proljetno čišćenje

Ove četiri stvari odmah morate promijeniti na LinkedInu

01.04.2019 u 13:44

Bionic
Reading

Korisnički profil na najvećoj poslovnoj društvenoj mreži svijeta treba s vremena na vrijeme provjetriti i osvježiti. Krenite s ova četiri savjeta

Odabrali smo savjete pomoću kojih možete brzo i jednostavno u prvi plan staviti ono što je važno i prikazati se u najboljem mogućem svjetlu.

ovo može svatko

Ove vježbe za mozak ne koštaju ništa, a zahvaljujući njima postat ćete pametniji

Pogledaj galeriju

Stara profesionalna iskustva

Držite li još uvijek na Linkedinu podatke o stažiranju obavljenom prije osam godina? Ili stavku u portfelju koja se činila dojmljivom kad ste tek počinjali raditi, ali danas djeluje... Pa, smiješno? Počistite ih odmah kako bi se posjetitelji vašeg korisničkog profila mogli usredotočiti na vaša relevantnija i novija radna iskustva.

Vještine za koje niste dobili preporuku

Popis radnih vještina i znanja kojima vladate riznica je ključnih riječi po kojima vas mogući poslodavci i poslovni partneri mogu lakše uočiti. Ali, to ne znači kako morate pod svaku cijenu napumpati svih 50, koliko ih maksimalno možete navesti. Izbacite one za koje niste dobili preporuku (endorsement) drugih.

Nejasna postignuća

Nova kategorija s postignućima (Accomplishments) je super jer u njoj možete bolje organizirati raznovrstan sadržaj. No, nemojte upasti u zamku i prekrcati ju postignućima za koja će malo kome biti jasno zašto su uopće navedena. Pročistite ih tako da ostanu ona koja će upućivati na posao kakav želite dobiti, kao i ona u kojima ste dobri.

Primjerice, nemojte navoditi strani jezik ako ga ne govorite tečno, akademska dostignuća ako su stara i nagrade koje ste osvojili tijekom srednje škole i fakulteta. Pobacajte certifikate koji su istekli, projekte koji nisu dovršeni i izdanja časopisa s neispravnim poveznicama.

Stare preporuke

Preporuke mogu biti korisne, ali i imati suprotni učinak. Možda, recimo, ističu vještine i znanja koje vama više nisu relevantne, a ne želite niti da budu budućem poslodavcu. U prvi plan gurnite ono što je trenutno aktualno.