Budući da tržište vodika ne pokazuje izglede za razvoj u srednjoročnom razdoblju, Stellantis je odlučio prekinuti svoj program razvoja tehnologije vodikovih gorivnih ćelija. Kao rezultat toga, Stellantis ove godine neće lansirati svoju novu liniju vozila Pro One na vodik
Stellantis je danas objavio svoju odluku o prekidu programa razvoja tehnologije vodikovih gorivnih ćelija (FCEV). Zbog ograničene dostupnosti infrastrukture za punjenje vodikom, visokih kapitalnih zahtjeva i potrebe za jačim poticajima potrošačima za kupnju, tvrtka ne očekuje prihvaćanje lakih gospodarskih vozila na vodik prije kraja desetljeća.
Kao rezultat toga, Stellantis ove godine neće lansirati svoju novu liniju vozila Pro One na vodik. Serijska proizvodnja trebala je započeti ovog ljeta u Hordainu u Francuskoj (srednje veliki kombiji) i Gliwicama u Poljskoj (veliki kombiji).
'U kontekstu u kojem se tvrtka mobilizira kako bi odgovorila na zahtjevne propise o CO2 u Europi, Stellantis je odlučio prekinuti svoj program razvoja tehnologije vodikovih gorivnih ćelija', objašnjava Jean-Philippe Imparato, glavni operativni direktor za proširenu Europu.
'Tržište vodika ostaje nišni segment, bez izgleda za srednjoročnu ekonomsku održivost. Moramo donijeti jasne i odgovorne odluke kako bismo osigurali svoju konkurentnost i ispunili očekivanja naših kupaca s našom ofenzivom električnih i hibridnih putničkih i lakih komercijalnih vozila.' nastavlja Imparato.
Stellantis kaže kako ova odluka neće utjecati na zapošljavanje u njihovim proizvodnim pogonima. Aktivnosti istraživanja i razvoja vezane uz vodikovu tehnologiju će biti preusmjerene na druge projekte.
Trenutno stanje vodikovog segmenta također predstavlja financijske izazove za razne sudionike. U tom kontekstu, Stellantis je pokrenuo razgovore s dioničarima Symbija kako bi procijenio trenutne tržišne posljedice i očuvao najbolje interese Symbija, u skladu s njihovim obvezama.