NAPREDNI EMOTIKONI

Nova društvena mreža čita emocije s lica

09.09.2017 u 18:34

Bionic
Reading

Nova foto društvena mreža Polygram unosi dašak Instagrama i kombinira ga s naprednim prepoznavanjem lica. Čemu to, pitate se? Pa, zar ne biste voljeli vidjeti kakva je točno nečija emocija kada gleda vaše fotografije?

Polygram je ugrabio financijske injekcije od ukupno 2,1 milijun dolara, a prvo je ugledao svjetlo dana u obliku iOS aplikacije. Želja tvoraca je, bez iznenađenja, poljuljati tržište kojim vladaju Instagram i Snapchat. 

Upravo u skladu s tim su i osnovne funkcionalnosti aplikacije. Pored uobičajenog fotografiranja i dijeljenja sadržaja s drugima, tu je i mogućnost korištenja proširene stvarnosti baš kako je to moguće sada u Messengeru, Instagramu ili Snapchatu.

Čime točno konkurirati?

Kako je spomenuto korištenje proširene stvarnosti, mnogima će isprva na pamet pasti tek maske koje deformiraju lice ili mu stavljaju trodimenzionalne maske. Polygram ide korak dalje te u stvarnom vremenu može nanositi šminku čime se zapravo može 'povećati atraktivnost', prenosi TC.

Ova foto društvena mreža ipak se najviše ponosi naprednim algoritmima za prepoznavanje lica, tj. 'čitanje emocija s lica korisnika'. Uz neprimjetnu latenciju od svega 20 milisekundi, još u demo fazi razvoja aplikacija je djelovala obećavajuće. Sustav može prepoznati emociju na korisnikovom licu i ponuditi odgovarajući emotikon, a koji pak može poslužiti umjesto uobičajenog 'lajkanja' foto sadržaja na toj društvenoj mreži. 

Polygram Autor: Faryar Ghazanfari

Hoće li projekt uspjeti - ovisi o vama

Suosnivač Polygrama, Faryar Ghazanfari vjeruje kako je konkurirati uistinu moguće - no o svemu će presuditi samo i isključivo korisnici. 

'Utjecajne društvenmrežne osobe i stvaratelji sadržaja su kisik ovog ekosustava. Imamo poseban odnos s mnogima od njih, a nerijetko radimo i krojeni sadržaj samo za njih kako bi nam donijeli preglede i vidljivost', izjavio je Ghazanfari za TechCrunch

Kad se spomenu neuralne mreže, strojno učenje i umjetna inteligencija, to jednostavno nije dovoljno kako bi se nešto istaknulo na tržištu danas. Potrošači moraju vidjeti da ova društvena mreža uistinu ima nešto novo za ponuditi, a plastična kirurgija u proširenoj stvarnosti umjesto klasičnih filtera možda je upravo to. 

Ako i stvar propadne - materijal će u budućnosti na sličan način iskoristiti divovi poput Facebooka u vlastitim aplikacijama.