SVJETSKA PREMIJERA

Peugeot predstavio novi e-3008: Potpuno novi električni fastback SUV za novu eru 'lavlje marke'

12.09.2023 u 16:39

Bionic
Reading

Radi jednostavnosti e-3008 će se temeljiti samo na razinama opreme Allure i GT, s tri paketa opcijske opreme. Tu su i tri potpuno električna motora (210 KS, 230 KS s produljenim dosegom i 320 KS s dva motora (pogon na sve kotače). U ponudi su i hibridni 1.2L motor 136 KS odnosno plug-in hibridni 1.6L motor 195 KS

Peugeot je danas predstavio potpuno novi e-3008, za koji 'lavlja marka' kaže da je pomaknuo granice kreativnosti kroz dizajn, užitak u vožnji i električne performanse koje osiguravaju korisnicima posve novu razinu užitka u vožnji. Nova je to era Peugeota, a upravo je jedan od najprodavanijih modela izabran za njezin početak.

Francuski proizvođač iz sastava Stellantis grupe je predočio podatak kako je u proteklih sedam godina model 3008 prodan u više od 1.320.000 primjeraka u 130 zemalja. Kao što je ngalašeno na predstavljanju novog e-3008, Peugeot predano radi na elektrificiranju cjelokupne game svojih vozila te će do 2025. svi modeli imati elektrificiranu verziju, a do 2030. planira prodaju u Europi bazirati isključivo na električnim vozilima. Predstavljanjem novog e-3008, Peugeot tako otvara vrata novog, električnog doba.

Novi Peugeot e-3008: eksterijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

e-3008 je prvi model napravljen na novoj platformi, STLA Medium. Riječ je o inovativnoj platformi osmišljenoj da u najvećoj mjeri ispuni sve najvažnije kriterije kupaca: doseg (do 700 km), vrijeme punjenja (30 minuta), užitak u vožnji, performanse, učinkovitost te povezane usluge i funkcije (planiranje putovanja, pametno punjenje, funkcija Vehicle to Load, Plug&Charge i bežično ažuriranje).

Novi Peugeot e-3008 proizvodit će se isključivo u Francuskoj, u Sochauxu, a u prodaju kreće u veljači 2024.

Zanimljivo, francuski je proizvođač najavio i kako će u okviru strategije potpune elektrifikacije svoje game, uskoro predstaviti i električni SUV e-5008, više klase koji će biti namijenjen široj bazi kupaca velikih SUV vozila. Više pojedinosti će biti objavljeno početkom 2024.

Gama modela e-3008 temeljit će se na razinama opreme Allure i GT, s tri paketa opcijske opreme kako bi izbor bio što jednostavniji. Osim različitih razina opreme kupci će moći izabrati između tri potpuno električna motora (210 KS, 230 KS s produljenim dosegom i 320 KS s dva motora (pogon na sve kotače). U ponudi će biti dostupni i hibridni 1.2L motor 136 KS odnosno plug-in hibridni 1.6L motor 195 KS.

Linda Jackson, glavna direktorica Peugeota, je izjavila: 'Predstavljanje novog modela e-3008 velik je korak u transformaciji marke Peugeot u privlačan, posve elektrificirani brend koji postavlja nova pravila u pogledu dizajna, užitka u vožnji i učinkovitosti. Njegov vanjski dizajn, spektakularni Peugeot Panoramic i-Cockpit®, užitak u vožnji i dosad neviđene električne performanse novog modela e-3008 označavaju novo doba marke Peugeot, omogućujući joj da se pozicionira kao francuski brend s najvećim izborom električnih vozila za svakodnevnu upotrebu na tržištu.'

Vanjski dizajn

Novi e-3008 lako je prepoznatljiv po svojem fastback SUV dizajnu. Dok njegova dinamična i aerodinamična konstrukcija (Cx 0,28) spaja profinjenost, učinkovitost i prostranost.

Energičnost novog e-3008 proizlazi iz uravnoteženih dimenzija vozila (duljina: 4,54 m, širina: 1,89 m, visina: 1,64 m), koje ga i dalje čine najkompaktnijim među posve električnim SUV vozilima C-segmenta, uz obilje prostora za putnike i prtljagu.

Peugeot na novom modelu E-3008 predstavlja novi dizajn prednjeg kraja, zadržavši svoj prepoznatljiv svjetlosni potpis u obliku triju kandži, ali je dizajn prednjih svjetala i maske posve nov. U središtu dizajna prednjeg kraja nalazi se novi logo marke PEUGEOT koji, zahvaljujući gradacijskom učinku boje, bez vidljivih granica povezuje novi svjetlosni potpis i prednju masku.

Prednja svjetla, izvedena u obliku tankih i profinjenih linija, smještena su iznad prednje maske te se protežu cijelim prednjim krajem. Riječ je o posebnoj značajci dizajna koja novom e-3008 pruža impozantan izgled koji naglašava njegove suvremene karakteristike i osobnost.

Sve inačice modela imaju LED prednja svjetla. e-3008 GT serijski je dodatno opremljen novom Pixel LED tehnologijom francuske marke koja automatski prilagođava snop prednjih svjetala, održavajući optimalno osvjetljenje bez ometanja drugih sudionika u prometu.

Peugeot je modernizirao klasičan dizajn stražnjeg dijela fastbacka 'lebdećim' spojlerom. Ta inovativna značajka povećava zakrivljenost karoserije novog modela e-3008, istodobno poboljšavajući aerodinamična svojstva.

Velik stražnji kraj dinamičnog je dizajna, naglašen prepoznatljivim svjetlosnim potpisom u obliku triju kandži (u 3D izvedbi na inačicama GT), te osigurava obilje prostora u drugom redu sjedala i velik obujam prtljažnika (520 l bez obzira na vrstu motora), isto kao i u prethodnom modelu 3008.

Na novom e-3008 svaki je detalj dizajna pomno osmišljen kako bi bio još inovativniji i učinkovitiji. Brtve stakala skrivene su u vratima, što pridonosi elegantnom izgledu bočne strana automobila. Peugeot nastavlja s inovacijama započetima na modelu 408 pa je opremio i novi e-3008 kotačima koji pridonose suvremenijem izgledu i aerodinamičnim svojstvima. Kotači su dimenzija 19 ili 20 cola te se u njihovu središtu ističe novi logo marke PEUGEOT.

Kad je riječ o vanjskoj završnoj obradi, na modelu e-3008 primijenjen je nov, suvremeniji pristup usmjeren na izdržljivost.

Novi e-3008 je dostupan u šest boja karoserije. Zahvaljujući inovativnim dvobojnim pigmentima, plava boja Obsession mijenja se iz plave u zelenu, ovisno o osvjetljenju i kutu promatranja automobila, što na profinjen način pokazuje kako e-3008 ulazi u novo doba.

Posve nova plava boja Ingaro svojim suptilnim odsjajem savršeno naglašava moderne linije novog modela. Ostale dostupne boje su bijela Okenite, crna Perla Nera, siva Artense i siva Titanium.

Treba reći i kako novi e-3008 GT serijski dolazi u dvobojnoj izvedbi sa sjajnim crnim krovom, donji dijelovi prednjeg i stražnjeg odbojnika, blatobrani i zaštite pragova vrata također su izvedeni u sjajno crnoj boji.

Unutrašnjost

Uz nevjerojatan 21-inčni lebdeći panoramski zaslon na novom Peugeot Panoramic i-Cockpitu®, privlačnost i tehnološke značajke putničkog prostora dodatno su naglašeni ambijentalnim LED osvjetljenjem koje se može prilagoditi u osam različitih boja.

Osvjetljenje se reflektira u elegantnom obrubu od pravog aluminija koji se proteže cijelom armaturnom pločom i nastavlja na vratima. Kombinacija aluminija, svjetla i tkanine s uzorkom stvara jedinstven i kvalitetan sklad prvorazrednih materijala.

Timovi marke su odlučili spojiti dva od tri glavna elementa i-Cockpita®, head-up zaslon i veliki središnji dodirni zaslon. Oni su sad integrirani u zakrivljeni panoramski zaslon koji čini jedinstveni 21-inčni zaslon visoke razlučivosti koji se proteže s lijeve strane armaturne ploče do središnje konzole. Taj panoramski zaslon lebdi iznad armaturne ploče. Efekt 'lebdenja' naglašen je ambijentalnim LED osvjetljenjem koje se emitira ispod zaslona.

Potpuno redizajnirani kokpit novog Peugeota e-3008 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Smješten tako da osigura najbolje ergonomske značajke, taj je 21-inčni zaslon blago zakrivljen prema vozaču, a opet posve pristupačan suvozaču. Dakle, ovaj veliki i iznimno kvalitetan digitalni zaslon spaja dvije ključne funkcije i-Cockpita®.

Prvo, s lijeve strane panoramskog zaslona, instrumentalna ploča prikazuje sve informacije povezane s vožnjom (brzina, snaga, sustavi za pomoć u vožnji, protok energije) iznad kompaktnog upravljača.

Drugo, s desne strane panoramskog zaslona, u središtu armaturne ploče, smješten je dodirni zaslon pristupačan i vozaču i suvozaču. Može ga se koristiti za upravljanje grijanjem / klima-uređajem, navigacijom, medijskim sadržajem, sustavima za povezivanje itd.

U razini opreme Allure modela e-3008, novi i-Cockpit® serijski čine dva 10-inčna digitalna zaslona integrirana u jedan element panoramskog zaslona, čime se postiže isti efekt lebdenja kao kod 21-inčnog zaslona. Razina opreme GT serijski je opremljena 21-inčnim zaslonom.

Nova arhitektura i ergonomske značajke

Novi Peugeot Panoramic i-Cockpit® ima posve novu arhitekturu. Inovativnost proizlazi iz toga što je panoramski zaslon postavljen na armaturnu ploču sustavom pričvršćivanja koji nije vidljiv iz putničkog prostora. Tim je rasporedom poboljšana pristupačnost i vidljivost informacija koje se prikazuju na 21-inčnom panoramskom dodirnom zaslonu.

Na središnjem dijelu armaturne ploče smještene su tipke i-Toggle koje se mogu u potpunosti prilagođavati i programirati kako bi omogućile brz pristup deset omiljenih funkcija korisnika: pozivanje omiljenog kontakta, pokretanje navigacije do često korištenog odredišta, namještanje radija na omiljenu postaju, postavljanje idealne temperature klima-uređaja itd.

Novi Peugeot e-3008: interijer Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Središnja konzola prostrana je i pročišćena, čime se povećava prostor za odlaganje i postiže zaista ugodan i otvoren prostor u području suvozačeva sjedala.

Ta je prostranost rezultat premještanja ručice automatskog mjenjača na armaturnu ploču. Mjenjač se sad nalazi s desne strane upravljača, pored tipke stop/start. To omogućuje veću ergonomiju te lakši pristup mjenjaču i tipki za zaustavljanje i pokretanje vozila jednim pokretom.

Novi kompaktni upravljač s tipkama osjetljivima na dodir

Kompaktni upravljač ključan je dio i-Cockpita® od samih početaka i pomno je redizajniran kako bi omogućio još veći užitak u vožnji. Naravno, zadržao je kompaktna svojstva i dobio moderniji izgled: redizajnirani središnji dio smanjen je i 'odmaknut' od krakova kako bi se postigao efekt lebdenja sličan onome na panoramskom zaslonu armaturne ploče.

Nove Tipke na kompaktnom upravljaču automatski detektiraju prste vozača, ali aktiviraju se tek kad ih vozač pritisne, čime se izbjegavaju nenamjerne radnje. Novi kompaktni upravljač grijan je u seriji od verzije e-3008 GT.

Novi Panoramic i-Cockpit® uvodi dva nova, tanka i elegantna prekidača i dvije ručice za regenerativno kočenje iza kompaktnog upravljača.

Iznimna udobnost

Putnički prostor novog e-3008 nudi putnicima opuštajuće iskustvo te obilje prostora i svjetlosti. Nova prednja sjedala u kombinaciji TEP kože i tkanine u inačici Allure te TEP kože i Alcantare u inačici GT pružaju udobnost bez premca. Sjedala su iznimno udobna i izrađena od pjene visoke gustoće.

Prednja sjedala dobila su prestižnu oznaku AGR (Aktion für Gesunder Rücken) koju dodjeljuje njemačko udruženje liječnika i terapeuta zbog sprječavanja bolova u leđima. U inačici GT sjedala uključuju ventilaciju i masažnu funkciju, a grijanje je dostupno i u drugom redu.

Peugeot prvi put nudi mogućnost opremanja prednjih sjedala prilagodljivim bočnim potporama koje se električno napuhuju ili ispuhuju kako bi se savršeno prilagodili obliku tijela putnika.

Kako bi se osigurala zdrava atmosfera u unutrašnjosti, novi e-3008 opremljen je sustavom AQS (Air Quality System) koji kontinuirano prati kvalitetu zraka koji ulazi u putnički prostor i, prema potrebi, automatski aktivira pročišćavanje zraka.

Inačica GT uključuje i sustav za tretiranje zraka Clean Cabin koji filtrira onečišćujuće plinove i čestice. Kvaliteta zraka prikazuje se na desnoj strani panoramskog zaslona.

Posebno pažljivo izvedena zvučna izolacija može se dodatno unaprijediti opcijskim laminiranim prednjim staklima u kombinaciji s vrlo kvalitetnim sustavom Focal® Premium Hi-Fi koji je rezultat dugogodišnje suradnje marke PEUGEOT s timovima Focal®, francuskog brenda specijaliziranog za najkvalitetnije audio sustave.

Focal® Premium Hi-Fi sustav uključuje 10 zvučnika opremljenih ekskluzivnim patentiranim tehnologijama: 4 TNF zvučnika s invertiranom kupolom od aluminija ;4 zvučnika s membranom od materijala Polyglass i 165 mm TMD (Tuned Mass Damper) za prigušivanje ovjesa; 1 središnji zvučnik s membranom od materijala Polyglass poboljšanih performasi; 1 Power Flower™ optimizirani Subwoofer.

Svi su oni povezani na novo 12-kanalno pojačalo od 690 W (tehnologija iz klase D). Glazbeno iskustvo još je bogatije zahvaljujući inovativnom 'Front-Optimised' načinu slušanja koji pretvara prvi red sjedala u pravu pozornicu.

  • +45
Novi Peugeot e-3008 Izvor: Promo fotografije / Autor: Peugeot

Obilje prostora za odlaganje i velik obujam prtljažnika

U putničkom prostoru novog e-3008 na raspolaganju je 17 različitih prostora za odlaganje, ukupnog obujma od oko 34 litre: lako pristupačan bežični punjač pametnih telefona na središnjoj konzoli, hlađeni pretinac ispod središnjeg naslona za ruke, pretinac za naočale na stropnoj konzoli, držači čaša i pretinac ispred suvozača.

Iskoristivi obujam od 520 l ispod police čini prtljažnik jednako prostranim kao kod prethodnika. Zahvaljujući novoj platformi STLA Medium, obujam prtljažnika sad je jednak neovisno o odabranom motoru.

Dinamični ovjes za učinkovitost i užitak u vožnji

Novi e-3008 opravdava ugled marke PEUGEOT kad je riječ o prianjanju uz cestu i užitku u vožnji.

Nova platforma STLA Medium uključuje novi prednji i stražnji ovjes dizajniran tako da omogući dinamično prianjanje uz cestu. Struktura same platforme pridonosi dinamičnim svojstvima jer maksimalno iskorištava lagane i krute materijale te snižava težište vozila zahvaljujući idealnom položaju jednoslojne baterije na najnižoj mogućoj točki između kotača.

Četiri načina vožnje za optimalne performanse

Vozač može odabrati jedan od četiriju načina vožnje s pomoću upravljača smještenog na središnjoj konzoli kako bi se omogućila savršena prilagodba performansi željama vozača i/ili uvjetima na cesti:

  1. Način rada Normal

Osnovni način vožnje. Snaga i okretni moment neznatno su smanjeni kad se papučica gasa pritišće između 0 i 70 posto; iznad 70 posto dostupni su puna snaga i okretni moment.

2. Način rada Eco

Omogućuje ugodniju vožnju i manju potrošnju energije korištenjem posebne postavke papučice gasa, ograničava snagu i okretni moment te smanjuje učinkovitost grijanja i hlađenja.

3. Način rada Sport

Omogućuje dinamičniju vožnju korištenjem specifičnih postavki za servo upravljač, papučicu gasa i mjenjač.

4. Način rada 4WD (kad je primjenjivo)

Ovaj način rada dostupan je pri brzinama iznad 135 km/h te raspoređuje snagu na sva četiri kotača ako je podloga skliska (snijeg, blato itd.).

Okretni gradski SUV

Novi e-3008 kompaktan je i ima najbolji krug okretanja (10,6 m) među svim potpuno električnim SUV modelima u svojoj klasi, što ga čini izvrsnim za gradsku vožnju. Kako bi upravljanje bilo jednostavnije, serijski je opremljen stražnjom kamerom koja vozaču nudi prikaz iz dvaju kutova: straga ili odozgo. Kamera ima i mlaznicu za čišćenje kako bi slika bila savršena bez obzira na uvjete.

Novi e-3008 opcijski se može opremiti sustavom PEUGEOT VisioPark 360° koji, zahvaljujući četirima kamerama postavljenima tik uz prednje i stražnje kotače i 12 senzora raspoređenih po cijelom automobilu, nudi prikaz okruženja u 360 °. To vozaču omogućuje izbjegavanje bilo kakvih prepreka u blizini vozila.

Proširene sposobnosti poluautonomne vožnje

Peugeot ide korak dalje kad je riječ o poluautonomnoj vožnji i predstavlja sustav Drive Assist Plus dostupan na novom modelu E-3008. Ovaj sustav vozaču pomaže tako što koristi sve senzore automobila (kamere, radar itd.) i informacije koje prikuplja iz povezanog navigacijskog sustava.

Ti su sustavi za pomoć osmišljeni da olakšaju život vozaču na cestama s više traka, kao što su autoceste ili brze ceste. Prilagodljivi tempomat s funkcijom Stop & Go i održavanje vozila u voznom traku prilagođava upravljanje i brzinu kako bi ga zadržao u traku i na brzini koju unaprijed postavi vozač.

Poluautomatska promjena traka, ovdje vozilo prelazi u drugi trak kad vozač to zatraži. Jednostavno aktivirajte pokazivač smjera i pritisnite tipku 'OK' na upravljaču i sustav će vas usmjeriti u drugi trak.

Rane preporuke za brzinu omogućuju da se na temelju očitanih prometnih znakova i prikupljenih informacija iz povezanog navigacijskog sustava otkrivaju moguće promjene u ograničenju brzine te preporučuju vozaču da prilagodi postavke prilagodljivog tempomata. Ukoliko vozilo detektira kišu, sustav odmah predlaže smanjenje brzine u skladu s ograničenjem brzine, na primjer sa 130 na 110 km/h na autocesti.

Za tu sposobnost poluautonomne vožnje potrebno je odobrenje vozača. Senzori osiguravaju da vozač u svakom trenutku drži ruke na upravljaču.

Cjelovit raspon aktivnih sigurnosnih sustava

Novi e-3008 je opremljen najnovijim Peugeot aktivnim sigurnosnim tehnologijama, uključujući: Automatsko kočenje s upozorenjem na sudar: otkriva vozila, pješake i bicikliste, u dnevnoj i noćnoj vožnji, pri brzinama do 140 km/h; Aktivni sustav upozorenja na nenamjerno napuštanje traka s ispravljanjem putanje; Sustav praćenja pozornosti vozača, koji prepoznaje smanjenu pozornost analizirajući kretanje vozila; Prepoznavanje i digitalni prikaz prometnih znakova: obvezno zaustavljanje, jednosmjerna cesta, zabrana pretjecanja, završetak zabrane pretjecanja, kao i uobičajeni znakovi za ograničenje brzine; Sustav za nadzor mrtvog kuta dugog dometa i upozorenje na promet straga (do 75 metara); Hill Descent Control: smanjuje rizik od proklizavanja ili gubitka nadzora nad vozilom u vožnji nizbrdo pri brzinama manjim od 30 km/h, bilo prema naprijed ili natrag, automatski regulirajući brzinu kretanja; Advanced Traction Control: optimizira prianjanje na skliskim podlogama. Može se aktivirati u tri položaja: snijeg, blato i pijesak.

Nova razina električnih performansi i povezanosti

Nova električna platforma STLA Medium, predstavljena u modelu e-3008, omogućuje marki da ispuni očekivanja kupaca posve električnih vozila u pogledu performansi, učinkovitosti, dosega i kapaciteta punjenja. Platforma STLA Medium je razvijena za buduća električna vozila Grupe i postavlja nova pravila na tržištu.

Odlikuje se rekordnom isporukom energije kotačima, s do 98 kWh uz kraći međuosovinski razmak (2,73 m na modelu e-3008). Dizajn usmjeren na performanse omogućuje modelu E-3008 najveći doseg u klasi (do 700 km) uz zadržavanje kompaktnih dimenzija (4,54 m duljine).

Novi e-3008 od samih je početaka dizajniran kao električni model nudi tri posve električna pogonska sklopa s nultom stopom emisija kako bi odgovorio na sve potrebe kupaca.

  • Doseg od 525 km, pogon na dva kotača, 210 KS/157 kW
  • Inačica s dualnim motorom i dosegom od 525 km, s pogonom na sva četiri kotača, 320 KS / 240 kW
  • Inačica s produljenim dosegom od 700 km, s pogonom na dva kotača, 230 KS / 170 kW

Elektromotor i mjenjač

Nova generacija sinkronih motora s permanentnim magnetima nudi više snage i veću učinkovitost. Inačice s pogonom na dva kotača isporučuju 157 kW (343 Nm) ili 170 kW (343 Nm) snage. Inačica s dualnim motorom s pogonom na sva četiri kotača isporučuje ukupno 240 kW snage (157 kW – 343 Nm sprijeda te 83 kW – 166 Nm straga).

Elektromotor proizvodi zajednički STELLANTIS-NIDEC u mjestu Trémery (Francuska), dok mjenjač proizvodi Stellantis u Valenciennesu (Francuska). Prijenosni omjer inačice s pogonom na dva kotača (525 km) iznosi 9,77.

Baterija

Visokonaponska litij-ionska baterija od 400 V, kemijskog sastava NMC (nikal, mangan i kobalt), smještena je ispod podnice i napaja elektromotor koji pokreće vozilo. Drugi elementi koji troše električnu energiju (svjetla, multimedijski sustav itd.) i dalje se napajaju iz 12 V baterije koju pak putem pretvarača napaja visokonaponska baterija.

Tri su tehničke definicije relevantne za visokonaponsku bateriju (čeka se homologacija u okviru ciklusa ispitnog postupka WLTP):

  • doseg od 525 km (uz bateriju kapaciteta 73 kWh)
  • načica s dualnim motorom s dosegom od 525 km (uz bateriju kapaciteta 73 kWh)
  • inačica s produljenim dosegom od 700 km (uz bateriju kapaciteta 98 kWh).

Toplinsko upravljanje baterijom postiže se cirkuliranjem rashladne tekućine kako bi se postiglo ultra-brzo punjenje, optimalan doseg i dulji životni vijek. Toplinska pumpa također pridonosi toplinskoj ugodi putnika, a istodobno štedi energiju baterije.

Baterija je pokrivena jamstvom na osam godina (ili 160.000 km) na 70 posto kapaciteta punjenja.

Brzo punjenje

Priključak za punjenje s lijeve stražnje strane omogućuje povezivanje s punjačima Mode 2/3 (izmjenična struja) i Mode 4 (istosmjerna struja). Za punjenje izmjeničnom strujom dostupne su dvije vrste punjača u vozilu koje odgovaraju svim potrebama kupaca i svim vrstama punjenja, pri čemu je trofazni punjač od 11 kW serijski, a trofazni punjač od 22 kW dostupan je uz nadoplatu.

Za punjenje istosmjernom strujom putem brzog punjača, priključak za Mode 4 na novom modelu E-3008 prikladan je za punjenje snagom od 160 kW, što omogućuje punjenje baterije sa standardnim dosegom u modelu E-3008 od 20 do 80 posto za 30 minuta te za manje od 30 minuta u inačici s produljenim dosegom.

Više električnih funkcija

Funkcija V1G ili funkcija Smart Charging je kompatibilna s uslugama dobavljača energije i prilagođava vrijeme i snagu pri kojoj se puni baterija novog e-3008 kako bi se optimizirali troškovi punjenja.

Funkcija V2L (Vehicle to Load) je iznimno praktična koja omogućuje kupcima napajanje drugih električnih uređaja putem visokonaponske baterije novog e-3008. Mogu, na primjer, napuniti električni bicikl ili pokrenuti neki električni kućanski uređaj. Sustav može isporučiti do 3 kW i 16 A.

Funkcija Plug & Charge pojednostavnjuje postupak provjere autentičnosti vozila na punionici. Ako je punionica kompatibilna s funkcijom Plug & Charge, automatski će identificirati i prepoznati novi e-3008. Sve što kupac treba učiniti jest povezati e-3008 s punionicom da bi započelo punjenje i izravno terećenje računa, bez potrebe za vađenjem bankovne kartice ili kartice za identifikaciju.

Tri razine regenerativnog kočenja

Ova funkcija omogućuje instinktivno i jednostavno prilagođavanje razine obnove energije, kao i razine usporavanja vozila. S pomoću polugica smještenih iza kompaktnog upravljača možete aktivirati neku od tri razine regenerativnog kočenja, pri čemu lijeva ručica povećava snagu regenerativnog kočenja, a desna je smanjuje.

Prva razina regenerativnog kočenja je Nisko (–0,6 m/s²), za dojam kakav obično ostavljaju vozila s termičkim motorom. Srednje (–1,2 m/s²), služi za snažnije usporavanje pri otpuštanju papučice gasa. Visoko (–1,8 m/s²), za najsnažnije usporavanje pri otpuštanju papučice gasa te stoga i najveću regeneraciju. Posljednje dvije razine automatski aktiviraju stražnja kočiona svjetla.

Najnovija generacija povezanih informacijskih sustava

Razina opreme Allure serijski je opremljena sustavom Peugeot i-Connect® koji omogućuje potpunu povezanost zahvaljujući funkciji Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto).

Tehnološko iskustvo upotpunjuje sustav i-Connect® Advanced, serijski na razini opreme GT modela e-3008. Dodatno opremljen naprednim povezanim navigacijskim sustavom TomTom s funkcijom 'trip planner' koja optimalno planira putovanja kako bi se maksimalno iskoristio doseg vozila i olakšalo punjenje. Sustav pri izračunu rute u obzir uzima velik broj informacija, među ostalim udaljenost koju je potrebno prijeći, razinu napunjenosti baterije pri polasku, željenu razinu napunjenosti baterije po dolasku, brzinu, potrošnju energije, promet, vrstu ceste, nagib... te, naravno, punionice koje su dostupne po putu ili na odredištu.

Funkcija glasovnog upravljanja 'OK PEUGEOT' omogućuje pristup multimedijskom sadržaju, grijanju, klima-uređaju i telefonu. Funkcija glasovnog upravljanja sad može razlikovati naredbe vozača i suvozača.

Kako bi pružio podršku korisnicima i odgovorio na sva moguća pitanja, sustav dolazi uz dokumentaciju i vodič u vozilu (dostupan putem QR koda). Ažuriranja sustava provode se bežično.

Svi modeli e-3008 imaju dvije USB-C utičnice smještene s prednje strane središnje konzole, jednu za punjenje i prijenos podataka, a drugu isključivo za punjenje. Modeli e-3008 opremljeni sustavom Peugeot i-Connect® Advanced imaju dodatne dvije USB-C utičnice (za punjenje), smještene na stražnjoj strani središnje kontrole za putnike u drugom redu.

Svi modeli E-3008 opremljeni su 12-V utičnicama smještenima na prednjoj i stražnjoj strani središnje konzole te u prtljažniku. Bežični punjač mobitela (15 W) smješten je na središnjoj konzoli, ispod iToggle tipki.

Nove povezane usluge

Aplikacija za pametne telefone My PEUGEOT omogućuje korisnicima modela e-3008 stalnu povezanost sa svojim vozilom

  • Geolociranje vozila, primanje upozorenja za potrebe održavanja,
  • Daljinsko upravljanje zatvaranjem vrata i aktiviranje svjetala ili trube u cilju lociranja automobila,
  • Pokretanje ili planiranje rasporeda grijanja i hlađenja. Osim što osigurava veću udobnost, funkcija pridonosi i optimizaciji dosega jer prilagođava temperaturu dok se vozilo puni,
  • Provjera, planiranje, pokretanje ili odgoda punjenja baterije. Osim što štedi vrijeme, omogućuje vam i optimizaciju troškova,
  • App Store je skup aplikacija iz različitih kategorija (glazba, putovanja, vijesti, zabava, vrijeme...) dostupan izravno u multimedijskom sustavu novog e-3008.

Treba napomenuti i kako su neke usluge dostupne samo uz pretplatu.

Održivi materijali

Za proizvodnju novog e-3008 koristi se više od 500 kg zelenih materijala u svakom dijelu vozila (metali + polimeri): zeleni čelik i aluminij čine 60 posto ukupne mase zelenih materijala; više od 30 posto polimernih dijelova proizvodi se sa zelenim materijalima; reciklirana plastika koristi se u odbojnicima, spojlerima, pretincima za odlaganje i tepisima.

Održivi pristup dizajnu očit je smanjenjem broja ukrasnih umetaka na karoseriji i uklanjanja svih kromiranih detalja novog e-3008.

Integrirani industrijski ekosustav

U okviru vlastitog održivog pristupa, Peugeot dizajnira i proizvodi novi e-3008 u Francuskoj. Baterije su dizajnirane u Stellantisovom pogonu u Mulhouseu, a sastavljaju se u pogonu u Sochauxu u kojem se model e-3008 i proizvodi.

Jednostavna i lako razumljiva gama

Novi e-3008 je dostupan u dvije razine opreme, Allure i GT. Završna obrada modela E-3008 Allure jednobojna je, a presvlake su kombinacija TEP kože i tkanine s utisnutim uzorkom. Važnija serijska oprema uključuje otključavanje i pokretanje vozila bez ključa, HD stražnju kameru, stražnje senzore za parkiranje, svjetla izvedena u LED tehnologiji, 19-colne aluminijske naplatke, Peugeot i-Cockpit® s dva 10-inčna zaslona i povezani multimedijski sustav Peugeot i-Connect®.

Model e-3008 GT dolazi u dvobojnoj izvedbi s crnim krovom i presvlakama od Alcantare. Važnija serijska oprema, uz onu iz inačice Allure: 20-colni aluminijski naplatci, Pixel LED glavna svjetla, prednji senzori za parkiranje, motorizirana vrata prtljažnika, grijanje prednjih sjedala i upravljača, bežični punjač pametnog telefona, prilagodljivo ambijentalno osvjetljenje, Peugeot Panoramic i-Cockpit® sa zakrivljenim 21-inčnim zaslonom, prilagodljive tipke i-Toggle i povezani multimedijski sustav Peugeot i-Connect® Advanced.