iza kulisa

DS Automobiles otkriva M.i. 21: Manifest dizajna interijera

09.06.2023 u 11:51

Bionic
Reading

M.i. 21 ilustrira predviđenu viziju umjetnosti putovanja, vođenu jedinstvenim iskustvom udobnosti, profinjenosti i tehnologije. Postavlja petogodišnji plan koji je neophodan za razvoj budućih modela koji će se pojaviti prije kraja desetljeća

DS Design Studio predstavlja M.i. 21, jedan od njegovih istraživačkih medija, koji ilustrira viziju budućih interijera francuske marke premium automobila, DS Automobiles.

Ovaj istraživački medij isključivo za internu upotrebu omogućuje predstavljanje na objektu zajedničkog razmišljanja timova za dizajn i proizvod oko novih koncepata, originalnih oblika, tehničkih evolucija, redizajnirane ergonomije i HMI (Human-Machine Interface) plus istraživanja u CMF (boje) , materijali i završne obrade), za primjenu prije kraja desetljeća.

Manifest je također vrijedan komunikacijski alat unutar brenda, s inženjerskim i višim menadžment grupama. I to je kreativni poticaj za DS dizajnerski tim. Za razliku od konceptnog automobila, manifest uključuje određene regulatorne, industrijske i ekonomske zahtjeve kako bi se osigurala brža proizvodnja.

Uz M.i. 21 manifesta, DS po prvi put dijeli svoju viziju s javnošću, na izložbi Révélations, međunarodnom bijenalu obrta i dizajna koji se održava u Parizu, u Grand Palais Ephémère, od 7. do 11. lipnja.

'Révélations je događaj posvećen stručnosti, zanatstvu i izvrsnosti obrtnika. Tu smo uključeni od 2019. Prilika je to za susret s publikom osjetljivom na avangardu, lijepe materijale, stil, stručnost i dizajn. Zanimljivo je prikupljati njegove dojmove, osjećaje i komentare, poput testa u stvarnom životu sa stručnjacima. Naše sudjelovanje u Révélations također nam daje priliku da komuniciramo o našem natječaju za dizajn DS x MÉTIERS D'ART, što nam omogućuje da se projiciramo još dalje.' rekao je Thierry Metroz, direktor dizajna DS Automobiles-a.

M.i. 21, vizija budućnosti za DS interijere

Dizajniran od strane Thomasa Bouvereta, voditelja dizajna interijera, te Vincenta Lobryja, voditelja CMF dizajna, kao i njihovih timova, M.i. 21 manifest reinterpretira jezik za interijere sutrašnjice podržavajući umjetnost putovanja. Ovo uključuje:

  • svjetlo

Svjetlo pridonosi dobrobiti u kokpitu. Bilo da izravno ili neizravno daje lakoću značajkama i donosi novu dimenziju materijalima, postat će ključni doprinositelj osjetilnom iskustvu u automobilu; prilagodljiv, inteligentan, povezan sa svojom okolinom. Krugovi prisutni u vratima postaju prstenovi svjetla koji poboljšavaju materijale koji su tamo prikazani.

  • volumeni

Nasuprot tome, arhitektura nudi više prostora. Oslobođen je prostor tako što je upravljačka ploča pomaknuta i gurnuta prema naprijed. Pod je oslobođen i redizajniran, bez središnjeg tunela ili središnje konzole, a staklene površine su povećane kako bi ponudile više prostora, slobode i mira unutra. Skladištenje je inspirirano svijetom namještaja. Suptilna igra ravnoteže između materijala, osjeta dodira i raspodjele volumena odvija se kako bi pružila osjećaj ugode.

  • zvuk

Na putovanju, zvuk omogućuje umu da pobjegne. Doprinosi estetskom izgledu kokpita. Također odražava akustičnu kvalitetu interijera DS Automobiles. Zvuk je dio putovanja: može pojačati iskustvo ili nestati kako bi donio neku vrstu raskoši. Korišteno je dubinsko razmišljanje kako bi se stalo na kraj stalnom prevladavanju komponenti zvučnog sustava i kako bi se dobio prostor i masa. Rad ilustriran u manifestu vizualno je isplativiji i više je u skladu s fluidnim i profinjenim stilom. Sav zvuk okupljen je na središnjem elementu, postavši ikoničan objekt svojim dizajnom, pozicioniranjem u kabini i rasvjetom koja ga prati.

  • uranjanje

Odnos čovjek-stroj je redizajniran. S DS AERO SPORT LOUNGE prikazanim 2020. već je počelo razmišljanje o interijerima s manje nametljivim i čarobnijim sučeljima. Informacije su projicirane na pamučni saten. Nestanak ekrana trebao je smanjiti mentalnu preopterećenost i suvišnost informacija. Utrka za veličinom ili brojem zaslona jak je trend među svim proizvođačima. Ali, isključeni, ti zasloni nemaju stvarnu estetsku vrijednost.

Ideja je pronaći tehnologiju koja daje očekivane informacije bez žrtvovanja kvalitete i osjetilne privlačnosti. Uz M.i. 21 manifesta, testira se inovativno rješenje projiciranjem na traku koja može biti neprozirna za prikaz informacija ili prozirna za otkrivanje materijala. Jedini ustupak zaslonima su oni koji se nalaze na vratima i namijenjeni su gledanju iza kroz kameru. Sustavom se upravlja glasom ili sustavom daljinskog upravljanja koji se nalazi u središnjem naslonu za ruku.

  • umjetnička dimenzija

Jedan cilj kojem teži M.i. 21 manifesto je ići dalje u ponudi po narudžbi, pojačanoj pravim umjetničkim djelom. Svatko ga može prilagoditi svom ukusu. Umjetnički izraz to diže na višu razinu. Nedostatak zvučnika oslobađa prostor u vratima. Ovaj je prostor ponovno uložen kako bi se preispitalo nešto skladišta i redefinirao veći prostor posvećen izražavanju stručnosti. Ovo područje umjetničkog izražavanja je bez presedana. Krugovi predstavljaju savršenu geometriju i oblik sigurnosti. Oni naglašavaju i razlikuju kokpit, s potpisom i snažnim grafičkim dizajnom.

Pitanja za Thierryja Metroza, direktora dizajna DS Automobiles-a

  • Što je manifest, koje su razlike u odnosu na konceptni automobil?

'Manifest je radni alat, pravi akcelerator promjena koji koristimo za razmišljanje o budućnosti. Fizički, to je model koji inače mora ostati tajna, jer uključuje mnogo toga od naše budućnosti.

Ovi modeli poveznica su naše vizije i naših projekata u razvoju. Oni pomažu u usmjeravanju našeg rada i dijele ovo istraživanje za brend s inženjeringom i menadžmentom grupe. Također možemo provesti testove za mjerenje razine privlačnosti.

Budući da je riječ o internom istraživačkom alatu, naši ga timovi koriste kako bi oslobodili svoju kreativnost dok integriraju činjenicu da se većina elemenata mora moći staviti u proizvodnju. I tu leži velika razlika s konceptnim automobilom koji je jedva, ako uopće, sposoban za proizvodnju.

Posljednja točka, faktor vremena je važan, sa 100 posto digitalnim dizajnom potrebno je manje od 6 mjeseci između prve skice i finaliziranog modela.

Manifesti kristaliziraju naša razmišljanja o budućem proizvodu upravo sada i daju putokaz.'

  • Koja je poruka ovog manifesta i predstavlja li on unutrašnjost budućeg modela?

'M.i. 21 manifest koji prikazujemo na Révélations važan je za povijest naše marke. To naglašava pristup otvorenosti s naše strane. Dijelimo naš kreativni proces i viziju sa širokom publikom poznavatelja, kako u svijetu automobila tako i u svijetu zanata.

Proživljavamo povijesnu transformaciju interijera automobila. Nove arhitekture povezane s električnim platformama, autonomnim načinima vožnje, dolaskom umjetne inteligencije i, što je najvažnije, željom naših kupaca da dožive drugačije iskustvo u središtu su našeg razmišljanja. M.i. 21 manifest ilustrira ove duboke promjene, priliku za nas da podijelimo jedinstvenu viziju francuske umjetnosti putovanja.'

  • +16
DS Automobiles M.i. 21 Izvor: Promo fotografije / Autor: DS Automobiles

DS Design Studio Paris, iza kulisa dizajna

Paralelno s predstavljanjem na izložbi Révélations, M.i. 21 manifest također se otkriva na svojoj novoj web stranici.

Web stranica DS DESIGN STUDIO.PARIS komplementarna je korporativnoj web stranici DS Automobiles. Razlog postojanja je okupljanje šire javnosti oko dizajna kreacija brenda, njegove stručnosti i suradnje. Korisnici interneta otići će iza kulisa projekata poput M.i. 21 manifest. Kroz ekskluzivne intervjue otkrit će viziju i strast žena i muškaraca koji oblikuju dizajn za buduće projekte brenda.

'Želimo više šire javnosti pogledati iza kulisa, kao što bi kuhar pozvao svoju klijentelu u kuhinju. Naša prva motivacija je podijeliti svoju strast s posjetiteljima stranice, koji vide samo dio naših dizajna u našim izložbenim prostorima i povremeno na izložbama. Želimo što većem broju ljudi objasniti genezu dizajna naših konceptnih automobila i proizvodnih modela. U odjeljku LAB na web stranici DS DESIGN STUDIO.PARIS, posjetitelji će otkriti neke dizajne koje nisu očekivali vidjeti u centru za dizajn automobila.' Thierry Metroz, direktor dizajna DS Automobiles-a.