SEKSI MAMA

Anamarija Asanović vježbama poput Kim Karadashian nakon poroda vratila staru liniju

  • Autor: I. But.
  • Zadnja izmjena 07.03.2018 11:25
  • Objavljeno 07.03.2018 u 11:25
Anamarija Asanović i Ante Burazin

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toni Mijač

Anamarija Asanović, splitska dizajnerica i kćer bivšeg nogometaša Aljoše Asanovića, tijekom trudnoće je nagomilala kilograme s kojima se borila posljednje dvije godine, a sada je odlučila skinuti višak kilograma i vratiti se u zavidnu formu

Trudnoća i majčinstvo divno su iskustvo za svaku ženu, no s prvim danima nakon poroda ono s čime se žena susreće je višak kilograma. Tad kreće prava borba za skidanje kilograma nakupljenih u devet mjeseci. Anamarija Asanović kao slavna mama nije izuzetak te je odlučila uz pomoć trenera Ante Burazina objaviti rat kilogramima.

Splitska dizajnerica u potpunosti je promijenila ishranu koja se sada bazira na proteinima, voću, povrću i zdravim masnoćama, a namirnice koje sačinjavaju njezinu svakodnevnu prehranu su jaja, piletina, orašasti plodovi, tuna te razno voće i povrće.

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toni Mijač

Iako se Anamarija pokušava držati plana, priznaje kako ponekad zgriješi te se počasti se pizzom. Za savršenu stražnjicu poput slavne Kim Kardashian, Anamarija obožava raditi čučnjeve, iskorake i sjedeći nožni potisak. Za ravan trbuh zaslužan je izdržaj na pilates lopti te podizanje nogu na švedskim ljestvama. Aerobni dio treninga je neizostavan dio njezina treninga, a Anamarija najviše voli bicikl, koji uvijek bira za kraj treninga (20-30 minuta).

3 omiljene vježbe Anamarije Asanović

1. Podizanje nogu na švedskim ljestvama – vježba za trbušnjake u kojoj se osim trbušnih mišića vježba cijelo tijelo 

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toni Mijač

2. Izdržaj – vježba za učvršćivanje mišića trupa, ali i za stražnjicu, noge, ramena i ruke

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toni Mijač

3. Goblet čučanj – vježba za idealnu stražnjicu. Uteg držite uz prsa, a stopala postavite malo šire od širine ramena, dok su prsti usmjereni blago prema van. Spuštajte se u čučanj pazeći da su leđa ravna.

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Anamarija Asanović i Ante Burazin

Izvor: Promo fotografije / Autor: Toni Mijač

PRVI KVADRAT IZDVAJA

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi