SAVJETI

Pet problema koje pametna tehnologija rješava začas

  • Autor: BizIT.hr
  • Zadnja izmjena 21.11.2017 10:16
  • Objavljeno 21.11.2017 u 10:01
tportal

Izvor: BizIT.hr / Autor: BizIT.hr

Uz pametnu tehnologiju i dobro raspoređene resurse možete savladati sve izazove u tren oka te za svaki problem naći primjereno rješenje

Evo nekoliko pouzdanih tehnoloških rješenja koji vam mogu uljepšati i olakšati poslovnu svakodnevnicu!

1) Administracija vam oduzima previše vremena i živaca

U moru kutija i fascikala lako je izgubiti sate i živce, a zanemarujete li time klijente i obveze, jednostavno je doći do zaključka da vam uzaludno traženje samo troši novac i vrijeme. No zato ih Cloud upravljanje dokumentima može uštedjeti.

Svaki dokument koji vam je važan ili ga jednostavno želite sačuvati za buduću uporabu, možete organizirati pomoću ove usluge. 

Digitalne dokumente spremite u datoteke kojima pripadaju, dok one koje imate samo u fizičkom obliku možete skenirati i dalje tretirati kao digitalne. Na ovaj način optimizirate poslovne procese u svojoj kompaniji, a svakim dokumentom možete upravljati od njegova nastajanja ili ulaza, preko obrade do izlaza. 

2) Ručno obavljanje zadataka koči vas u postizanju povećanja prodaje

Nemojte odustati od svog individualiziranog pristupa, već ga samo morate prilagoditi svojim poslovnim navikama. Alati poput MiniCRM-a za automatizirano upravljanje odnosima s klijentima, nmijenjeni su upravo tome.  MiniCRM umjesto vas

pamti sve relevantne podatke vezane za vaše klijente i poslovne partnere, a po potrebi ih automatski i kontaktira. Primjerice, svaki od vaših dosadašnjih kupaca može dobiti mail s obavijesti kada proizvod koji su već kupili postane dostupan u novoj i naprednijoj verziji. 

Pantheon ERP je informacijski sustav koji omogućuje kontrolu nad poslovnim procesima, od nabave i fakturiranja do računovodstva i proizvodne i poslovne analitike.

Nakon što u njega unesete sve potrebne podatke, oni se smještaju u cloudu i možete im pristupiti s više računala i više lokacija. Sigurni data centar Hrvatskog Telekoma brine se za njihovu sigurnost 24 sata dnevno.

3) Vaš klijent ili poslovni partner inzistira na komunikaciji putem faxa

Ukoliko ne želite ulagati u novi komad hardvera samo radi jednog klijenta ili jednostavno ne znate gdje bi ga uopće smjestili, onda se jednostavno digitalizirajte. Cloud Fax nudi najbolje od oba svijeta: dok vi šaljete i primate emailove, druga strana istu stvar radi preko fax uređaja.

Vaše računalo sve dokumente koje šaljete procesira i isporučuje u obliku faxa, dok sve one koji se šalju na vašu adresu stavlja u digitalni oblik. 

4) Zaštita računala i mobitela vaših zaposlenika nepraktična je, neučinkovita i skupa

Zaštita mobilnih uređaja možda vam se na prvu ne čini kao nešto oko čega bi trebali trošiti mnogo vremena, ali s obzirom na vrijeme koje moderni čovjek provede na istima, ne čudi veliki rast opasnih softvera na tržištu. Jedan krivi klik na privitak u mailu ili slučajno stisnuta poveznica s opasnim spywareom, može vas koštati čitavog poslovanja. 

Usluge Hrvatskog Telekoma koje se brinu o zaštiti vaših uređaja redovito se ažuriraju novim definicijama prijetnji, ostavljajući tako malu šansu za potencijalno negativno djelovanje.

5) Još uvijek koristite CD ili USB kao glavni medij za pohranu podataka?

Ne postoji razlog zašto bi svoje povjerljive i vrijedne podatke i dalje čuvali na mediju koji izumire, a pritom je i prilično nepouzdan. Odabirom usluge Cloud Backup omogućena vam je jednostavna pohrana sigurnosnih kopija s različitih računala, a podatke možete redovito nadopunjavati i obnavljati po potrebi. 

Usluga se temelji na rješenju EMC Avamar backup kao usluga, a njome je jednostavno upravljati putem administratorskog sučelja.

Više: BizIT.hr

  • +3

Ovo su najbolji smartfoni koje možete kupiti

Izvor: Promo fotografije / Autor: Apple

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!