facelift

Hyundai predstavio osvježeni Bayon: Robusniji vanjski dizajn, poboljšani interijer i tehničke nadogradnje

19.01.2024 u 09:10

Bionic
Reading

Nakon nepune tri godine od svjetske premijere tada potpuno novog modela je ovaj najmanji član Hyundaijeve SUV obitelji dobio i svoje prvo ažuriranje

Hyundai je prije nepune tri godine, u ožujku 2021., svijetu predstavio potpuno novi crossover SUV, a sada je ovaj vrlo popularan ulazni model u svijet Hyundaijevih vozila ovoga tipa dobio i svoje prvo ažuriranje. Već prema prvim slikama je vidljivo da je Bayon za 2024. dobio odvažniji i robusniji dizajn.

Opsežan popis inteligentne povezivosti i sigurnosnih značajki koje ga čine istaknutim u B-SUV segmentu također je poboljšan interijerom i tehničkim nadogradnjama.

Robusni novi izgled

Novi Bayon može se pohvaliti oštrim i prepoznatljivim dizajnom, u crossover SUV tipu karoserije dizajniranom posebno za Europu. Integrirana je prednja LED DRL (dnevna svjetla) traka za stvaranje Seamless Horizon svjetlosnog potpisa. Oblik i uzorak prednjeg odbojnika, kao i rešetka hladnjaka, poboljšani su kako bi stvorili odvažniji i robusniji izgled.

Stražnji dio također ima redizajnirani branik, dok su dodani novodizajnirani kotači od 16 i 17 cola.

Bayon je hvaljen zbog stilski cool dizajna koji ga izdiže iz gomile, postignut kroz neočekivane i privlačne proporcije i jake grafičke karakteristike. Sprijeda se novodizajnirana rešetka otvara na dnu, stvarajući čvrst stav. Sa strane, dinamično rame daje klinasti izgled. Straga, svjetla u obliku strijele naglašavaju dinamiku stupa, stvarajući široki stav svojim udaljenim položajem. Općenito, kutne linije, trokutasti oblici i vodoravne linije u karoseriji vozila i svjetlosnoj arhitekturi naglašavaju širinu i daju Bayonu snažan, moderan izgled.

Dostupno je ukupno devet vanjskih boja, uključujući četiri nove boje: Lumen Grey Pearl siva, Meta Blue Pearl plava, Lucid Lime Metallic zeleno-žuta i Vibrant Blue Pearl plava. Opcijski dvobojni krov u Phantom crnoj boji također je dostupan s nekoliko vanjskih boja.

Pogonski sklopovi

Iako to nije izričito naveo, Hyundai čini se ne mijenja ništa po pitanju pogona. Na vrhu ponude je 1,0-litreni T-GDi motor s 48V snage 100 (74 kW) ili 120 KS (88,3 kW). Ovaj je motor uparen sa 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). Verzija 1,0-litrenog T-GDi od 100 KS dostupna je i bez 48V, a može se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili 7DCT. 1,0-litreni T-GDi motor sa i bez 48V također dolazi s tri načina rada za optimiranje odziva motora i performansi upravljanja temeljem uvjeta vožnje. To su Eco, Normal i Sport. Vjerojatno će biti dostupan i najslabiji 1,2-litreni MPi motor s prirodnim usisom snage 84 KS (62 kW) uparen s 5MT ručnim mjenjačem.

  • +5
Hyundai predstavio osvježeni Bayon Izvor: Promo fotografije / Autor: Hyundai

Napredna povezivost i tehnologija

U skladu s Hyundaijevim pristupom usmjerenim na kupca, novi Bayon nudi naprednu tehnologiju povezivanja. Njegov najsuvremeniji digitalni kokpit i vrhunske infotainment značajke učinjene su još boljim zahvaljujući uvođenju OTA (Over-the-Air) ažuriranja karata.

Kupci sada imaju koristi od 4,2-inčnog LCD klastera i 10,25-inčnog audio-vizualnog navigacijskog zaslona (Audio Visual Navigation Screen ili AVN) kao standarda. Novi Bayon nastavlja nuditi značajke koje su već bile popularne u prethodnoj verziji, kao što je izborni 10,25-inčni konfigurabilni digitalni klaster s različitim grafikama, ovisno o načinu vožnje, Apple CarPlay i Android Auto, bežični punjač i najnovije ažuriranje za Bluelink ® telematiku.

Dva USB-C priključka (po jedan sprijeda i straga) olakšavaju čak i istovremeno punjenje najnovijih tehnoloških uređaja. Prednji USB-A priključak također omogućuje prijenos podataka, omogućujući putnicima da povežu svoj telefon s infotainment sustavom vozila. Vrhunski zvučni sustav Bose upotpunjuje paket, obećavajući putnicima visokokvalitetno iskustvo slušanja zahvaljujući svojih osam zvučnika, uključujući subwoofer.

Poboljšano unutarnje osvjetljenje

Novi Bayon ima prostranu, dobro osvijetljenu unutrašnjost, s jakim fokusom na maksimalnu udobnost putnika na prednjim i stražnjim sjedalima, te veliki prtljažni prostor.

Osvježeni model zamijenio je žarulje s LED tehnologijom za povećanu rasvjetu u automobilu, od opcijskih LED prostor/mapa i svjetla u štitnicima za zaštitu od sunca, te ima opciju višebojne tehnologije prednjeg ambijentalnog osvjetljenja, koja putnicima omogućuje podešavanje boje unutarnjeg osvjetljenja kako bi odgovaralo njihovom raspoloženju.

Vrhunska sigurnost

Brojne značajke poluautonomne vožnje izdvajaju novi Bayon, najmanjeg člana Hyundaijeve SUV obitelji, od svojih konkurenata. Lane Following Assist (LFA) radi na održavanju vozila u središtu svoje trake. Forward Collision-Avoidance Assist za izbjegavanje prednjeg sudara (FCA) prvo se oglasi alarmom, a zatim, ako je potrebno, aktivira kočnice kako bi spriječio sudar. Ova značajka uključuje detekciju automobila, pješaka i biciklista, kao i Junction Turning, koja može aktivirati kočnice kako bi spriječila sudar s nadolazećim automobilom prilikom skretanja na raskrižju. Još jedna napredna značajka, Smart Cruise Control (NSCC) temeljen na navigaciji, koristi podatke iz navigacijskog sustava vozila za autonomnu prilagodbu brzine tijekom vožnje autocestom ili brzom cestom.

Sustav za izbjegavanje sudara u mrtvom kutu (BCA) koristi više senzora postavljenih oko automobila za nadzor zavoja i, ako se detektira drugo vozilo, pojavljuje se vizualno upozorenje na vanjskim retrovizorima. Gdje je potrebno, BCA djeluje na diferencijalnu kočnicu kako bi izbjegao sudar ili smanjio štetu od udara. Bayon također uključuje nekoliko značajki koje nježno preusmjeravaju pozornost vozača kada mu fokus izmakne. Upozorenje na pozornost vozača (DAW) analizira obrasce vožnje kako bi pomoglo u otkrivanju pospane ili rastresene vožnje. Ovaj sustav radi u tandemu s upozorenjem o odlasku vodećeg vozila (LVDA), koje upozorava vozača kada se vozilo ispred njega počne kretati naprijed.

Bayon sada ima drugu generaciju eCall-a temeljenu na 4G mreži, koja automatski upozorava hitne službe ako se zračni jastuci u vozilu aktiviraju u slučaju nesreće. Alternativno, putnici također mogu aktivirati ovu značajku pritiskom na gumb.

Tportal je i na WhatsAppu

Želite dobivati najvažnije vijesti dana na WhatsApp: Zapratite tportalov kanal OVDJE i kliknite 'Prati'