dvije verzije

BYD predstavlja ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort: Kompaktni SUV kao Super hibrid ili potpuno električan

27.11.2025 u 13:45

Bionic
Reading

Prvi model - ATTO 2 DM-i - Super hibrid pogonjen DM tehnologijom koja spaja najnižu potrošnju u klasi s praktičnom unutrašnjošću prepunom korisnih inovacija i dometom do 1000 km. Drugi model - ATTO 2 Comfort - je električni kompaktni SUV s dometom do 430 km

Od predstavljanja u prvom kvartalu ove godine BYD ATTO 2 se pokazao kao popularan izbor među europskim kupcima u potrazi za kompaktnim SUV-om koji se praktičnošću može usporediti s obiteljskim automobilima. BYD, najveći svjetski proizvođač vozila nove energije sada predstavlja dva modela europskim kupcima: ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort.

Prvi model - ATTO 2 DM-i - Super hibrid pogonjen DM tehnologijom koja spaja najnižu potrošnju u klasi s praktičnom unutrašnjošću prepunom korisnih inovacija. Drugi model - ATTO 2 Comfort - je električni kompaktni SUV s do 430 km dosega.

Model ATTO 2 DM-i

Već dokazana u modelu SEAL U DM-i, koji je na nekoliko važnih europskih tržišta ostvario odlične prodajne rezultate, tehnologija Super Hybrid DM sada se ugrađuje i u ATTO 2 DM-i, kojem će dati energiju da redefinira segment kompaktnih SUV-ova. Ovaj model kupcima nudi jedinstven spoj iskustva vožnje električnog automobila i dosega od čak 1000 km. Na taj način kupci mogu s punim pouzdanjem zakoračiti prema budućnosti vožnje potpuno električnog vozila uz sigurnost i podršku koju pruža hibridni pogon.

Vanjski dizajn i dimenzije

Prednji kraj vozila krase potpuno integrirana full LED glavna svjetla i uska dnevna svjetla, kojima ATTO 2 DM-i duguje snažan vizualni dojam. Prednji branik ima oštre uglove koji mu daju dinamičan izgled, sjajni umetak u donjem dijelu i okomite zračne zavjese na vanjskim rubovima koje povećavaju aerodinamičnu učinkovitost vozila.

Donji dio bočnih stranica obložen je plastičnim oblogama razbijenim ukrasnim detaljima koji ističu visinu automobila, ali pritom zadržavaju dojam okretnosti automobila. S boka je vidljiv i 'lebdeći' krov istaknut prepoznatljivim elementom u boji karoserije na spoju stakla i C-nosača.

Površine su istaknute snažnim oblinama koje u kombinaciji s dinamičnim dizajnom naplataka automobilu daju dojam energičnosti.

Stražnji kraj odlikuju krovni spojler koji se nadvija nad svjetlosnom trakom koja se proteže čitavom širinom vozila i spaja se sa svjetlima u obliku kineskog čvora, koja izgledaju kao broj 8 i Mobiusova vrpca, simbol beskrajne sreće. Konveksni stražnji branik i detalji na donjim oblogama zaokružuju sportski izgled vozila.

BYD ATTO 2 DM-i Izvor: Promo fotografije / Autor: BYD Europe

Sitne promjene u dizajnu u odnosu na već postojeću električnu izvedbu modela ATTO 2 uključuju veći srednji usisnik sprijeda, dekorativne elemente u donjem dijelu prednjeg odbojnika, uklonjene bočne otvore za zrak u prednjim blatobranima i drugačiji izgled oznaka na stražnjem kraju.

ATTO 2 DM-i je dostupan u četiri boje, uključujući novu Midnight plavu boju, jedinstvenu za izvedbe Super hibrid.

BYD ATTO 2 DM-i donosi prepoznatljive elemente dizajna SUV-a u kompaktnom formatu. Dugačak je 4330 mm (20 mm dulji od posve električnog modela ATTO 2), širok 1830 mm i visok 1675 mm. Međuosovinski razmak je relativno dugačak, čak 2620 mm, pa je unutrašnjost prostrana, a prednji i stražnji prevjesi kratki, što pridonosi robusnom izgledu SUV-a.

Iza putničke kabine nalazi se prtljažnik obujma 425 litara, više nego u mnogim obiteljskim kompaktima C-segmenta. Taj se obujam može povećati na 1335 litara kad se preklope nasloni stražnje klupe.

Unutrašnjost

ATTO 2 DM-i ima udobnu i elegantnu unutrašnjost izrađenu od kvalitetnih materijala s pametno integriranom tehnologijom. Dizajn armaturne ploče prati vanjski dizajn kombinacijom elemenata tipičnih za SUV-ove, kao što su robusne ručice vrata i čiste, jednostavne linije koje se protežu cijelom armaturnom pločom i tako stvaraju dojam širine.

Na središnjoj konzoli nalaze se dva držača čaša i integrirani naslon za ruke koji se otvara i u kojem se nalazi jedan od nekoliko pretinaca za pohranu te komandna ploča na kojoj se nalazi nekoliko tipki za upravljanje glavnim funkcijama, kao što su odmrzavanje prednjeg stakla, odabir načina vožnje i glasnoća audiosustava.

Među manjim izmjenama rasporeda u usporedbi s električnom verzijom modela su ručica mjenjača premještena sa središnje konzole na stup upravljača, novi pretinac za naočale, dodatni treći naslon za glavu na stražnjoj klupi te novi dizajn prednjih sjedala s prilagodljivim naslonom za glavu.

Glavni dio armaturne ploče čine 8,8-inčna LCD instrumentna ploča i 12,8-inčni dodirni zaslon. Multimedijski sustav pokreće BYD-jev najnoviji softver koji omogućuje upravljanje klima-uređajem gestama s više prstiju i glasovnim naredbama.

Sustav se aktivira naredbom ,Hi BYD’ i omogućuje gotovo potpuno ljudsku interakciju zahvaljujući uporabi najnovije generativne umjetne inteligencije i velikih jezičnih modela. Sustav je prikupio iskustva iz više područja i može odgovarati na brojna pitanja, od putovanja i vijesti do općeg znanja. Usto razumije dijalog i pamti razgovore kako bi bolje razumio što korisnik govori i traži od njega.

U verziji Boost unutrašnjost je oplemenjena staklenim panoramskim krovom koji propušta veliku količinu svjetlosti prema svim putnicima. A potpuno ravna podnica osigurava da su stražnja sjedala praktična za cijele obitelji.

Pogonski sklop: Super Hybrid DM (Dual Mode) tehnologija u dvije verzije

ATTO 2 DM-i donosi BYD-jevu revolucionarnu Super Hybrid DM (Dual Mode) tehnologiju u segment kompaktnih SUV-ova, kojom spaja iskustvo vožnje, odzivnost i uglađenost električnog vozila s golemim dosegom kao nijedno drugo vozilo u klasi.

Tehnologija Super Hybrid DM, već dokazana u modelima SEAL U DM-i i SEAL 6 DM-i, temelji se na nekoliko jedinstvenih BYD-jevih inovacija: dva električna motora koji se vrte na visokim okretajima s integriranim kontrolerom, Blade bateriji i 1,5-litrenom benzinskom motoru Xiaoyun razvijenom posebno za ovu funkciju s nenadmašnom termičkom učinkovitošću od 43,04 posto.

Kako se i vidi iz njegova naziva, Super Hybrid DM ima dva načina rada: EV, u kojem kotače pokreće isključivo električni motor, ili HEV, u kojem većinu vremena radi na isti način. U oba slučaja benzinski motor puni bateriju i električni motor putem invertera pa automobil ima odzivnost čistog električnog vozila. U situacijama kad je vozaču potrebno više snage, HEV način rada može se promijeniti iz serijskog u paralelni u kojem spaja snagu benzinskog motora i električnog motora.

Rezultat toga je pogon koji većinu vremena provodi radeći kao električni automobil, s više od 90 km dosega zahvaljujući većoj od dvije Blade baterije ugrađene u ATTO 2 DM-i, uz uglađenost i trenutne reakcije kao u električnom automobilu čak i kad je automobil u načinu rada HEV. Inteligentni nadzor sustava ('i' iz naziva DM-i) povećava učinkovitost na razinu nedostižnu ijednom konkurentu: ponderirana mješovita potrošnja goriva iznosi tek 1,8 l/100 km uz doseg od čak 1000 km uz potpuno napunjenu bateriju i pun spremnik goriva.

Zahvaljujući uistinu velikom dosegu i mogućnosti da većinu vožnji odradi bez potrošene kapi benzina, ATTO 2 DM-i je savršena alternativa ne samo blagim hibridima, nego i tradicionalnim modelima pokretanim motorima na unutarnje izgaranje.

Povrh ovih impresivnih brojki, Super Hybrid DM može se pohvaliti i snažnim performansama: ATTO 2 DM-i može ubrzati od 0 do 100 km/h za samo 7,5 sekundi, a obje verzije mogu ostvariti maksimalnu brzinu od 180 km/h.

ATTO 2 DM-i dostupan je u dvije izvedbe pogona Super Hybrid. U verziji Active kapacitet Blade baterije iznosi 7,8 kWh, a najveća snaga iznosi 166 KS (122 kW). Ova verzija ima doseg na potpuno električni pogon od 40 km prema WLTP-u i ukupan doseg od 930 km.

ATTO 2 DM-i Boost ima bateriju kapaciteta 18,0 kWh i razvija 212 KS (156 kW) – što je dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za samo 7,5 sekundi. Veća baterija osigurava veći doseg na potpuno električni pogon od 90 km prema WLTP-u i ukupan doseg od 1000 km. Također je opremljena snažnijim AC punjačem snage 6,6 kW, koji omogućuje punjenje baterije od 15 do 100 posto za samo tri sata kad je priključen na trofaznu AC punionicu jakosti 32 A.

Prednosti tehnologije Super Hybrid DM izdižu ATTO 2 DM-i iznad ostalih kompaktnih SUV-ova. Usporediv je s hibridima u pogledu učinkovitosti čak i kad je baterija gotovo ispražnjena, a mnogo je bolji u pogledu snage, performansi i kombiniranog dosega. Nijedan se konkurent ne može usporediti s modelom ATTO 2 DM-i u pogledu praktičnosti i iskoristivosti u stvarnim uvjetima pa će sasvim sigurno iz temelja izmijeniti svoj segment.

Bogata serijska oprema

Povrh tehničkih razlika u pogledu veličine baterije, snage i dosega, dvije verzije razlikuju se i u serijskoj opremi. No, neovisno o verziji, ATTO 2 DM-i bogato je opremljen.

ATTO 2 DM-i Active serijski dolazi s metalik bojom, 16-colnim naplatcima, prednjim i stražnjim LED svjetlima, električno podesivim vanjskim retrovizorima, automatskim brisačima, 8,8-inčnom digitalnom instrumentnom pločom, 12,8-inčnim dodirnim zaslonom multimedijskog sustava, četiri USB-C priključka, stražnjim parkirnim senzorima sa stražnjom kamerom, adaptivnim tempomatom i pametnim ključem koji omogućuje otključavanje putem pametnog telefona ili pametnog sata.

ATTO 2 DM-i Boost dolazi sa 17-colnim naplatcima (gume dimenzija 215/60R17) i tome dodaje još i prednje parkirne senzore, kameru 360°, grijana prednja sjedala s električnim podešavanjem, grijani upravljač, zatamnjeno stražnje staklo, panoramski krov s električnim sjenilom i bežični punjač telefona (15 W). Ovaj model ima i funkciju Vehicle-to-Load koja omogućuje punjenje uređaja snagom do 3,3 kW - savršeno za automobil koji će vas povesti i na dulja putovanja zahvaljujući tehnologiji Super Hybrid DM.

Paket sigurnosnih tehnologija i sustava pomoći u vožnji

U dizajnu novog BYD-a ATTO 2 DM-i posebna je pozornost posvećena sigurnosti. Stoga su obje verzije opremljene zračnim jastucima za vozača i suvozača, bočnim zračnim jastucima sprijeda i zračnim zavjesama.

Tu je i čitav niz sustava za pomoć u vožnji, koji uključuju sustav za nadzor pozornosti vozača (DMS), adaptivni i inteligentni tempomat (ACC/ICC), inteligentni nadzor ograničenja brzine, pomoć pri zadržavanju vozila u traci, pomoć pri izlasku iz voznog traka (LDA), nadzor mrtvog kuta (BSD), upozorenje prilikom otvaranja vrata (DOW), prepoznavanje prometnih znakova (TSR), automatsko kočenje u opasnosti (AEB), sustav za nadzor prianjanja, nadzor brzine na nizbrdici, upozorenje na sudar sprijeda i straga (FCW, RCW) te upozorenje na nadolazeći bočni promet straga (RCTA) i automatsko kočenje u slučaju nadolazećeg bočnog prometa straga (RTCB).

BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
  • BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
  • BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
  • BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
  • BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
  • BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort
    +78
BYD ATTO 2 DM-i i ATTO 2 Comfort Izvor: Promo fotografije / Autor: BYD

Prve isporuke početkom 2026. uz serijsko i sveobuhvatno jamstvo

Prodaja BYD-a ATTO 2 DM-i na europskim tržištima kreće početkom 2026. Cijene za pojedina tržišta bit će objavljene uskoro. Novi model dolazi s BYD-jevim uobičajenim bogatim jamstvom - šest godina jamstva proizvođača i osam godina jamstva na pogonski sklop i bateriju.

Model ATTO 2 Comfort

Model ATTO 2 Comfort je potpuno električni kompaktni SUV. S gotovo 120 km duljim dosegom prema WLTP-u i bržim punjačem istosmjernom strujom koji vrijeme punjenja od 30-80 posto skraćuje na samo 19 minuta.

Veći kapacitet baterije za 20 kWh omogućuje veći doseg od 430 km

ATTO 2 Comfort ispunjava potencijal platforme e-Platform 3.0 koja je temelj svih električnih vozila kompanije. Automobil upotrebljava Blade bateriju korisnog kapaciteta 64,8 kWh, gotovo 20 kWh više od drugih električnih verzija modela ATTO 2. To je rezultiralo dosegom od 430 km u mješovitoj vožnji prema WLTP-u odnosno 600 km u gradskoj vožnji.

BYD ATTO 2 Izvor: Promo fotografije / Autor: BYD Europe

Veća baterija dodala je 150 kg mase, ali snažniji motor snage 150 kW (204 KS) i okretnog momenta od 310 Nm osigurao je da ATTO 2 Comfort ima jednake performanse kao i druge verzije. Najviša brzina tako iznosi 160 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 7,9 sekundi.

ATTO 2 Comfort ostvaruje skok i u brzini punjenja. Snaga punjača istosmjernom strujom porasla je sa 65 kW na 155 kW. To znači da se unatoč znatno većem kapacitetu baterije verzija Comfort najbrže puni od svih verzija modela ATTO 2. Baterija se od 10-80 posto puni za samo 25 minuta, dok je za punjenje od 30-80 posto kapaciteta potrebno samo 19 minuta. ATTO 2 Comfort je zbog toga još spremniji za dulja putovanja.

Serijski je opremljen trofaznim punjačem izmjeničnom (AC) strujom snage 11 kW koji mu omogućuje punjenje od 0 do 100 posto za samo sedam sati.

Kao i druge električne verzije modela ATTO 2, ATTO 2 Comfort ima Cell-to-Body (CTB) konstrukciju, koja potpuno integrira bateriju u šasiju vozila. Gornji pokrov baterije istodobno je i podnica putničke kabine. CTB konstrukcija jedinstveno je BYD-jevo rješenje, dosad neviđeno u segmentu kompaktnih SUV-ova. Omogućuje bolje pakiranje elemenata i pruža iznimnu razinu krutosti karoserije. Kako bi se oslobodio prostor za veću bateriju, inačica Comfort ima multi-link stražnji ovjes umjesto torzijske grede kakvu koriste druge verzije modela ATTO 2.

Blade baterija također je osmišljena za veću sigurnost, izdržljivost i performanse. Istovremeno štedi prostor jer se ćelije ugrađuju izravno umjesto da ih se postavlja u više modula. Zato je u istu količinu prostora moguće ugurati više ćelija nego u baterije konvencionalne konstrukcije. Povrh toga, Blade baterija koristi litij-željezo-fosfat (LFP) za izradu katoda. LFP je sigurniji i izdržljiviji u usporedbi s konvencionalnim litij-ionskim baterijama, a pritom uopće ne koristi kobalt.

LFP baterije otpornije su na ekstremne temperature, manje su osjetljive na promjene temperatura i mogu izdržati više ciklusa punjenja i pražnjenja gotovo bez ikakvog gubitka kapaciteta, što ih čini posebno izdržljivima. Zbog svoje konstrukcije Blade baterija je iznimno sigurna. Lakoćom premašuje standarde zahtjevnog testa probijanja čavlom, rigorozne metode ispitivanja termalnog bijega baterije kojom se simuliraju posljedice teške prometne nesreće.

Vanjski dizajn i dimenzije

Prednji kraj vozila krase potpuno integrirana full LED glavna svjetla i uska dnevna svjetla, kojima ATTO 2 duguje snažan vizualni dojam. Prednji branik ima oštre uglove koji mu daju dinamičan izgled, sjajni umetak u donjem dijelu i okomite zračne zavjese na vanjskim rubovima koje povećavaju aerodinamičnu učinkovitost vozila.

Donji dio bočnih stranica obložen je plastičnim oblogama razbijenim ukrasnim detaljima koji ističu visinu automobila, ali pritom zadržavaju dojam okretnosti automobila. S boka je vidljiv i 'lebdeći' krov istaknut prepoznatljivim elementom u boji karoserije na spoju stakla i C-nosača. Površine su istaknute snažnim oblinama koje u kombinaciji s dinamičnim dizajnom naplataka automobilu daju dojam energičnosti.

Stražnji kraj odlikuju krovni spojler koji se nadvija nad svjetlosnom trakom koja se proteže čitavom širinom vozila i spaja se sa svjetlima u obliku kineskog čvora, koja izgledaju kao broj 8 i Mobiusova vrpca, simbol beskrajne sreće. Konveksni stražnji branik i sjajni detalji na donjim oblogama zaokružuju sportski izgled vozila.

ATTO 2 Comfort malo se razlikuje od verzija Active i Boost: bočni otvori za zrak na prednjim vratima su uklonjeni, a na prtljažniku se nalaze drugačije oznake, uključujući i središnji BYD logotip.

BYD ATTO 2 Comfort ima iste dimenzije kao i druge dvije verzije ovog potpuno električnog modela, Active i Boost. Dugačak je 4310 mm, širok 1830 mm i visok 1675 mm, što ga čini 125 mm kraćim i 45 mm užim od modela ATTO 3. Međuosovinski razmak je relativno dugačak, čak 2620 mm, pa je unutrašnjost prostrana, a prednji i stražnji prevjesi kratki, što pridonosi robusnom izgledu SUV-a.

Iza putničke kabine nalazi se veći prtljažnik nego u drugim verzijama. Kapacitet mu je 450 litara, što je dovoljno za više kofera ili za tjednu kupovinu namirnica. On se može povećati do 1370 litara preklapanjem stražnje klupe u ravnu podnicu koja omogućuje jednostavan utovar glomaznih predmeta.

Unutrašnjost

ATTO 2 Comfort ima blago izmijenjenu unutrašnjost u odnosu na druge verzije. Unutrašnjost je spoj elegantnog dizajna, kvalitetnih materijala, prostranosti i pametno integrirane tehnologije.

Dizajn armaturne ploče nadahnut je vanjskim izgledom te ga karakteriziraju jednostavne i čiste linije. Svi dijelovi koji se najčešće dodiruju obloženi su mekim materijalima koji unose sofisticirani osjećaj u B-segment, a integrirane ručice u prednjim i stražnjim vratima te u donjem dijelu središnje konzole dodatno ističu imidž SUV-a i stvaraju dojam konzistentnosti u dizajnu.

Prednja sjedala modela ATTO 2 Comfort imaju električno podešavanje u šest smjerova - neuobičajeno u klasi - te su grijana, baš kao i upravljač.

Na središnjoj konzoli nalaze se dva držača čaša i integrirani naslon za ruke koji se otvara, a u kojem se nalazi jedan od nekoliko pretinaca za pohranu te komandna ploča na kojoj se nalazi nekoliko tipki za upravljanje glavnim funkcijama, kao što su odmrzavanje prednjeg stakla, odabir načina vožnje i glasnoća audiosustava. Način vožnje Eco namijenjen je štednji, Normal je za svakodnevnu vožnju, Sport podešava odziv na papučicu gasa, a Snow povećava prianjanje.

Dojam u unutrašnjosti poboljšava panoramski krov koji propušta goleme količine prirodnog svjetla prema svim putnicima. BYD-jeva platforma ePlatform 3.0 ima potpuno ravnu podnicu, pa je stražnji dio kabine uz izdašnu količinu prostora za noge i glave putnika praktičan za cijelu obitelj. ATTO 2 Comfort ima naslon za glavu i za trećeg putnika na stražnjoj klupi pa je stražnja klupa još udobnija za troje putnika.

ATTO 2 Comfort ima 8,8-inčnu digitalnu instrumentnu ploču te 12,8-inčni dodirni zaslon multimedijskog sustava. Podržava rad aplikacija kao što su Spotify, YouTube, Zoom i Amazon Music, a može primati i ažuriranja preko interneta. Putnici mogu puniti svoje uređaje preko više USB-C priključaka, dva naprijed (60 W i 18 W) te dva straga (18 W), a na raspolaganju je i bežični punjač za telefone snage 15 W smješten u središnjoj konzoli.

Baš kao i ostali BYD-jevi modeli, i ATTO 2 Comfort ima sustav za upravljanje glasovnim naredbama. Aktivira se frazom 'Hi BYD', koja korisniku omogućuje upravljanje brojnim funkcijama, kao što su grijanje i hlađenje pa čak i otvaranje ili zatvaranje električnih prozora. BYD-jevo iskustvo u razvoju softvera omogućilo je i višedodirno upravljanje preko zaslona multimedijskog sustava: čak i kad koristi Android Auto ili Apple CarPlay, pokretom gore-dolje s tri prsta vozač može podesiti temperaturu u kabini, a pokretom u stranu promijeniti brzinu puhanja ventilatora.

Među manjim izmjenama rasporeda u usporedbi s postojećom električnom verzijom su ručica mjenjača premještena sa središnje konzole na stup upravljača, novi pretinac za naočale, dodatni treći naslon za glavu na stražnjoj klupi te novi dizajn prednjih sjedala s prilagodljivim naslonom za glavu.

Bogata serijska oprema, uključujući sigurnosnu opremu i sustave pomoći u vožnji

ATTO 2 Comfort je još opremljeniji od ionako bogato opremljenih verzija električnog modela ATTO 2. Dolazi sa 17-colnim naplatcima (gume dimenzija 215/60R17), metalik bojom, LED prednjim i stražnjim svjetlima, električno podesivim vanjskim retrovizorima, automatskim brisačima i zatamnjenim stražnjim staklima. Unutrašnjost je opremljena snažnijim USB priključcima i snažnijim bežičnim punjačem te dodatnim ISOFIX točkama na suvozačevom sjedalu, kao i na bočnim stražnjim sjedalima.

Serijski dolazi i s funkcijom Vehicle-to-Load (V2L), koja omogućuje punjenje snagom do 3,3 kW. Ova funkcija, rijetka u klasi, omogućuje punjenje uređaja kao što su laptop, prijenosni hladnjak ili roštilj. Sve za rad ili zabavu u pokretu.

Poboljšana je i sigurnosna oprema pa je vozačevom, suvozačevom, prednjim bočnim zračnim jastucima i zračnim zavjesama, ali i brojnim drugim sigurnosnim značajkama, dodan i srednji zračni jastuk sprijeda.

Tu je i čitav niz sustava za pomoć u vožnji, koji uključuju sustav za nadzor pozornosti vozača (DMS), adaptivni i inteligentni tempomat (ACC/ICC), inteligentni nadzor ograničenja brzine, pomoć pri zadržavanju vozila u traci, pomoć pri izlasku iz voznog traka (LCA), nadzor mrtvog kuta (BSD), upozorenje prilikom otvaranja vrata (DOW), prepoznavanje prometnih znakova (TSR), automatsko kočenje u opasnosti (AEB), sustav za nadzor prianjanja, nadzor brzine na nizbrdici, upozorenje na sudar sprijeda i straga (FCW, RCW) te upozorenje na nadolazeći bočni promet straga (RCTA) i automatsko kočenje u slučaju nadolazećeg bočnog prometa straga (RTCB).

Dostupnost i sveobuhvatno jamstvo

ATTO 2 Comfort se može naručiti već sad, a cijene za pojedinačna tržišta bit će određene uskoro. Novi model dolazi s BYD-jevim uobičajenim bogatim jamstvom - šest godina jamstva proizvođača na vozilo i osam godina jamstva na pogonski sklop i bateriju.