S hibridnim 48V te dizelskim i benzinskim motorima s unutarnjim izgaranjem uključenim u širu europsku ponudu, Hilux će imati više opcija pogonskih sklopova od bilo kojeg drugog Toyotinog modela,
Toyota je danas najavila potpuno novi Hilux, devetu generaciju svoje globalne ikone snage, pouzdanosti i trajne kvalitete. Predstavljanje novog modela vodi legendarni pick-up u novo doba elektrificirane snage, u skladu s Toyotinom filozofijom višestrukog pogona, uključujući prvi električni model na baterije i električnu verziju s vodikovim gorivnim ćelijama, obje s nultom emisijom.
Multipath filozofija prepoznaje da se različite potrebe kupaca i lokalni uvjeti ne mogu zadovoljiti jednim rješenjem, stoga potpuno novi Hilux kupcima nudi niz opcija koje odgovaraju njihovim potrebama i lokalnim uvjetima vožnje. S hibridnim 48V te dizelskim i benzinskim motorima s unutarnjim izgaranjem uključenim u širu europsku ponudu, Hilux će imati više opcija pogonskih sklopova od bilo kojeg drugog Toyotinog modela, proširujući svoj tržišni doseg uz zadržavanje kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti koji su ga učinili omiljenim pick-upom na svijetu.
Dizajn 'čvrstog i okretnog' i nove značajke upravljanja i sigurnosti
Novi vanjski stil Hiluxa razvijen je na temi 'Tough and Agile' ('Čvrst i okretan'), projicirajući snažan izgled u prednjem dijelu s novim proporcijama koje stvaraju vidljivo snažan stav. Prednji dio uključuje tanke nove prednje svjetiljke povezane središnjom letvom koja nosi ime TOYOTA u klasičnom stilu. Na potpuno električnom modelu (BEV), aerodinamički tretman ukida tradicionalnu rešetku hladnjaka i ugrađeni su namjenski aluminijski naplatci. Nove značajke za sve verzije uključuju novu stražnju stepenicu za lakši pristup i redizajniranu bočnu stepenicu.
S novom generacijom, Hilux prelazi na jedan stil karoserije – Double Cab – u skladu s preferencijama kupaca. U kabini postoji sveukupno podizanje senzorne kvalitete, pod utjecajem novog Toyota Land Cruisera. Središnja konzola ima novi horizontalni dizajn, uključujući 12,3-inčni, prilagodljivi kombinirani vozački instrument i središnji multimedijski zaslon osjetljiv na dodir (do 12,3 inča).
Sve kontrole za pogon na sva četiri kotača i terensku vožnju centralno su grupirane radi lakšeg rukovanja; BEV model usvaja birač pogona s jednim djelovanjem i mijenjanjem brzina putem žice (shift-by-wire). Kako bi se osiguralo ispunjavanje uvjeta povezivosti, Hilux je dostupan s bežičnim punjačem uređaja i novim USB priključcima u stražnjem dijelu kabine.
Korisnici novog Hiluxa mogu pristupiti udaljenim i povezanim uslugama putem aplikacije MyToyota, što je praktično i za privatne i za poslovne/vozne korisnike. Upravitelji voznog parka mogu pregledavati podatke iz do 10 vozila, uključujući lokaciju, razinu goriva i status punjenja električnog vozila, te analitiku vožnje poput povijesti putovanja.
Ovo je ujedno i prvi Hilux opremljen električnim servo upravljačem, s prednostima izravnijeg upravljanja, lakšeg manevriranja i manjeg rizika od povratnog udara pri vožnji po neravnom terenu.
Značajke uključene u Hiluxov napredni paket sigurnosti i pomoći u vožnji Toyota T-Mate značajno su proširene. Novi model će biti dostupan (ovisno o razini opreme i lokalnom tržištu) s mnoštvom novih i nadograđenih funkcija, uključujući proširenje Toyota Safety Sensea koje uključuje suzbijanje ubrzanja pri maloj brzini, proaktivnu pomoć u vožnji i sustav za hitno zaustavljanje u vožnji. Nova bežična ažuriranja će pružiti besprijekorne nadogradnje kada budu dostupna.
Ostale nove stavke uključuju (između ostalog) nadzor mrtvog kuta, pomoć pri sigurnom izlasku i kameru za nadzor vozača.
'Invincible' Hilux postaje potpuno električan
Uvođenje električnog pogona na baterije revolucionarna je inovacija za Hilux, postignuta bez žrtvovanja poznate kvalitete, izdržljivosti i pouzdanosti modela.
Posebno će privući flotne kupce koji traže pick-up koji kombinira performanse s nultom emisijom s praktičnošću za svakodnevnu upotrebu, beskompromisnim QDR-om i terenskim sposobnostima. Zadržava temeljnu snagu Hiluxove prepoznatljive konstrukcije karoserije na okviru i konstruiran je za terenske performanse, uključujući posebne mjere za zaštitu baterije od oštećenja ili prodora vode. Dubina gaženja vodene prepreke jednaka je trenutnom modelu s motorom s unutarnjim izgaranjem.
Hilux BEV dodatno ima koristi od sustava Multi-Terrain Select koji prilagođava performanse vozila različitim terenima pomoću kontrole kočnica i okretnog momenta, što je ekvivalentno vožnji u rasponu L4 u vozilu s konvencionalnim pogonom.
Pogonski sklop ima litij-ionsku bateriju kapaciteta 59,2 kWh te prednje i stražnje eAxles osovine koje omogućuju stalni pogon na sve kotače, s okretnim momentom od 205 Nm generiranim sprijeda i 268,6 Nm straga. Preliminarni podaci prije homologacije ukazuju na približne brojke od 715 kg za korisni teret i 1600 kg za vučnu snagu, s WLTP dometom od približno 240 km. Toyota je ciljala na najbolje mogućnosti punjenja u klasi koje će smanjiti vrijeme zastoja vozila.
Hilux Hybrid 48V: elektrificiran, svestran i sposoban
Hibridni 48V pogonski sklop predstavljen je u trenutnoj ponudi Hiluxa 2025. godine i će napredovati do toga da postane najprodavaniji u Europi u potpuno novoj generaciji. Proizvodnja će započeti u proljeće 2026.
Sustav se sastoji od 48V litij-ionske baterije – praktično smještene ispod stražnjih sjedala kako se ne bi ugrozio unutarnji prostor – elektromotora-generatora i DC-DC pretvarača. Koristeći Toyotino vodeće svjetsko znanje o hibridnoj tehnologiji, podržava 2,8-litreni motor kako bi pružio glatke, tihe i profinjene performanse u vožnji na cesti i izvan nje. Kvaliteta vožnje posebno je uočljiva pri kretanju i ubrzanju.
Održava se izvrsna nosivost: mogu se prevoziti tereti do jedne tone, a mogu se vući prikolice s kočnicama do 3500 kg.
Komponente hibridnog pogonskog sklopa dizajnirane su za jednostavnu integraciju i otporne na teške uvjete rada. Posebno je važno napomenuti da je motor-generator postavljen visoko na motoru, tako da vozilo zadržava svoju sposobnost gaženja vodene prepreke od 700 mm.
Terenske performanse dodatno su poboljšane sustavom Multi-Terrain Select. Vozač ga može uključiti kako bi prilagodio performanse različitim površinama, a dostupan je i Multi-Terrain Monitor koji pomaže u pozicioniranju vozila u izazovnim uvjetima. Dostupan je i Panoramski monitor za podršku parkiranju i preciznim manevrima na cesti.
Motor s unutarnjim izgaranjem: kontinuirana ponuda za istočnoeuropska tržišta
Motori s unutarnjim izgaranjem i dalje će imati svoju ulogu u ponudi Hiluxa, ali njihova dostupnost će biti usmjerena samo na Toyotina istočnoeuropska tržišta, osiguravajući zadovoljavanje potreba regionalnih kupaca. Snažan i učinkovit 2,8-litreni dizelski motor zamijenit će 2,4-litreni agregat, koji se nudi uz etablirani 2,7-litreni benzinski motor.
Potvrđena buduća proizvodnja Hiluxa s gorivnim ćelijama
Budućnost obećava još više za Hilux, a potvrđeno je da će verzija opremljena Toyotinim sustavom vodikovih gorivnih ćelija (FCEV) stići 2028. godine.
Hilux s gorivnim ćelijama će biti daljnji dokaz Toyotine predanosti ostvarenju potencijala vodika kao vrijednog izvora čiste energije i dodati će poticaj širem uvođenju vodikovih ekosustava i infrastrukture u Europi.