Korporativni identitet

Opel predstavio potpuno novi koncept autosalona: Cilj je veća percepcija njemačke marke

08.04.2024 u 11:21

Bionic
Reading

Broj posjeta kupaca prodajnium salonima se smanjuje, a kupci ih sada u prosjeku posjećuju samo jednom. S modernim, jasnim i fokusiranim dizajnom, autosaloni će još više naglasiti ono što Opel podrazumijeva pod 'modernim njemačkim'

Opel je predstavio potpuno novi koncept svojih prodajnih salona, a njemački proizvođač iz Rüsselsheima smatra kako će novi korporativni identitet osigurati da svi posjetitelji mogu doživjeti budućnost marke – u modernom, fokusiranom okruženju koje jasno odražava Opelove vrijednosti.

Energični novi Opel Blitz, koji predstavlja električnu energiju kao niti jedan drugi simbol, sada je praćen: Opelove autokuće uskoro će zasjati u novom sjaju i odvesti kupce u potpuno novi, elektrificirajući Opelov svijet.

'Implementacija novih salona predstavlja veliki korak naprijed – za marku Opel i svakog od naših partnera u zastupstvu. Zato što su naši Opel partneri odlučujuća poveznica između marke i kupaca. Oni oživljavaju vrijednosti marke – predstavljanjem naših inovativnih modela, a sada i s modernim i reprezentativnim izgledom izložbenog prostora usmjerenog na kupca.' rekla je potpredsjednica marketinga Rebecca Reinermann.

Novi koncept korporativnog identitea za Opelove salone Izvor: Promo fotografije / Autor: Opel

'Naši kupci sami odlučuju kada je pravo vrijeme da posjete trgovca. Broj posjeta kupaca na licu mjesta se smanjuje, a kupci sada u prosjeku posjećuju zastupstvo samo jednom. S novim maloprodajnim korporativnim identitetom odmah će osjetiti da su u dobrim rukama naših partnera. Osmišljen je da se usredotoči na kupca i omogući jednostavnu i jasnu razmjenu' nastavlja Reinermann.

S odvažnim izgledom, kao i jasnim bojama i oblicima koji su ograničeni na najosnovnije, prodajni saloni će biti nepogrešivi regionalni centri za iskustvo marke. Žuta i tamno siva boja dominiraju vanjskim izgledom. Jasan i moderno dizajniran žuti totem s novim logotipom Opel Blitz i natpisom Opel privlači poglede i prije ulaska u prostor i poziva ljude da uđu u salon automobila. Noću je stakleni totem jako osvijetljen tako da je prisutnost vidljiva izdaleka.

'Discovery Hub' i 'Electric Corner'

Unutarnji izložbeni prostor unutar zastupništva dočekuje posjetitelje s jednako jasnim i fokusiranim rasporedom – svaka namjenska zona ima svoju nepogrešivu funkciju. Središnja žarišna točka je estetski i čisto dizajnirano područje u svijetloj Opel žutoj boji. Takozvani 'Discovery Hub' djeluje kao dnevni boravak s jedinstveno dizajniranim stolicama i sofama gdje se kupci mogu opustiti i naučiti više o digitalnoj budućnosti kao io bogatom nasljeđu brenda. Ovdje se također može pronaći širok raspon prodajnih artikala od modnih proizvoda marke Opel do praktičnih dodataka.

  • +2
Opel predstavio potpuno novi koncept autosalona Izvor: Promo fotografije / Autor: Opel

Pojedinačni Opelovi modeli jasno se ističu ispred inače bijelih i sivih površina. Fokusirani svjetlosni paneli iznad vozila vješto ih ističu i naglašavaju karakterističan Opelov dizajn. 'Električni kutak' ('Electric Corner') pokazuje koliko elektromobilnost može biti jednostavna - također zahvaljujući širokom izboru opcija punjenja, od zidne kutije do 'univerzalnog punjača', koje Opel ima u svom repertoaru.

Kupci mogu saznati o raznim opcijama i njihovim prednostima izravno na licu mjesta i mogu razjasniti daljnja pitanja o elektromobilnosti u razgovoru sa zaposlenicima. Posebno dizajniran prostor, gdje se mogu održavati osobni savjeti i razgovori o prodaji, također odaje modernu atmosferu u kojoj se osjećate dobro. Na taj način lokalni Opelov partner postaje savršena kontaktna točka koja povezuje fizičko iskustvo s elektrificiranim i digitalnim svijetom.

S modernim, jasnim i fokusiranim dizajnom, autosaloni će još više naglasiti ono što Opel podrazumijeva pod 'modernim njemačkim': otvorena, primamljiva atmosfera za sve s modelima koji obećavaju elektrificiranu mobilnost okrenutu budućnosti i smanjuju emisiju CO2.