DIGITALNA ZABAVA
Legende gejminga: Pac-Man danas slavi četrdeseti rođendan

Izvor: Profimedia / Autor: David Gee 2 / Alamy / Profimedia
22. svibanj 2020. je poseban dan. Legendarni Pac-Man slavi četrdeseti rođendan - igra koja je promijenila gejming industriju i način na koji se zabavljamo. Izlazak Pac-Mana koji je na automate u Japanu sigao 22. svibnja 1980. te hrpe igrača diljem svijeta odvela u labirint gdje glavni lik, žuti kružić s ustima, proždire tablete i bježi od duhova.
Pac-Man je, podsjetimo, igra u labirintu u kojoj glavni junak svoje progonitelje može pretvoriti u lovinu proždiranjem 'power pelleta', pruživši mu mogućnost jedenja neprijatelja koji ga stalno progone. Cilj je sakupiti sve točkice, tablete ili pilule na ekranu, ne biti pojeden i igrati čim je dulje moguće. Premda ideja iza ove igre zvuči jednostavno, to je zapravo cijela poanta - riječ je o pažljivo dizajniranoj igri koja izgleda jednostavno, no zapravo nije. Uostalom, pitajte sve igrače koji su godine proveli pokušavajući probiti jedan od rekorda.
-
samsung terrace
Ovaj Samsungov televizor možete gledati i dok vani roštiljate
-
WEB PREGLEDNICI
Novo izdanje Googleovog Chromea moglo bi donijeti više noviteta nego inače, pogledajte što se sve sprema
-
DONEKLE OČEKIVANO
Ljutita vizažistica ne može se obraniti od poruka Elonu Musku, a sve zbog starog telefonskog broja
Kreator Pokémona, Satoshi Tajiri Pac-Mana je nazvao 'udžbenikom za sve dizajnere igara', pohvalivši igru i njezine osnovne principe, uključujući i duhove koji se razlikuju po ponašanju.
Što god mislili o igri, svijet digitalne zabave nakon Pac-Mana nije bio isti. Pac-Man je postao društvenim fenomenom koji je svijet upoznao s videoigrama i proširio se na puno više toga od automata u zabavnim parkovima. Danas igre uzimamo zdravo za gotovo - one imaju lako pamtive likove, akciju prekidaju dramatičnim animacijama i ponekad imaju veći financijski uspjeh od filmova u kinu.
Da nije bilo Pac-Mana, nedvojbeno, svijet digitalne zabave ne bi bio isti.