogledu performansi.
U9 Xtreme koristi istu platformu e⁴ Platform i inteligentni sustav za nadzor kretanja karoserije DiSus-X kao i već postojeći Yangwang U9, uz dodatnu prednost što na inovativan način primjenjuje taj sustav na trkaćim stazama i tako uravnotežuje performanse potrebne za ostvarivanje najviše brzine s osobinama potrebnim za ostvarivanje najbržih vremena kruga.
Kako bi se nosio s legendarnom stazom dugom 20,832 km – poznatom po strmim usponima i spustovima te zahtjevnim zavojima – U9 Xtreme opremljen je potpuno novim sustavom hlađenja, novim karbonsko-keramičkim kočnicama koje koriste i titanijsku slitinu te semi-slick gumama GitiSport e·GTR² PRO razvijenim u suradnji s proizvođačem Giti. Ova su mu poboljšanja omogućila ostvariti rekordnu najvišu brzinu od 496,22 km/h, ali i najbrže vrijeme kruga na Zelenom paklu Nürburgringa.
U9 Xtreme će uskoro biti dostupan u ograničenoj seriji od 30 primjeraka. Ime duguje engleskoj riječi Extreme koja označava granice i ultimativno, s posebnim naglaskom na slovo X koje označava nepoznanicu. Ova obilježja savršeno odgovaraju Yangwangovoj filozofiji uživanja u samom činu istraživanja i inovacijama koje iz njega proizlaze.