UDARNE RUPE

Kako izbjeći oštećenje felgi i guma većih dimenzija nailaskom na 'udarnu' rupu? Ovo bi moglo biti rješenje

Nailazak na 'udarnu' rupu

Nailazak na 'udarnu' rupu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

Michelin i Maxion Wheels prije nekoliko godina osmislili su tehnologiju fleksibilnih felgi pod nazivom Acorus, upravo namijenjenu za ovu vrstu ponavljajućih problema

Kupili ste napokon novi automobil više kategorije i na trenutak pomislili da ste mirni barem godinu-dvije, barem što se tiče izdataka za uobičajene popravke koji su uobičajeni za starije automobile: akumulator, otklanjanje manjih ili većih kvarova veznih za ispravno funkcioniranje vozila u cjelini, a i gume su posve nove, tek ove lijepe aluminijske felge...

Nailazak na 'udarnu' rupu na cesti može uništiti i felgu i gumu

Nailazak na 'udarnu' rupu na cesti može uništiti i felgu i gumu

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

I dok tako sanjarite o svim dražima, kakve samo potpuno novi automobil može priuštiti, vozeći se udarite u 'udarnu' rupu na cesti! Stanete sa strane i izađete iz vozila u nastojanju da napravite prvu procjenu štete. Do prije samo koji trenutak lijepa aluminijska felga i guma oštećene su zbog udarca u tvrdu prepreku na cesti. I što sad?

Michelinova tehnologija Acorus

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

Francuski proizvođač guma Michelin i jedan od vodećih proizvođača felgi na svijetu, američki Maxion Wheels prije nekoliko godina osmislili su tehnologiju fleksibilnih felgi pod nazivom Acorus, upravo namijenjenu za ovu vrstu ponavljajućih problema. Inovacija je dobila ime po Acorus calamus, vrsti močvarnog bilja iz glasovite francuske basne 'Hrast i trska', u kojoj se hvali mudrost trske koja se savija, ali se ne lomi.

Acorus je nova tehnologija felgi

Acorus je nova tehnologija felgi

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

Ova inovativna tehnologija djeluje na dvije gumene prirubnice postavljene na malo uže tijelo felge. Kada vozilo udari u rupu ili neku drugu prepreku, prirubnice se savijaju kako bi zaštitile i gumu i aluminijsko tijelo felge, a da putnici ne osjećaju nikakav udar. Rezultat toga je da vozilo ostane i dalje tehnički ispravno, a felge i gume imaju bolju otpornost na rizik od probijanja povezan s priklještenjem o tvrdu fizičku prepreku, bez obzira na brzinu vozila. Znači to da i gume i felge duže traju. Dizajn fleksibilnog sklopa felge kompatibilan je sa svim putničkim gumama na tržištu i nije samo vezan na gume Michelina.

Fleksibilni rubovi felge štite i gumu i felgu od mehaničkih oštećenja

Fleksibilni rubovi felge štite i gumu i felgu od mehaničkih oštećenja

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

Ovime se izbjegavaju skupe štete od rupa i komada na cesti nastale na niskoprofilnim gumama, kao i na felgama u većim dimenzijama kotača (19 cola i veće) na vozilima visokih performansi ili luksuznim putničkim vozilima.

  • +2

Michelin Acorus

Izvor: Promo fotografije / Autor: Michelin

Ova tehnologija će biti u budućnosti možda i značajnija jer idemo prema autonomnim vozilima u kojima nema vozača ili osoba na vozačkom mjestu u trenutku udara u takvu fizičku prepreku na cesti ne upravlja vozilom.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!