TEMELJITA TORTURA

Evo što sve prođe BMW-ov prototip prije nego što završi u serijskoj proizvodnji

  • Autor: Ivan Živković
  • Zadnja izmjena 16.04.2018 11:54
  • Objavljeno 16.04.2018 u 11:54
tportal

Izvor: Screenshot / Autor: YouTube

Iz godine u godinu automobili postaju sve kompleksniji i nakrcaniji tehnologijom. Kako bi bili sigurni u pouzdanost vlastitog proizvoda BMW-ovi inženjeri odrađuju stotine tisuća kilometara prototipnim mazgama. Evo kakvu torturu prolaze ovi automobili

Za početak, valja ih sakriti od znatiželjnih očiju i posebice objektiva automobilskih paparazza.

Svaki primjerak temeljito je prekriven kamuflažom kako izvana tako i iznutra. Sva ova kamuflaža mora biti i funkcionalna, odnosno ne smije previše remetiti rezultate testiranja.

Testne mazge potom prolaze sijaset testova na zatvorenim stazama, otvorenoj cesti, u gradskim uvjetima te ispitivanja pri ekstremno niskim i visokim temperaturama, kao i na raznoraznim podlogama - od snijegom i ledom okovanog polarnog kruga, do simulacija nekoliko desetaka centimetara dubokih vodenih površina.

U konačnici, BMW robotima testira i sve pokretne elemente poput vrata, kvaka i zaklopnih retrovizora kako ne bi došlo do neugodnih situacija nakon što automobil krene u prodaju.

Čak i uz sve ove predostrožnosti novi automobili često završe na servisnim akcijama, a prve generacije nerijetko muče dječje bolesti.

  • +14
  • +11

BMW serija 6 GT

Izvor: Promo fotografije / Autor: BMW

PRVI KVADRAT IZDVAJA

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi