BOLJE MARŽE

Suzuki preoteo BMW-u čelnu poziciju najprofitabilnijeg proizvođača

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 22.08.2018 12:19
  • Objavljeno 22.08.2018 u 12:19
2009-suzuki-grand-vitara-tmr-8

2009-suzuki-grand-vitara-tmr-8

Izvor: Promo fotografije / Autor: suzuki

Broj prodanih automobila važan je podatak za svakog proizvođača, no čak i oni s najboljim rezultatom u ovom segmentu prvenstveno ciljaju na rast profitabilnosti koja ovisi o maržama

U svijetu visokoserijske proizvodnje automobila suvereni kralj profitabilnosti bio je BMW. Nijemci su uspjeli pronaći idealan balans između poželjnosti vlastitih proizvoda, tražene cijene i troškova, no u posljednje vrijeme planove im remeti globalni trgovinski rat, tečajne razlike, kao i pad prodaje dizelskih automobila.

Rezultat je očekivana marža u trećem kvartalu od 11,4 posto.

Nije loše, no Suzuki je u istom razdoblju uspio postići profitabilnost od 11,8 posto. Slijede još Daimler i Volkswagen sa 6,5 posto, navodi studija koju je izradila revizorska kuća Ernst & Young.

Situacija za europske proizvođače automobila u narednom periodu mogla bi biti još gora, budući da ih čeka Brexit, prijelaz na WLTP standard, te izazovi prilagodbe novoj eri elektromobilnosti.

  • +18
  • +15

BMW X2

Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!