postcovid razdoblje

Iduće tri godine su ključne: Evo što donosi nova strategija Croatia Airlinesa

31.08.2021 u 14:44

Bionic
Reading

Na danas održanoj sjednici Nadzornog odbora Croatia Airlinesa prihvaćen je prijedlog postcovid strategije koji je proteklih mjeseci razvijen s odabranim konzultantima - Boston Consulting Group (BCG), priopćeno je tportalu iz Croatia Airlinesa

Navedenim je otvoren put za daljnje razgovore s vlasnikom Croatia Airlinesa, Republikom Hrvatskom, ali i ostalim sudionicima važnim za provedbu i osiguranje uspješne i kvalitetne budućnosti hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika i člana udruge Star Alliance.

S ciljem definiranja strateških inicijativa čija će implementacija omogućiti održivo poslovanje kompanije u budućnosti, prijedlog postcovid strategije tako predstavlja novi razvojni ciklus Croatia Airlinesa.

15 posto bolji rezultat

Podsjetimo, pandemija bolesti COVID-19 izazvala je pad prometa od 83 posto u hrvatskom sektoru zračnog prijevoza putnika. Daljnje trajanje pandemije odrazilo se i na poslovanje u 2021. godini, u kojoj je u razdoblju siječanj - lipanj 2021. u Croatia Airlinesu ipak zabilježen pozitivan pomak od 25,8 milijuna kuna, odnosno 15 posto bolji rezultat u odnosu na isto razdoblje lani. Predviđanja IATA-e govore da će se oporavak zračnog prometa postepeno dogoditi do 2024. godine.

Croatia Airlines ostaje posvećena svom primarnom cilju: povezivanju Republike Hrvatske sa svijetom tijekom cijele godine, i u dobrim i u lošim vremenima, kao važan dio hrvatske prometne infrastrukture.

Postcovid strategija potvrđuje da Croatia Airlines treba povećati učinkovitost svog poslovanja i konkurentsku sposobnost te se u narednom razdoblju pred kompanijom nalaze ključni operativni i strukturni izazovi koji uključuju obnovu flote zrakoplova i optimizaciju mreže letova cijele godine. Uzimajući u obzir kretanja na visoko konkurentnom hrvatskom zrakoplovnom tržištu, cijene goriva i emisija CO2, kao i ciljeve 'zelenih' politika EU-a, definirane strateške inicijative nemaju alternativu, a njihovom implementacijom koriste se prilike koje nude sljedeće dvije godine oporavka zračnog prometa.

Digitalizacija poslovanja

Kako bi ostvario ciljeve definirane postcovid strategijom, Croatia Airlines će dodatno digitalizirati svoje poslovanje prelaskom na novi SAP sustav i naprednije korištenje podataka, unaprijediti vještine upravljanja svih razina menadžmenta, inzistirati na balansiranom fokusu na kvalitetu, poduzetništvu, osviještenosti o troškovima i inovativnosti te cijeniti i posebno vrednovati suradnju i inicijative zaposlenih i socijalnih partnera čije će konstruktivno uključivanje svakako doprinijeti ostvarenju ciljeva strategije i povećanju produktivnosti.

Danas prihvaćenim prijedlogom postcovid strategije na sjednici Nadzornog odbora, nakon odobrenja vlasnika, Croatia Airlines ući će u novi razvojni ciklus koji uključuje stvarnu transformaciju dosadašnjih modela i načina rada, a koja će trajati sljedeće tri godine, koliko je i procijenjeno vrijeme implementacije najvažnijih strateških inicijativa.