MOGUĆNOST IZBORA

YouTube eksperimentira sa interaktivnim multimedijskim sadržajima

  • Autor: Damir Rukavina
  • Zadnja izmjena 10.04.2019 09:39
  • Objavljeno 10.04.2019 u 09:39
tportal

Izvor: Pexels / Autor: Fancycrave

Najpopularnije odredište za gledanje videa prema najnovijim izvješćima kreće koracima Netflixa te priprema sadržaje koji će se mijenjati zavisno o korisničkim izborima

YouTube trenutno istražuje koncept interaktivnih 'Izaberi svoju avanturu' seriju koja će konkurirati Black Mirror: Bandersnatchu i nadolazećem You Vs. Wild, prenosi The Verge.

Spomenuti projekti trenutno razvija novi odjel posvećen interaktivnom programiranju i specijalima uživo, a serije koje produciraju prije svega će se baviti intektivnošću. Kompanija također planira integrirati neke od interaktivnih sadržaja u skriptirane i neskriptirane YouTube Originale. YouTube će detalje vezane uz prve serije koje će koristiti ovu tehnologiju, kažu glasnogovornici, objaviti uskoro.

Ovo, podsjetimo, nije prvi YouTubeov ulazak u sferu interaktivnih sadržaja - stranica je već nekoliko puta eksperimentirala sa interaktivnim reklamama, što znači da koncept narativnog sadržaja samo zvuči kao jedan korak prema naprijed. Odluči li se na to, YouTube bi mogao direktno konkurirati interaktivnim sadržajima koje u zadnje vrijeme reklamira Netflix.

Novosti dolaze svega par mjeseci nakon što je Hollywood Reporter objavio vijest da YouTube planira smanjiti količinu originalnog sadržaja počevši sa 2020., a razlog je, citiramo, 'ozbiljno smanjenje budžeta'. Trenutno nije poznato koliko interaktivnih programa ili specijala uživo YouTube zapravo sprema.

ANDROID

Evo koje smo izvrsne smartfone upoznali u 2019.

Pogledaj galeriju
13

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!