2020. SUPER BOWL LIV

Impresivne i skupe TV reklame za automobile za vrijeme Super Bowl-a; bilo je svega, od Audija do Toyote

  • Autor: Z.M.
  • Zadnja izmjena 03.02.2020 11:22
  • Objavljeno 03.02.2020 u 10:43
Fiat Chrysler Automobiles je bio jedan od nekoliko proizvođača automobila koji emitirali svoje TV spotove za vrijeme Super Bowl-a

Fiat Chrysler Automobiles je bio jedan od nekoliko proizvođača automobila koji emitirali svoje TV spotove za vrijeme Super Bowl-a

Izvor: Promo fotografije / Autor: FCA

Bill Murray ponovno stvara lik iz 'Beskrajnog dana' (Groundhog Day) u Jeepovoj reklami za Super Bowl. I da, Fiat Chrysler je objavio oglas u nedjelju u 6,00 sati - istog trenutka kada se Murrayov lik probudi u filmu

Nakon relativno dosadnog prikazivanja u 2019. godini, proizvođači automobila vraćaju se na teren s paletom ključnih proizvoda - uključujući spotove marki koji su ili novi na pozornici Super Bowl-a ili ih nije bilo često.

Za emitiranje na izdanju 2020. (Super Bowl LIV, a rimska brojka LIV označava 54. izdanje) osam automobilskih marki emitiralo je svoje TV spotove, u usporedbi s pet prošle godine.

Porsche se vraća na listu oglašavača nakon 23 godine kako bi pokazao svoj prvi potpuno električni automobil, Taycan, u nadi da će povezati ovo električno vozilo s naslijeđem performansi marke.

Porsche Taycan

Izvor: Promo fotografije / Autor: Porsche

Audi, nastavlja svoju električnu evoluciju promovirajući crossover e-tron Sportback. Njemački proizvođač automobila se vraća na najveću američku nogometnu noć s glazbom inspiriranom 60-sekundnom reklamom koja je nazvana 'Let It Go' i u kojoj glavnu ulogu ima glumica Maisie Williams, koja je poznata kao Arya Stark iz HBO-ve serije Game of Thrones .

Williams sjeda za upravljač potpuno novog modela Audi e-tron Sportback kako bi pomogla u pokretanju globalne Audijeve kampanje koja pokazuje dugoročnu ambiciju oblikovanja nove ere održive mobilnosti.

Audi e-tron Sportback

Izvor: Promo fotografije / Autor: Audi

Fiat Chrysler Automobiles, nastavlja korištenje celebritija u svojim Super Bowl oglasima, a ove se godine okreće Billu Murrayu u nastavku filma Groundhog Day, jer se Super Bowl ove godine odvija točno na sam Groundhog Day. Filmske ekipe snimale su oglas posljednjih tjedana u blizini Chicaga u Woodstocku, u saveznoj državi Illinois, gdje je snimljen originalni film. Reklama je za Jeep Gladiator, a Fiat Chrysler je objavio oglas u nedjelju u 6,00 sati - istog trenutka kada se Murrayov lik probudi u filmu.

Bill Murray i najava novog nastavka filma 'Beskrajan dan' u novom Jeep Gladiatoru

Izvor: Promo fotografije / Autor: Fiat Chrysler Automobiles

Genesis se oglašava za vrijeme Super Bowla po prvi put, a u središtu pozornosti je nadolazeći crossover GV80, koji će biti ključan model za novi luksuzni brand koji se priprema uz seriju već aktualnih limuzina.

Genesis GV80

Izvor: Promo fotografije / Autor: Genesis

KIA je svijetu predstavila još jedan novi crossover ove godine – model Seltos, nakon prošlogodišnjeg spota za model Telluride.

KIA Seltos

Izvor: Promo fotografije / Autor: KIA

Hyundai, korejski proizvođač automobila, ističe novu Sonatinu pametnu funkciju parkiranja slavnom glumačkom grupom koja uključuje glumca Chrisa Evansa i umirovljenu zvijezdu Boston Red Soxa Davida Ortiza.

Hyundai Sonata

Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Gledatelji Super Bowla također su vidjeli uskrsnuće Hummera - ovaj put kao marke - pod markom GMC, uz asistenciju NBA zvijezde LeBrona Jamesa.

GMC Hummer i LeBron James

Izvor: Promo fotografije / Autor: GMC

Toyotin 60-sekundni spot tvrtke Saatchi i Saatchi biti će lansirna platforma za novu kampanju za crossover Highlander.

Proizvođač automobila izvršio je last minute izmjene u svom oglasu kako bi uklonio scenu koja bi se mogla smatrati neosjetljivom nakon smrti Kobea Bryanta u padu helikoptera prošlog tjedna, izvijestila je Ad Age, sestrinska publikacija Automotive News.

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toyota

Inače kanal Fox naplaćuje 5,6 milijuna dolara za 30 sekundi trajanja oglasa tijekom igre, prema Ad Ageu, podružnici Automotive News. Super Bowl utakmica 2019. godine između New England Patriotsa i Los Angeles Ramsa privukla je 98,2 milijuna gledatelja, što je najmanje publike od utakmice Patriotsa i New York Giantsa iz 2008. godine.

I da, u dramatičnoj utakmici Kansas City Chiefsi su pobijedili San Francisco 49ers-e s 31 prema 20.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!