SENSE DIJETA

Ovo je zdrav doručak u koji se kune autorica revolucionarne metode mršavljenja što je oduševila svijet

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 23.04.2019 15:46
  • Objavljeno 18.04.2019 u 06:54
Plata s meko kuhanim jajetom za zajutrak

Plata s meko kuhanim jajetom za zajutrak

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Egmont

Dankinja Suzy Wengel je nutricionistica, životna savjetnica i poduzetnica koja je 2011. godine izgubila čak 40 kilograma svojom metodom mršavljenja i - zadržala težinu

Ova poduzetna mama petero djece osmislila je način prehrane, revolucionarnu metodu koja je proglašena najjednostavnijom dijetom na svijetu. Skandinavska Sense dijeta osmišljena je na zdravom razumu i može je svatko provoditi. Dakle nema brojanja kalorija i nema zabranjenih namirnica! Smršavite jednostavnim načinom mjereći hranu šakama. Četiri šake po obroku, podijeljene na bjelančevine, ugljikohidrate i povrće - uz žlicu masnoće.

U svojoj knjizi 'Skandinavska Sense dijeta' u izdanju Egmonta podijelila je, između ostalog, recept za zdrav obrok za početak dana koji će, ni ne sumnjamo u to, zadovoljiti mnoge ukuse.

Suzy Wengel osmislila je najjednostavniju dijetu na svijetu, uz pomoć koje je istopila čak 40 kilograma

Suzy Wengel osmislila je najjednostavniju dijetu na svijetu, uz pomoć koje je istopila čak 40 kilograma

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Les Kaner

Plata s meko kuhanim jajetom za zajutrak

Vrijeme pripreme: 30 minuta

Obični müesli: 60 g raženih, 60 g pirovih pahuljica, 60 g zobenih pahuljica, 2 žlice meda, prstohvat soli

PLUS: jaje, 1/2 žute paprike, list male romanske salate, 2 ploške pršuta, ploška sira (najmanje 18 posto m.m.), komad hrskavog kruha, žlica džema ili marmelade, 200 ml tekućeg jogurta, 15 g običnih müesli, 25 g šumskog voća, 15 g badema

PREPORUKA NUTRICIONISTA

Mučite muku s kilogramima? Ovih deset namirnica pokušajte jesti češće

Pogledaj galeriju
11

Za obične müesli u tavi na srednjoj vatri tostirajte ražene, pirove i zobene pahuljice. Kad malo posmeđe, umiješajte med i dodajte sol. Pustite da se ohladi i pohranite u hermetično zatvorenoj posudi.

Jaje kuhajte pet, šest minuta, očistite papriku i u nju stavite salatu s pršutom na vrhu. Sir stavite na hrskavi kruh i na njega džem ili marmeladu.

Izlijte jogurt u čašu ili zdjelicu. Pospite müeslima i šumskim voćem. Sa strane poslužite bademe.

Što bi trebalo biti na tanjuru: pola paprike sa salatom i pršutom, komad hrskavog kruha sa sirom i džemom ili marmeladom, čaša ili zdjelica jogurta s müeslima, šumskim voćem i bademima te meko kuhano jaje.

SAVJET: müesli možete kupiti i gotove, ali pazite da je sadržaj šećera manji od 13 g na 100 g proizvoda (iz knjige Suzy Weber: 'Skandinavska Sense dijeta', Egmont, 2019, str. 93).

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!