PREMIUM KONKURENCIJA

Mercedes treću godinu zaredom ispred BMW-a i Audija

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 14.01.2019 03:40
  • Objavljeno 14.01.2019 u 03:40
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Mercedes

Početak godine vrijeme je za pogled u retrovizor i svođenje računa za prošlogodišnje rezultate. Malo što otkriva tko je poslovao bolje, tko lošije, a tko će morati krenuti u izmjene poslovanja kako zaostatak ne bi bio i veći - od prodajnih rezultata

Prema službenim podacima za 2018, Mercedes je zadržao krunu u takozvanom premium segmentu. Njemački proizvođač s logom trokrake zvijezde isporučio je 2,31 milijuna vozila minule godine, odnosno 0,9 posto više nego u 2017.

Mercedes je uspio prodati čak 200.000 automobila više od BMW-a, no ova razlika se smanjuje.

BMW je lani, naime prodao 2,12 milijuna automobila, odnosno 1,8 posto više nego godinu ranije.

Dok je Mercedesu prodaja porasla na račun nove A-klase, BMW uspjeh duguje potražnji za SUV-ovima koji su činili više od trećine ukupne prodaje.

Audiju je prodaja pala za 3,5 posto na 1,87 milijuna vozila, najviše u Europi gdje je zbog uvođenja WLTP protokola, političke i ekonomske nesigurnosti kompanija s logom četiri prstena prodala 14 posto manje automobila nego u 2017.

  • +10
  • +7

Mercedes CLA

Izvor: Promo fotografije / Autor: Mercedes

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!