bornfight u akciji

Suosnivač Degordiana s novom tvrtkom cilja globalno, a otkrio nam je koga namjerava zaposliti

29.09.2018 u 11:41

Bionic
Reading

Nakon dvije godine priprema pokrenut je Bornfight, tvrtka koja bi trebala povezivati poslovni konzalting i razvoj visokotehnoloških rješenja. Tomislav Grubišić otkrio je tportalu ambiciozne planove za nadolazeće godine

Devet godina stara zagrebačka agencija Degordian iznjedrila je još jednu tvrtku. Nakon što su prije četiri godine u novu kompaniju izdvojili tim koji se bavi razvojem i prodajom njihovog alata Mediatoolkit, na red je došao ambiciozniji pothvat, nazvan Bornfight.

U novu tvrtku prešlo je 57 zaposlenika Degordiana, skupa sa suosnivačem Tomislavom Grubišićem koji je preuzeo poziciju glavnog izvršnog direktora Bornfighta.

Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann Bornfight Degordian
  • Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann Bornfight Degordian
  • Tomislav Grubišić Bornfight
  • Degordian
  • Degordian
  • Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann Bornfight Degordian
Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, Bornfight i Degordian Izvor: Pixsell / Autor: Igor Kralj/PIXSELL

'Na stvaranje Bornfighta potaknula nas je trenutna situacija na tržištu. Primijetili smo da postoji velika potreba za kompanijama koje klijentima mogu ponuditi cjelokupnu uslugu koja uključuje poslovni konzalting i razvoj visokotehnoloških rješenja. Mnoge su se kompanije specijalizirale za jedan ili drugi aspekt, no jako je malo onih koje uspješno povezuju oba i mogu klijentima ponuditi uslugu na razini koju oni očekuju. Tu Bornfight ulazi u igru', rekao je Grubišić tportalu.

Proces izdvajanja počeo je prije otprilike dvije godine, kada su u Degordianu primijetili spomenuti pomak na tržištu. Tijekom jednog od sastanaka Degordianovih voditelja timova odlučili su napraviti internu podjelu kompanije na dva dijela (zvali su ih divizijama).

Jedan se dio tada nastavio razvijati u smjeru digitalne marketinške agencije koja može obaviti sve aspekte procesa oglašavanja (tzv. full-service agencija), dok se drugi dio fokusirao na razvoj procesa koji će omogućiti povezivanje konzultantskog aspekta s tehnološkim.

'Dvije smo godine kroz rad na projektima za postojeće klijente razvijali procese i plan za razvoj. Prije nekoliko mjeseci odlučili smo kako je vrijeme za pokretanje nove kompanije i kontaktirali smo s agencijom za branding Fabular, a tada je nastao Bornfight', opisao je Grubišić.

Traže partnere koji razmišljaju tri koraka unaprijed

Glavni fokus nove tvrtke bit će povezivanje stečenog poslovnog iskustva s tehnološkim znanjem. 'Želim da Bornfight bude ljepilo koje će savršeno povezati ta dva aspekta i klijentima omogućiti da na jednom mjestu dobiju sve potrebno za razvoj svojeg poslovanja. Cilj je da svojim klijentima postanemo partneri - oni koji će uvijek prihvatiti nove izazove, razmišljati tri koraka unaprijed i educirati ih te im omogućiti dugogodišnji razvoj', ustvrdio je Grubišić.

Iako tvrtka kreće s 57 zaposlenika, nova zapošljavanja već su u planu. 'Ljude ćemo zapošljavati prema tipovima projekata na kojima radimo. Većinom će to biti stručnjaci za poslovnu strategiju, digitalni dizajneri te back-end, front-end i mobile developeri. No to naravno ne znači da po potrebi nećemo zapošljavati i ljude drugih specijalnosti, onih koje će nam biti potrebne za rad na projektima', rekao je Grubišić.

Pođe li sve prema planu, Bornfight bi nakon tri godine trebao imati 150 djelatnika, više nego Degordian sad (113 zaposlenika).

Bit će manje vremena za Degordian

Razvijat će prvenstveno softver po mjeri, digitalne proizvode, mobilne aplikacije, napredne web stranice, tehnologije za blockchain i interaktivna rješenja.

Grubišić je kao primjere projekata kakvima će se Bornfight baviti naveo set od 30 interaktivnih aplikacija za muzej u Kuvajtu, platformu za trgovanje kriptovalutama koju su kreirali za Digital Assets Power Play (kripto startup koji je nedavno zaključio javnu ponudu novčića u Hrvatskoj) i alat Eye On The Goal za američku kompaniju Performance Fact, koja učiteljima i ravnateljima omogućava planiranje razvoja američkih školskih sustava i praćenje uspjeha učenika.

'Ciljamo na globalno tržište, no u prvoj fazi primarno ćemo se fokusirati na tržište SAD-a i Ujedinjenog Kraljevstva. Tamo trenutno imamo najviše klijenata, pa ćemo te dvije države iskoristiti kao baze za daljnje širenje', naveo je Grubišić.

Usluge namjeravaju ponuditi tvrtkama koje traže napredna tehnološka rješenja i digitalne proizvode kako bi modernizirali svoje poslovanje, bilo da se radi o ostvarivanju dodatnog prihoda, bilo smanjenju troškova ili samog rizika poslovanja. 'To će ponekad biti startup kompanije koje tek započinju sa svojim razvojem, a ponekad velike etablirane firme i korporacije', smatra Grubišić.

U kakvom će odnosu biti Bornfight s Degordianom i Mediatoolkitom? 'Funkcionirat će kao sestrinske firme. Iako će svaka kompanija biti fokusirana na svoj razvoj i svoje usluge, one će i dalje nastaviti surađivati', naveo je Grubišić. Svi još uvijek rade u istom uredu i dijele isti prostor, pa će i dalje dijeliti znanja i iskustva.

Nakon što je preuzeo vođenje nove tvrtke Grubišić više neće podjednako aktivno sudjelovati u dnevnoj operativi Degordiana, kompanije koju je pokrenuo s Danielom Ackermannom. 'Sve veće, strateške odluke i dalje ćemo donositi zajedno, kao što smo nastavili zajednički donositi odluke i za Degordian i za Mediatoolkit', zaključio je Grubišić.