Brooke Monk svoj je prvi video na TikToku objavila u rujnu 2019., a do danas je sakupila preko 16 milijuna pratitelja, sve na temelju 'malih običnih stvari'
Brooke Monk je za manje od dvije godine uspjela skupiti preko 16 milijuna pratitelja na TikToku. U najnovijem razgovoru za CNBC mlada influencerica tvrdi da joj taj status nikad nije bio cilj. Monk je prvi video objavila u rujnu 2019. te je dosad sakupila preko 1,2 milijarde lajkova.
Osamnaestogodišnja Amerikanka rekla je CNBC-ju tijekom najnovije epizode 'Marketing Media Mondaya' da ju je prije svega privuklo samo iskustvo stvaranja sadržaja za društvene mreže. 'Obožavam publiku - volim čitati komentare i razgovarati s gledateljima', rekla je Monk, objasnivši da je nepoznavanje ljudi motivira da više objavljuje zato što obožava čitati tuđa mišljenja.
Prema Monk, tajna za stvaranje popularnog sadržaja na platformama poput TikToka leži u 'malim običnim stvarima koje svi proživljavamo'. Drugi ključni faktor je, kao što je već navela, slušanje onoga što publika želi te ostati pozitivan na društvenim platformama.
'Vjerujem da se većina gledatelja odvoji od influencera nakon što oni postanu previše popularni te ih raniji fanovi jednostavno prestanu gledati', ističe.
Monk vjeruje da je važan faktor to da brendovi ne promijene influencerov život zato što se u protivnom dovodi u opasnost da sadržaj izgleda sponzorirano, a on kao 'lice koje drži proizvod' - što može negativno utjecati na popularnost. Također vjeruje da bi brendovi trebali u budućnosti više surađivati s influencerima 'zato što se publika osjeća povezanom s influencerom kad gleda njegov svakodnevni život, za razliku od zvijezda ili reklama ili info reklama'.
TikTok, nepotrebno je naglasiti, trenutno bilježi rekordnu popularnost. Od lipnja 2020. kineska društvena mreža je u SAD-u zabilježila više od 91 milijun aktivnih korisnika mjesečno. U 2019. taj je broj iznosio 27 milijuna.
Monk tvrdi da je shvatila da je postala influencerica kad su ju pratitelji počeli pitati o proizvodima koje koristi. Što se zarade tiče, mlada kreatorica sadržaja nije spomenula ništa, no analitičari tvrde da za 100.000 dolara godišnje zarade na platformi netko mora imati minimalno 10.000 pratitelja i dobiti preko 270 milijuna pregleda godišnje.