UVIJEK ZANIMLJIVA

Ella Dvornik bez dlake na jeziku: 'Zločesti komentari samo me inspiriraju za dobru sprdnju, srećom humor mi je u krvi'

18.06.2022 u 11:02

Bionic
Reading

Ella Dvornik Pearce jedna je od naših najpopularnijih influencerica s vjernom sljedbom koja broji više od 544 tisuće pratitelja s kojima svakodnevno bez uljepšavanja dijeli svoju svakodnevicu sa suprugom, Britancem Charlesom i dvjema kćerkicama, Balie Dee i Lumi Wren. U intervjuu nam je između ostalog otkrila kako vidi posao influencera u budućnosti, u čemu je tajna njezina uspjeha, kako izgleda njezina beauty rutina otkako je postala mama i kako se nosi sa zločestim komentarima na internetu

Kad je 2016. pokrenula svoj blog o putovanjima, kći kralja funka Dine Dvornika nije ni sanjala da će to na kraju izrasti u 'pravi' posao te da će postati jedna od najpopularnijih domaćih influencerica i predavačica na Influencerskoj akademiji Edward Bernays University Collegea.

U intervjuu za tportal Ella je bez uvijanja odgovorila na mnoga pitanja o svom privatnom i poslovnom životu.

Često se s puno predrasuda gleda na influencere i mnogima nije jasno zašto je netko stvarno dobro plaćen za objavljivanje sadržaja npr. na Instagramu. Je li moguće (dobro) živjeti samo od influencanja - mogu li to svi ili samo vrlo mali broj ljudi?

Biti influencer na Instagramu postao je pravi posao za mnoge diljem svijeta. Svima nam je to bila samo zabava i hobi na početku, a sada živimo od toga. No još uvijek mnogi misle da je to samo glupa isprika za posao. Kako god, brojke su neumoljive i ako zahvaljujući uloženom trudu u kreiranje kvalitetnog sadržaja te popularnosti na društvenim mrežama imate mogućnost pokrenuti projekte i vlastite beauty i modne brendove, kao i osnovati tvrtku u kojoj zapošljavate ljude, onda je to prilično impresivno, a u najmanju ruku je smiješno reći da mi samo objavljujemo sadržaj. Ne uspiju svi, ali tako je i u drugim branšama. Meni je ovaj posao omogućio da lansiram liniju kišobrana i personalizirane rokovnike, plasiram s Krie Designom liniju odjeće KrieElla te pokrenem projekte koji su postali brend za sebe, poput Adventelle. Sada upravo provodimo projekt SummerElla, u kojem darujem nešto svojim pratiteljima na dnevnoj bazi. To su projekti u koje su uključeni moji partneri, a marketinškim agencijama su interesantni jer je to već osmišljen projekt koji im ne oduzima dodatno vrijeme za realizaciju, a moj tim i ja uložili smo mjesece u organizaciju i pripremu.

Na koji način je pandemija utjecala na influencere? Što se najviše promijenilo?

Pandemija je sve brendove, prodaju i aktivnosti usmjerila na online platforme, što je povećalo interes za suradnje s influencerima. U to vrijeme profilirali su se neki novi ljudi, a neki su nestali jer nisu bili na nivou zadatka. Tržište je neumoljivo, zato je i smiješno umanjivati uspjeh svih onih koji mogu živjeti od svog rada, pa bilo to i od objavljivanja fotografija.

Mnogi danas žele to postati, a što po vama mora imati dobar i zanimljiv influencer? Postoje li tu neke dobne granice? Hoće li interes za influencerima i tim poslom nestati u budućnosti?

Ne postoji profil osobe za koji ćete reći - ovo je dobitna kombinacija! Ta kemija s pratiteljima mora se jednostavno dogoditi i razvijati. I kada dobijete pažnju, tada tek počinje cijeli proces komunikacije koja mora ići u oba smjera. Činjenica je da je biti influencer mnogo više od fotografiranja sebe, odijevanja lijepe odjeće i objavljivanja marketinškog sadržaja na svom feedu. Ovaj posao, kao i svaki drugi, zahtijeva puno predanosti, truda, napornog rada i poslovne inovativnosti. Baš zbog te inovativnosti razvija se i postaje sve zahtjevniji jer i publika traži originalnost koju će nagraditi. Najvažnije je da shvatite da ovo nije posao sa skraćenim radnim vremenom. Ovo je posao koji živite 24/7. Mislim da će influencer u budućnosti imati neku drugu definiciju jer svi otvaraju profile i skupljaju pratitelje pa će doći do određenog zasićenja. Po meni su javne osobe i dalje najjači influenceri, a uz njih će se brendovi uvijek vezati jer osim prisutnosti na društvenim medijima, prisutne su u ostalim medijima kao što su televizija, radio, časopisi…

  • +7
Ella Dvornik Izvor: Pixsell / Autor: Story/Story.hr/PIXSELL

Što biste savjetovali osobama koje žele postati influenceri? Što je, po vama, najvažnije za uspjeh? Kako se istaknuti u moru influencera?

To ne možete vi odlučiti, to odlučuje publika. Moj savjet je što god da radite - radite iskreno, bez proračunatosti, pogotovo u startu. Ljudi vole vidjeti više verzija neke osobe i poistovjetiti se u nekim situacijama. Treba biti strpljiv jer ništa ne dođe preko noći. Pionirka sam u ovom poslu na našim prostorima, a kada sam kretala, od toga se nije moglo živjeti niti sam razmišljala na taj način. Trebalo je nekoliko godina da počnem zarađivati. Ako se ulazi s malo očekivanja, onda se ne možeš ni razočarati, tako da treba biti što iskreniji i razbijati tabue - nekima će to biti provokativno, ali mislim da smo svi odgovorni za to da promijenimo svijet oko sebe.

Započeli ste zapravo kao travel blogerica. Možete li se prisjetiti početaka i kako ste se snašli u tome? Jeste li ikad pomišljali da ćete postati toliko uspješni?

Sve je počelo iz čiste zabave. Putovala sam i na svoj način dokumentirala sve u blogu. No da radim nešto što bi moglo postati posao osvijestila sam tek 2016. godine, kada sam proglašena jednom od najboljih blogerica u Velikoj Britaniji. I iskreno, mislila sam da ću se time baviti i dalje, ali kad sam ostala trudna, shvatila sam da je vrijeme da promijenim nišu i krenem u lifestyle, a napravila sam tu tranziciju u pravo vrijeme. Mislim da i dio moje uspješnosti leži u skromnosti i načinu komunikacije. Imam svoju cijenu iznad koje ne idem i jako sam fer s klijentima, a oni uvijek dobiju super rezultate, što mi je najvažnije, kao i to da je pratiteljima zabavno, da mogu razgovarati sa mnom preko komentara i inboxa, a da na kraju i taj cijeli engagement koji imamo na neki način pomogne i klijentu da dobije visibility.

Imate li omiljene influencere koje rado pratite? I zbog čega?

Interes mi se mijenja prema životnoj fazi. Prije sam više pratila modne influencere, danas više pratim ekipu iz svijeta fitnesa. Uskoro krećemo s adaptacijom kuće pa ću vjerojatno u toj fazi pratiti dizajnere interijera. Mislim da tako funkcionira većina ljudi. Vidim to i po svojim pratiteljima. Stalno se mijenjaju, neki odu, drugi dođu. I u tome je čar društvenih mreža. Sami kreirate svoj feed, sadržaj koji želite skrolati dok pijete kavu.

Kako se nosite s hejterima? Već ste kao tinejdžerica bili u realityju 'Dvornikovi' i jesu li vas boljeli zločesti komentari? Kako na to gledate iz današnje perspektive?

Najdraže mi je odgovarati na takve komentare. Sve su to osobe koje se moraju negdje iskaliti jer su pune negativnosti, ali kad im vratim lopticu, jer nemam dlake na jeziku - obično je muk. Baš zato što sam odrasla uz svakakve komentare koji su me dirali kao djevojčicu danas mogu reći da su me osnažili jer me više ne mogu taknuti. Samo me inspiriraju za dobru sprdnju, srećom humor mi je u krvi.

Što vas opušta? Kako najradije provodite slobodno vrijeme? Jesu li vas neka serija, film, knjiga ili album oduševili u posljednje vrijeme? Što volite slušati?

Glazba me opušta, često sam u studiju te pišem i snimam glazbu. Za sada je to samo za moje uši, ali tko zna… možda vas iznenadim albumom!

Kako balansirate između obiteljskih i poslovnih obaveza? Kako dijelite kućanske poslove sa suprugom?

Olakšala sam si život koliko sam god mogla. Imam agenciju koju sam angažirala za održavanje i čišćenje kuće, djeca su u vrtiću, a ja tako imam dovoljno vremena obaviti sve vezano za svoju firmu i projekte.

Vaš je modni stil tijekom godina evoluirao i u kakvim se danas kombinacijama najbolje osjećate? Koju biste kombinaciju, make up stil ili frizure najradije zaboravili? I kupujete li online ili u second hand trgovinama?

Većinu vremena sam vrlo ležerna, bez šminke i u sportskom izdanju. No kad mi dođe, sredim se i pokažem svoju drugu stranu, modna izdanja koja pršte bojama. Najviše od svega volim kupovati cipele, koje kasnije ne znam gdje bih nosila, ali one su moj porok i jednako dobro peglam kartice online ili uživo. Frizuru koju bih zaboravila je takozvana 'kahlica', ali vidim da se vraća u modu... nažalost. Što se tiče make upa, definitivno ne želim da se vrate tanke obrve!

Koliko su se vaši beauty rituali promijenili otkad ste postali mama? Koliko vam sad treba da se dotjerate za npr. izlazak iz kuće ujutro ili neku večernju prigodu?

Nisu se promijenili jer ih nisam ni imala. Definitivno nisam tip koji se macka kremicama i provodi sate pred ogledalom, a kad izlazim, brzo sam gotova jer se moj make up sastoji od tuša, maskare i ruža, a za to mi treba nekoliko minuta.

Dosta otvoreno govorite i o estetskim zahvatima. Kako znati povući granicu i ne pretjerati? Što vam je osobito neprivlačno vidjeti: 'Napumpane' usne, grudi, iste male nosove...?

Estetski zahvati mogu nam riješiti neki nedostatak, učiniti nas sigurnijima, zadovoljnijima. Nikada ne sudim drugima pa tako nema ničega o čemu ću dati negativan komentar. Znam što želim i isto tako nije me briga je li to nekome previše ili premalo. Meni je taman. Želja mi je da estetski zahvati prestanu biti tabu teme i da žene prestanu skrivati da su bile na botoksu.

Nekad ste puno putovali, nedostaje li vam to? Koji vas je kraj svijeta posebno oduševio i zašto? Koju biste zemlju željeli posjetiti?

Nedostaju mi putovanja, ali bit će vremena i za to. Sada me često poslovne prilike odvedu nekamo pa tako doziram i kompenziram. Španjolska i Indonezija su mi top. U Španjolskoj bih mogla živjeti, ali Bali mi je baš odmor za dušu. Voljela bih posjetiti Mauricijus i Barbados u budućnosti…