STIGLA PREPORUKA

Dobro je igrati računalne igre kad ste u izolaciji, poručuje Svjetska zdravstvena organizacija

  • Autor: Miroslav Wranka
  • Zadnja izmjena 03.04.2020 13:53
  • Objavljeno 02.04.2020 u 10:18
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Paco Freire/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

U vrijeme kad je nužno držati distancu kako bi usporili širenje zaraze računalne igre mogu dobro poslužiti kako bi ostali u kontaktu s drugim ljudima

Milijuni ljudi diljem svijeta traže načine kako održati distancu u vrijeme širenja pandemije koronavirusa i skratiti vrijeme koje provode u izolaciji kućnih karantena.

U sklopu kampanje #PlayApartTogether 18 tvrtki koje se bave proizvodnjom, distribucijom i streamingom video igara, među kojima su Twitch i Activision Blizzard, nastoje ih potaknuti na igranje igara kao aktivnost pomoću koje mogu ujedno ostati u kontaktu s drugima.

NOVA GENERACIJA

Pobrojali smo videoigre koje apsolutno moraju doći na PlayStation 5

Pogledaj galeriju
5

'Nikad nije bilo važnije da ljudi ostanu međusobno povezani na siguran način. Igre su sjajna platforma za to jer povezuju ljude kroz prizmu radosti, svrhe i smisla', poručio je prvi čovjek Blizzarda Bobby Kotick.

Kampanja se oslanja na smjernice Svjetske zdravstvene organizacije u kojima su istaknuti inherentni kapaciteti igara za održavanje distance. Ta je organizacija podržala kampanju, iako su označili ovisnost o video igrama kao mentalni poremećaj u svibnju 2019. godine i dodali ju uz druga ovisnička ponašanja, poput primjerice kockanja.

Iako će ta klasifikacija službeno stupiti na snagu u siječnju 2022. godine. veleposlanik za globalnu strategiju Svjetske zdravstvene organizacije Ray Chambers izrazio je nadu kako će industrija igrara 'moći doseći milijune s važnim porukama kako pomoći u sprečavanju širenja Covida-19'.

Osim održavanja distance, tvrtke će u sklopu kampanje poticati igrače na pridržavanje odgovarajućih higijenskih navika poput redovnog temeljitog pranja ruku, piše Business Insider.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!