BIJESNE PTICE

Proslavite desetu godišnjicu izlaska Angry Birdsa uz stroj za iskaljivanje bijesa

20.11.2019 u 12:11

Bionic
Reading

Bizarna sprava samo je jedan od šašavih izuma koje je Rovio predstavio u sklopu svoje #bringtheanger kampanje

Rovio, kompanija odgovorna za godine uništavanja dvoraca uz pomoć vrlo bijesnih ptica pokrenula je bizarnu i zabavnu kampanju uoči proslave desetog rođendana popularne igre. Kampanja se zove #BringTheAnger te uključuje različite eventove i prezentacije nepraktičnih proizvoda usko vezanih uz iskaljivanje bijesa.

Stvari poput automata koji za platežnu metodu prihvaća - udarce i bijes.

'Naš Venting Machine (vending znači prodaja, dok venting znači iskaljivanje ili istresanje) prihvaća bijes kao sredstvo plaćanja - bio to udarac, vika ili trešnja. Rovio će stroj montirati na Times Squareu u New Yorku gdje će 21. studenog biti dostupan od podneva do 20 sati' piše u službenoj izjavi.

Prolaznicima će adekvatnu metodu plaćanja demonstirati nitko drugi nego zvijezda WWE-a The Big Show. Rovio će na kraju kampanje donirati 100 tisuća dolara UNICEF-ovom Fondu za obrazovanje u izvanrednom stanju koji nastoji omogućiti obrazovanje djeci u ratnim zonama diljem svijeta. Sve što trebate napraviti je igrati njihovu mobilnu videoigru koju možete skinuti besplatno.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Rovio

Kampanja #BringTheAnger protegnut će se kroz cijeli prosinac.

Zanima vas kako izgleda stroj za iskaljivanje bijesa? Bacite pogled na šarmantni promotivni video i nakon toga posjetite Rovio kako biste okrili više o njihovoj bizarnoj promotivnoj kampanji.