mundus

Tri srednjoškolca i student žele pokoriti svijet pametnom društvenom igrom. Ovo je njihov plan

22.09.2018 u 16:27

Bionic
Reading

Pametna društvena igra koja spaja klasične društvene igre kao što su Čovječe, ne ljuti se, Monopoly i Sraz s pametnim telefonima može poslužiti za zabavu, ali i za obrazovanje. Sve o njoj za tportal otkrivaju Filip Hercig, Matija Fućek, Fran Zekan i Luka Dumančić

Deset mladih hrvatskih poduzetničkih timova predstavilo je svoje projekte na prvom izdanju startup natjecanja Good Game Liftoff, ali samo jedan je odnio prvu nagradu.

Sto tisuća kuna, šest mjeseci korištenja poslovnog prostora u Algebra Labu uz mentoriranje te vaučer Hrvatske gospodarske komore za financiranje odlaska i promocije na nekom europskom sajmu osvojio je tim koji je osmislio i napravio Mundus.

Riječ je o pametnoj društvenoj igri koja spaja klasične društvene igre kao što su Čovječe, ne ljuti se, Monopoly i Sraz s pametnim telefonima.

Igrači koji su označeni bojama kreću se po šarenoj ploči sa 16 svjetlećih polja, a ona može svijetliti u raznim bojama. Polja su podijeljena među igračima. Cilj je točnim odgovorima na pitanja osvojiti što više polja i tako izbaciti svoje suparnike iz igre. Pitanja se pojavljuju u aplikaciji na mobitelu, što nudi i mogućnost umrežavanja igrača.

Sva pitanja su raspoređena u pakete pitanja s obzirom na temu i kategoriju. Aplikacija ocjenjuje igračevo znanje pa temeljem te procjene prikazuje prilagođeno pitanje, što omogućuje djetetu od osam godina i djedu od 80 da zajedno igraju igru znanja.

  • +6
Sjajne društvene igre koje jednostavno morate zaigrati Izvor: Screenshot / Autor: Bruno Faidutti

Ideja iz osnovne škole

Dostupni su i razni načini igre koji se prilagođavaju raznim situacijama, bilo to obiteljsko druženje, party kod prijatelja, bilo učenje u školi.

Iza projekta stoje tri učenika Pete gimnazije iz Zagreba te student zagrebačkog Fakulteta elektrotehnike i računarstva: Filip Hercig, Matija Fućek, Fran Zekan i Luka Dumančić.

Ideja je stara tri godine, dok je većina članova tima još išla u osnovnu školu. 'U osnovnoj sam školi s profesorom napravio prvu verziju Mundusa za potrebe natjecanja. Nastavio sam ju razvijati i nakon što sam upisao srednju školu. Usput sam upoznao Luku, Frana i Matiju te radimo na igri zadnjih godinu i pol', rekao je tportalu Hercig.

Zajedno su pokrili sva područja tehnološkog razvoja. Matija je radio dizajn aplikacije te naljepnice na ploči. Fran je izradio hardver i radio je na razvoju backend sustava. Luka je pretvarao Matijine dizajne u aplikaciju, dok se Filip pozabavio razvojem web aplikacije, ali i poslovanja, što je uključivalo marketing i odnose s javnošću.

Hercig procjenjuje kako je razvoj koštao nekoliko tisuća kuna. Financirali su ga vlastitim sredstvima, uz pomoć roditelja.

Ludi planovi za kasnije

Na natjecanje Good Game Liftoff prijavili su se kako bi dobili konstruktivnu povratnu informaciju od vodećih ljudi hrvatskog poduzetničkog svijeta te kako bi u slučaju pobjede osigurali kapital za nastavak razvoja projekta.

'Nagradu od 100 tisuća kuna planiramo uložiti u završetak razvojnog procesa Mundusa, optimiziranje proizvodnog procesa te pokretanje prodaje i marketing', pojasnio je Hercig. U idućih godinu dana namjeravaju završiti razvoj trenutne verzije Mundusa, usavršiti ju i učiniti što pristupačnijom većem broju ljudi.

U planu je i pokretanje kampanje za zajedničko financiranje (crowdfunding), kojom se četvorica mladića žele probiti na globalno tržište. No prije toga će u četvrtak 27. rujna sudjelovati u regionalnom natjecanju za startupove Idea Knockout.

Što ako i tamo odnesu pobjedu? 'Planiramo razviti veliku mrežu distributera po cijelom svijetu jer će cijela tehnološka scena biti fokusirana na jedno mjesto: sajam Consumer Electronics Show 2019 (odlazak na sajam je glavna nagrada natjecanja Idea Knockout - op.a.).

Imamo lude ideje za kasnije, društvene igre iz budućnosti, razna proširenja i nadogradnje. Spremamo razna iznenađenja', najavio je Hercig.