U DUHU 90-IH

Hit model sezone: Ove sunčane naočale sve češće viđamo na licima modnih ovisnica s Instagrama

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 16.05.2022 21:39
  • Objavljeno 16.05.2022 u 21:39
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo

Baš kao što je slučaj s različitim odjevnim komadima i obućom, nostalgičarske tendencije nisu zaobišle ni svijet modnih dodataka, o čemu dovoljno govori popularnost ovalnih modela sunčanih naočala kakve su vladale modnom scenom 90-ih godina

Po uzoru na ovalne naočale dizajnera Christiana Rotha, kakve je 90-ih godina popularizirao Nirvanin frontmen Kurt Cobain, francuska modna kuća Celine ponudila nam je svoju verziju.

Na krilima velikog uspjeha svog mačkastog modela u vrijeme pandemije, modna kuća Celine nada se jednakom uspjehu s ovalnom verzijom, a koju posljednjih tjedana sve češće viđamo na licima ljubiteljica mode s Instagrama.

Klasičnoga izgleda, možda ih ne biste nužno primijetili u gomili na isti način kao neku torbicu s logotipom, no uspjele su se okititi statusom it dodatka sezone, a u prodaji su dostupne u crnoj, bijeloj, ružičastoj i boji kornjačevine po cijeni od oko tri tisuće kuna.

Poput remena i torbi dizajnera Hedija Slimanea nastalih za modnu kuću Celine, ove sunčane naočale krasi prepoznatljiv zlatni detalj iza kojeg se krije zanimljiva priča.

Godine 1972. automobil osnivačice marke Céline Vipiane pokvario se ispred Slavoluka pobjede u Parizu. Dok je čekala pomoć na cesti, inspirirala se ukrasnim detaljima lanca legendarnog spomenika - čiji obris čini središnji dio kopče Triomphe. Okružen s dva slova C, odmah ga je usvojila kao amblem svoje modne kuće.