LUDI FINCI

I dizelaše je moguće tunirati, a evo i kako

23.01.2014 u 16:17

Bionic
Reading

Premda većinu tuning asocira na postupke vizualnog nagrđivanja automobila, riječ je zapravo o procesu koji u podjednakoj mjeri uključuje sve dorade na vozilu. Nama najdraže su one koje se ne vide golim okom

Naravno, govorimo o tuningu motora, pothvatu u kojem dominiraju benzinski motori iz jednostavnog razloga - lakše ih je i jeftinije unapređivati te su rezultati i nakon manjih modifikacija impresivniji.

Ovdje na scenu stupa Black Smoke Racing, grupica ludih Finaca koji su se specijalizirali upravo u dorađivanju turbodizelaša.

Teemu Peltola široj je javnosti postao poznat svojim drifterskim Mercedesom 300D W123 karavan iz 1981, kojeg u akciji možete vidjeti klikom na link ovdje, a ovaj put se odlučio za 'restauriranje' W201 s 2,5-litrenim atmosferskim dizelašem kojeg je pribavio za 600 eura.

Video dokumentarac snimljen u pet tjedana i jednako toliko dijelova prikazuje čitav proces tuniranja te krv, znoj i suze koje obično prate ovakav posao kad ga se prihvatite sami. Naravno, sve je začinjeno dobrim humorom, pa jedva čekamo preostala tri dijela.

Prva dva pogledajte u nastavku, a više informacija o tome kako napraviti vlastitu dizelsku, cestovno-legalnu raketu za šaku eura možete pronaći na njihovim službenim stranicama

Pogledajte.