KUD NIKUD

Domaći kulturnjaci ublažit će vam izolaciju uz priče svakog dana u 19:15, led probila Ivana Bodrožić

  • Autor: B. S.
  • Zadnja izmjena 20.03.2020 10:34
  • Objavljeno 20.03.2020 u 10:34
Ivana Bodrožić čitala je svoju slikovnicu Klara Čudastvara u društvu kćeri Klare

Ivana Bodrožić čitala je svoju slikovnicu Klara Čudastvara u društvu kćeri Klare

Izvor: Screenshot / Autor: Youtube/KUD Nikud

Domaći kulturni radnici, okupljeni oko Apela za nezavisnu kulturnu scenu, idućih 30 dana odlučili su provesti radeći ono što najbolje znaju i pritom svojim sugrađanima pokušati olakšati boravak u (samo)izolaciji

Pokrenuli su projekt Kulturnoumjetničko društvo Nikud i zadali si izazov da kreativno intepretiraju umjetnička djela – u kućnoj radinosti. Otvorili su pritom i novi YouTube kanal, KUD Nikud, na kojem će, počevši od danas, svaki dan objavljivati originalan sadržaj hrvatskih umjetnika svih disciplina. Kanal će donositi i materijale domaćih autora i izvođača koji su nastali za neke druge prilike, ali su prošli 'ispod radara' javnosti.

Premijera prvog videa na rasporedu je bila u četvrtak u 19.15 sati, a snimila ga je književnica Ivana Bodrožić – autorica nagrađivanog romana "Hotel Zagorje", koji je nedavno doživio i kazališnu adaptaciju – zajedno s kćeri Klarom. Riječ je intepretaciji njezine slikovnice "Klara Čudastvara", prigodne i lijepe priče za cijelu obitelj o sedmogodišnjoj Klari, koja sama s bakom na rubu šume, bez ijednog djeteta u blizini za igranje, provodi dva mjeseca ljetnih praznika. Video će na YT kanalu nakon današnje premijere biti trajno dostupan, a sutra stiže i novi.

Izvor: Društvene mreže

Prva programska linija kanala namijenjena je djeci i svakodnevno će u 19.15 nuditi nove priče, brojalice, pjesme za djecu u interpretaciji domaćih autora i autorica te izvođača i izvođačica. Slijedit će i dramske igre za djecu, uspavanke i kvizovi, a potom i program za odraslu publiku: izvedbe uživo suvremenih hrvatskih dramskih tekstova, poezije i naravno – glazbe.

Inače, kumovi su KUD-a Nikud Jakov Vilović i kreativna agencija Utorak, koji su osim za zvučno ime zaslužni i za vizualni identitet kanala.

"U umjetnosti u doba korone uživajte odgovorno. Poštujte upute struke i Stožera držeći propisani razmak: pretplatite se na kanal i svake večeri uživajte u novim pričama – iz daljine!", poručuju iz KUD Nikud.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!