ATMOSFERA U STOŽERIMA

Kod Josipovića 'tiha misa', kod Bandića 'cirkus'

Josipović Bandić MONTAŽA 2

Josipović Bandić MONTAŽA 2

Izvor: tportal.hr / Autor: Ilustracija: Mihaela Maras/Hrvoje Sommer

U izbornom stožeru Milana Bandića gužva i buka kao u šoping centru, a u izbornom stožeru Ive Josipovića tišina kao u crkvi. Bandićev stožer zauzeo je cijeli četvrti kat poslovnog tornja Almeria, na križanju Heinzelove i Vukovarske, a Josipovićev kojih 200-ak četvornih metara kancelarija na petom katu Importanne Galerije

Kod Bandića poseban odjel čini, primjerice, kuhinja, u kojoj se priprema kuhana hrana za brojne volontere, goste i članove stožera, a u Josipovića tu je tek čajna kuhinja s aparatom za kavu i frižider s bezalkoholnim pićima.

U Bandića je velika prostorija za novinare, u kojoj se čak može zapaliti cigareta, a u Josipovića novinare uopće ne primaju u taj, nazovimo ga, dnevni boravak.

'U našem call centru u dvije smjene radi po trideset ljudi', kaže Ljiljana Ivković, voditeljica toga dijela Bandićeva stožera. 'Prvo pitamo ljude jesu li izašli na izbore u prvom krugu, a zatim hoće li izići u drugom. Potom ih pitamo za koga će glasovati. Ako kažu 'za Ivu Josipovića', zahvalimo im, a ako kažu da će glasovati za Milana Bandića, također im zahvalimo, ali ih i zamolimo da potaknu rodbinu i prijatelje da također iziđu na izbore i daju glas Milanu Bandiću.'

Telefonski centar Ive Josipovića dislociran je i u njemu ne rade aktivisti nego educirani anketari. Više ih je nego Bandićevih, i po pedeset u smjeni.

Taj podatak otkriva možda dublju istinu oko organizacije kampanje. Iza Josipovića, koji naočigled ima manje novca, ipak stoji velika i dobro organizirana stranka, koja bježi od estradizacije kampanje, a u Bandića nedostaje samo razglas i bend koji bi cijelo vrijeme dizao atmosferu.

Josipović uživo izgleda mnogo manje krhko nego pred kamerama. Štoviše, i stiskom ruke i pogledom odaje samouvjerenu i čvrstu osobu. Bandić je, s druge strane, zgrčen, povijen i nervozan.

Ukratko, Bandićev stožer nalikuje na veliku, lijepo uređenu košnicu, a Josipovićev na, rekli bismo, ježevu kućicu. Prvi je ionako u kampanji trebao reći da će za Hrvatsku raditi kao pčela, pa je zabunom izvalio 'konj', a drugi je kompozitor, a takvi najbolje rade u tišini, piše Jutarnji.hr.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi